اولیانوف: مذاکرات وین در جریان است

کد خبر: 1069216

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اعلام دیدار امروز خود با نمایندگان آمریکا و تروییکای اروپایی گفت: همه طرف ها در وین بر موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستند.

اولیانوف: مذاکرات وین در جریان است

خبرگزاری مهر: «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز چهارشنبه و یک روز پس از پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: هیات‌ها در وین بر موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستند.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی نوشت: مذاکرات وین در جریان است. نشست های متعددی در اَشکال مختلف (در حال برگزاری است). هیأت های آمریکا و روسیه یک بار دیگر با هم دیدار کرده و مانند همیشه بحث های مفید کاری داشتند.

«میخائیل اولیانوف» در توییت دیگری ادامه داد: امروز با سران (هیأت های نمایندگی) فرانسه، آلمان و انگلیس در مذاکرات وین پیرامون برجام دیدار داشتم. ما در خصوص پیشرفت های حاصله، تلاش های دیپلماتیکِ در جریان و نیز مسیر پیش رو تبادل نظر کردیم.

وی در پیام دیگری در پاسخ به سئوالی با موضوع «آیا همه هیأت های نمایندگی دیدگاه واحدی داشته و همه انتظار نتیجه موفقیت آمیز دارند؟» اضافه کرد: خیر. نمایندگان حاضر در نشست وین اغلب دیدگاه های متفاوتی درباره موضوعات مورد بحث دارند؛ اما همه یک هدف دارند و آن نتیجه موفقیت آمیز مذاکرات است. در این راستا، آنها در جستجوی راه حل هایی قابل قبول برای همه طرف ها هستند.

Fu2AC1ezjWM7

این در حالیست که اولیانوف دیروز پس از پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: اعضای برجام در تلاشند تا مذاکرات هرچه زودتر با موفقیت پایان یابد. کمیسیون مشترک امروز پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در مورد احیای برجام را آغاز کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل باقیمانده و انجام هرچه سریعتر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد