پژمان جمشیدی با یک سریال جدید به تلویزیون می آید

کد خبر: 1321538

پژمان جمشیدی بازیگر مطرح کشور بازیکن سابق تیم فوتبال ملی ایران قرار است با یک سریال جدید به نام محکوم به شبکه های خانگی بیاید.

 

پژمان جمشیدی با یک سریال جدید به تلویزیون می آید

 

 

 

پژمان جمشیدی در سریال «محکوم» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا منصوری» و کارگردانی «سیامک مردانه» که به زودی برای پخش به نمایش خانگی می‌آید بازی خواهد کرد.

 

محکوم به نویسندگی  مهران مهدویان  قصه‌ای اجتماعی دارد و به زودی برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

 

 

پژمان جمشیدی

سریال جدید پژمان جمشیدی

در این سریال بازیگرانی چون،  ساره بیات، پژمان جمشیدی ، کوروش تهامی ، الهام کردا و با حضور سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرچمی  ایفای نقش می‌کنند.

 

پیگیری‌ها حاکی از آن است که پژمان جمشیدی در این سریال به عنوان یکی از بازیگران اصلی حضور خواهد داشت. محکوم در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

 

محمدرضا منصوری بعد از سریال‌های موفق «سقوط» و «حیثیت» که با راهبری محمدحسین مهدویان و میدان دادن به کارگردان‌های جوان و گمنام در نمایش خانگی درخشیده بود، حالا با یک سریال جدید به نمایش خانگی باز می‌گردد.

سریال «محکوم» که یک قصه اجتماعی پرتعلیق دارد، به زودی برای پخش در فیلیمو آماده می‌شود. این سریال را سیامک مردانه کارگردانی کرده و بازیگرانی چون «پژمان جمشیدی»، «ساره بیات» و «سیامک انصاری» در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی و همسرش و فرزندش

از ۴ سریال قبلی جمشیدی در شبکه نمایش خانگی فقط سریال «افعی تهران» ساخته پیمان معادی کمدی نبود. هر ۳ سریال دیگر جمشیدی در شبکه نمایش خانگی کمدی بودند؛ «خوب، بد، جلف؛ رادیواکتیو»، «آنتن» و «آفتاب‌پرست». تمام سریال‌های مهم جمشیدی در تلویزیون هم کمدی هستند: «پژمان»، «دیوار به دیوار» و «زیرخاکی». البته سریال‌های تلویزیونی «سال‌های ابری» یا «نفس» که جمشیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته، غیر کمدی بودند، ولی جمشیدی در آنها نقش مهمی نداشت.

سریال «محکوم» که جمشیدی در آن بازی خواهد کرد، در ژانر درام اجتماعی است و به نوعی سریال را باید اولین سریال غیر کمدی مهم جمشیدی در دوران کاری‌اش محسوب کرد. «محکوم» را سیامک مردانه کارگردانی می‌کند که در سال‌های اخیر با محمدحسین مهدویان همکاری کرده است. او در فصل دوم «زخم کاری» بازی کرده و در فصل سوم دستیار کارگردان بوده است.

 

حالا گروهی که به نوعی از همکاران ثابت مهدویان به شمار می‌روند، قرار است سریالی را با بازی پژمان جمشیدی، که اتفاقا او هم در فیلم «شیشلیک» با مهدویان همکاری کرده، جلوی دوربین ببرند. علاوه بر جمشیدی، در این سریال بازیگرانی دیگری مثل ساره بیات، کوروش تهامی، الهام کردا، سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرچمی ایفای نقش می‌کنند.

پژمان جمشیدی

خانه پژمان جمشیدی کجاست

جمشیدی در حال حاضر بازیگر محبوب کمدی‌های گیشه‌ای است و حضور در درام‌های اجتماعی مثل «علفزار» یا «بیبدن» هم با استقابل مواجه شده. موفقیت «محکوم» در شبکه نمایش خانگی با بازی جمشیدی محتمل‌ترین اتفاق برای این بازیگر موفق این روز‌های سینماست، مگر اینکه کیفیت این سریال خیلی از حد انتظار پایین‌تر باشد. آیا جمشیدی با موفقیتی فراتر از حد انتظار یا شکستی غیر قابل پیش‌بینی هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟

 

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

 

کودکی پژمان جمشیدی

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد. 

پژمان جمشیدی

 

پدر و مادر پژمان جمشیدی

برادر پژمان جمشیدی  سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و خواهر او نیز معلم بود.

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

 

پژمان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است ، خواهر و برادر پژمان ازدواج کرده و دارای فرزند هستند.

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی از همان کودکی عاشق فوتبال بوده و در کنار فوتبال ورزش های دیگر را نیز دنبال می کرد، او دیپلم رشته سنگ نوردی را دارد. 

بازیکن سابق تیم ملی بعد از رفتن به مدرسه فوتبال عضو تیم نوجوانان دارایی تهران شد. در سال 1371 و درحالی‌که 15 سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند.

او در سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.

پژمان جمشیدی به مدت شش سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران بازی کرد و از باشگاه سایپا تهران به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد. 

پژمان جمشیدی

حضور در پرسپولیس

پژمان جمشیدی از سال 1379 و در زمان مربیگری علی پروین به پرسپولیس تهران پیوست و پست او در این تیم در دفاع راست بود. او برای این تیم نزدیک به 100 بازی انجام داد و در فصل 81–1380 اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه کرد. 

پژمان جمشیدی برای پرسپولیس در مسابقات آسیایی هم به میدان رفت. او 8 دربی را تجربه کرد که با 1 برد ، 2 باخت و 5 مساوی همراه بود.

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی در پرسپولیس / عکس از ابوالفضل امان اله

بازی های ملی پژمان جمشیدی

جمشیدی در زمان حضور توسط میروسلاو بلاژویچ در پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 آسیا حضور داشت و در 14 بازی برای تیم ملی به میدان رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد