هشدار جدید رهبر انصارالله

کد خبر: 1129709

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که دشمنان در تلاش هستند که از درون، در امت اسلامی رخنه کنند و از رژیمهای سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند.

هشدار جدید رهبر انصارالله

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه میزبان هیأتهایی از قبایل «الجوبه» و «العبدیه» در استان مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مسئولان یمنی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به مردم الجوبه و العبدیه خدمت کنند.

وی ضمن تأکید بر صلح عمومی و همکاری با افراد سرشناس برای حل مشکلات العبدیه و الجوبه، خطاب به این هیأتها گفت: «دشمنان ما در تلاش هستند که از درون، در امت [اسلام] رخنه کنند. همان طور که از رژیمهای سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «قصد داریم آگاهی را گسترش دهیم تا برخی از مردم، تحت تأثیر مبلغان فتنه که خدمت‌رسان آمریکا و اسرائیل هستند، قرار نگیرند. وظیفه ما تقویت برادری و یکسان سازی مواضع است».

وی با بیان اینکه هر کس به صفوف ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بپیوندد، به میهن و قبیله خود بد کرده است، خاطر نشان کرد: «خطرناکترین چیزی که امت [اسلام] را تهدید می‌کند، ائتلاف با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکاییها و اسرائیلیهاست».

الحوثیر در پایان تأکید کرد که هر کس در کنار عربستان سعودی و امارات قرار داشته باشد، در کنار همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

رهبر انصارالله چهاردهم بهمن ماه جاری گفت: «دشمنان ما برای تسلط کامل بر ما، با ما می‌جنگند و به همین دلیل، با مشکلاتی روبرو هستیم، ولی ما در موضع درخشانی قرار داریم: موضع مؤمنان صابر و مجاهد».

وی ادامه داد: «موضع ما، مظهر آزادی و کرامت به معنای واقعی کلمه است. ما از خواری و ذلت، ابا داریم و نمی‌پذیریم که دشمنان، بر ما چیره شوند... حجم مشکلات، هر اندازه که باشد، نباید هیچ تأثیری بر موضع و التزام عملی ما داشته باشد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: «به حرکت جدی خود، ادامه می‌دهیم. کشتار زنان، کودکان و زندانیان توسط دشمنان، بر ایمان ما می‌افزاید که ما در موضع حق قرار داریم و دشمن نیز جنایتکار است... کشتار، محاصره و اشغالگری دشمن، بر بصیرت ما نسبت به موضعمان می‌افزاید».

وی با تأکید بر اینکه ملت یمن امروز به معنای واقعی کلمه پیروز شده است، افزود: «آمریکا، اسرائیل و انگلیس، امارات را مجبور کردند که مجددا دست به تنش بزند و آن را گرفتار کردند. امارات نیز با تنش مجدد، بازنده است... اماراتیها با تنش غیر موجه خود، بازنده هستند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه مسئولان امارات، تحت اوامر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارند، درباره تحولات شبوه نیز خاطر نشان کرد: «به خاطر شرایط جنگ، کمی عقب‌نشینی در شبوه صورت گرفت، ولی این به معنای شکست ملت ما نیست. به اذن خداوند، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد».

الحوثی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است... لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود».

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است./فارس

 انصارالله:همچنان حامی انقلاب و ملت بحرین هستیم

جنبش انصارالله یمن، ضمن اعلام حمایت از انقلاب ملت بحرین، تأکید کرد که این انقلاب، اسلامی بوده و دارای اهداف والایی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به مناسبت یازدهمین سالگرد انقلاب مردمی در بحرین علیه رژیم آل خلیفه، این انقلاب را به مردم این کشور تبریک گفت.

این دفتر با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که «ملت بحرین، یک ملت مسلمان، آزاده، غیور و مجاهدی است که دارای وجدان پاک و ناب انسانی و یک ایمان انقلابی و جهادی علیه ظلم است».

شبکه خبری المسیره، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد: «تجاوزات رژیم، خللی در عزم ملت بحرین، ایجاد نکرده است؛ زیرا شعله انقلاب با مسالمت‌آمیز بودن و پایداری خود، همچنان روشن است؛».

انصارالله با بیان اینکه انقلاب بحرین، یک انقلاب اسلامی است، تأکید کرد، این انقلاب، دارای اصول و اهداف اصیل ارزشمندی است و در مواضع خود در ازای مسائل امت اسلامی، صادق است.

این جنبش یمنی با بیان اینکه انقلاب بحرین، مخالفت خود با تمامی طرحهای خیانت و عادی‌سازی را علنی کرد، گفت که رژیم بحرین، یکی از رژیمهای مزدور است که به سرعت روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده است.

انصارالله خاطر نشان کرد، میزان جنایات رژیم بحرین، آمریکا و عربستان علیه ملت بحرین، به هر حدی که برسد، «مانع از آن نخواهد شد که ملت بحرین، به مسیر انقلابی و جهادی خود تا تحقق تمامی مطالبات عادلانه خود، ادامه ندهد».

این جنبش یمنی در پایان تأکید کرد که همچنان حامی و پشتیبان ملت بحرین و انقلاب این کشور به سمت آزادی، عدالت، استقلال و کرامت باقی خواهد ماند.

 بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است و این انقلاب تا به امروز ادامه دارد در حالی که گزارش‌های متوالی سازمان‌های فعال حقوق بشری بر گسترش فضای سرکوب، فشار، تخریب وجهه علمای شیعه و به حاشیه بردن شهروندان اصیل این کشور و دادن قدرت به اقلیت مهاجر با هدف تغییر بافت جمعیتی صحه می‌گذارند.

در سایه گزارش‌های سازمان‌های فعال حقوق بشری، جامعه جهانی و سازمان ملل متحد که همواره مواضع خود را بر پایه و اساس اهداف و اغراض سیاسی و جناحی اتخاذ‌ می‌کند، در قبال جنایات آل‌خلیفه در بحرین سکوت کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها