زمان پخش آخرین قسمت سریال داریوش | علت پخش نشدن آخرین قسمت سریال داریوش در هفته گذشته

کد خبر: 1321075

محسن قصابیان تاخیر قسمت آخر را گردن گرفت.

محسن قصابیان، بازیگر نقش بهرام در سریال داریوش اعلام کرده که علت به تعویق افتادن انتشار قسمت آخر این سریال، به حضور همزمان این بازیگر در دو سریال و مشکلاتی که این تداخل به وجود آورده ربط داشته است . قسمت جدید «داریوش»، چهارشنبه 25 مهر منتشر می‌شود.

بازیگران سریال داریوش

محسن قصابیان، بازیگر نقش بهرام با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش از مخاطبان به خاطر تعویق قسمت سیزدهم «داریوش» عذرخواهی کرده است.

علت دیر پخش شدن قسمت 13

قصابیان نوشته: «گرفتاری من در سریالی دیگر باعث شد قسمت سیزدهم دیرتر به شما برسد. ارادت و سپاس از همراهی بی‌نظیر شما و پوزش از تاخیر در پخش قسمت سیزدهم.»

طبق روال می‌بایست قسمت سیزدهم و آخر این سریال باید صبح روز چهارشنبه 18 مهرماه منتشر می‌شد اما روابط‌عمومی پلتفرم فیلم‌نت اعلام کرد که به دلیل طولانی شدن مراحل تصویربرداری و فنی پخش آن به زمان دیگری موکول شده است.

فیلمنت در اطلاعیه قبلی خود به تاریخ و روز پخش قسمت آخر اشاره‌ای نکرده بود و فقط توضیح داده بود که این قسمت به محض آماده شدن منتشر خواهد شد.

فیلم‌نت امروز اعلام کرده که قسمت پایانی سریال «داریوش» چهارشنبه 25 مهر ساعت 8 صبح منتشر خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد