شمار مبتلایان به کرونا در عربستان و امارات

کد خبر: 1001679

وزارت بهداشت عربستان امروز یکشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

شمار مبتلایان به کرونا در عربستان و امارات

خبرگزاری مهر:به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت بهداشت عربستان امروز یکشنبه به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۳۷۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است که با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۱۵۷ هزار و ۶۱۲ نفر افزایش یافت.

همچنین مقامات بهداشتی سعودی از بهبودی ۲ هزار و ۲۱۳ نفر دیگر طی ساعات گذشته خبر دادند و اینکه شمار بهبود یافتگان از کرونا در عربستان به ۱۰۱ هزار و ۱۳۰ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ نفر دیگر در عربستان بر اثر کرونا فوت کردند تا شمار جانباختگان ناشی از این ویروس قاتل در این کشور به ۱۲۶۷ نفر برسد.

وزارت بهداشت عربستان از وخامت وضع جسمی ۲ هزار و ۲۷ کرونایی در این کشور هم خبر داد.

افزایش آمار جانباختگان کرونا در امارات

وزارت بهداشت امارات شمار مبتلایان به کروناویروس را در این کشور بیش از ۴۴ هزار و ۱۴۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت امارات در گزارشی اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا ویروس در امارات از مرز ۴۴ هزار و ۱۴۵ نفر گذشت که از این تعداد بیش از ۳۰ هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته و بیش از ۳۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.

براساس آخرین آمارهای منتشر شده، شمارمبتلایان به کرونا ویروس در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بالغ بر ۳۶۷ هزار و ۱۶۳ نفر است که از این تعداد بیش از ۲۵۱ هزار و ۶۲۰ نفر بهبود یافته و بیش از ۲ هزار و ۷۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد