آخرین آمار کرونا در جهان/آمریکا با۶۷۰۰۰ کشته در صدر

کد خبر: 991632

این روزها تقریبا تمام کشورهای جهان درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند و تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان، تا صبح یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) از مرز سه میلیون و ۴۸۴ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان این ویروس نیز از ۲۴۴ هزار نفر بیشتر شده است. در بین کشورهای جهان از نظر تعداد مبتلایان، آمریکا در رده اول و اسپانیا و ایتالیا در رده‌های دوم و سوم هستند و ایران هم هم‌اکنون در رده دهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد کووید-۱۹ را مشاهده می‌کنید.

آخرین آمار کرونا در جهان/آمریکا با۶۷۰۰۰ کشته در صدر

خبرگزاری تسنیم: طبق آخرین آمار جهانی کرونا تاکنون ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۵۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۷۴ مبتلا و ۶۷ هزار و ۴۴۴ کشته در رده نخست جهان قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۴۴ هزار و ۷۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۶۱۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۹ هزار و ۳۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۷ هزار و ۴۴۴ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۲ هزار و ۵۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴۵ هزار و ۵۶۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۹۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰۹ هزار و ۳۲۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۸ هزار و ۷۱۰ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، فرانسه، آلمان و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۱۸۲ هزار و ۲۶۰، ۱۶۸ هزار و ۳۹۶، ۱۶۴ هزار و ۹۶۷ و ۱۲۴ هزار و ۳۷۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هفتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۱۷۳ هزار و ۷۲۵، ۱۴۶ هزار و ۲۳۳ و ۱۲۹ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آمار کرونا در جهان تا ۱۴ اردیبهشت

آمار کرونا در جهان تا ۱۴ اردیبهشت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد