زمان پخش سریال هشت پا جایگزین سریال طوبی | سریال هشت پا چند قسمت است؟

کد خبر: 1321074

سریال هشت پا یک سریال تلویزیونی ایرانی در ژانر پلیسی و اکشن است که با داستان جذاب و بازیگران توانمند خود توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

سریال هشت پا سریالی در ژانر پلیسی جنایی است که پخش آن از روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه به جای سریال طوبی از شبکه یک پخش آغاز شد. با نزدیک شدن سریال طوبی به قسمت‌های پایانی سریال «هشت پا» در ژانر پلیسی جنایی در کنداکتور پخش شبکه یک قرار می‌گیرد. داستان هشت‌پا درباره یک پلیس جوان است که درگیر یک پرونده قتل مشکوک می‌شود. اما پرونده قتل مشکوک آغاز ماجراهای عجیب و غریبی است که در خلال پیگیری این پرونده برای پلیس جوان رقم می‌خورد. نکته جالب این سریال حضور سعید چنگیزیان در نقش یک پلیس است که در طول این سال‌ها بازی نکرده و محمد صادقی که بعد از مدت‌ها به تلویزیون برگشته است.

 

 

 

 

خلاصه سریال هشت پا

سریال هشت پا یک سریال تلویزیونی ایرانی در ژانر پلیسی و اکشن است که با داستان جذاب و بازیگران توانمند خود توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

 

 

بازیگران سریال هشت پا

پس از پایان سریال طوبی، سریال هشت پا بر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. این سریال در ژانر پلیسی جنایی است که سعید چنگیزیان نقش پلیس را ایفا کرده و محمد صادقی بازیگر نقش سروان مرتضی حسینی در سریال خواب و بیدار پس از سال‌ها دوری از دنیای تصویر با سریال غریبه به تلویزیون برگشته است.در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران سریال هشت پا و داستان سریال هشت پا، ساعت پخش و تکرار سریال هشت پا می‌پردازیم.

 

 

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان 9 خرداد 1336 در مشهد به دنیا آمده است. این هنرمند که در سریال خواب و بیدار در نقش مرتضی حسینی به همراه دانیال حکیمی به شهرت رسید، دوره متداکتینگ را در مدرسه سنفورد مایزنر هالیوود گذراند و در دانشگاه یو اس سی بازیگری مقابل دوربین را یاد گرفت.

 

نادر سلیمانی یکی از بازیگران مجموعه های طنز سینما و تلویزیون متولد 14 اسفند 1345 در آبادان میباشد. نادر سلیمانی چندین سال قبل ازدواج کرد و ماحصل این ازدواج یک پسر و یک دختر به نام های بارسین و هومان است.

 

افسانه چهره آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر یکی از بازیگران سینمای ایران و نوه رقیه چهره آزاد بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما است که در فیلم های بسیاری از جمله قندون جهیزیه، دهلیز، گناه من، هیچ کجا هیچ کس، سیزده 59، چند تار مو و دندان طلا ایفای نقش کرده است.

علی اوسیوند متولد اول آذر 1336 در مسجد سلیمان است. این بازیگر که تجربه دستیاری کارگردانی و دوبله چند فیلم را هم دارد،در سال 1378 با خانوم حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که ثمره این زندگی هنری یک دختر بنام یاسمین می باشد.

 

احمد نجفی مجری و بازیگر کشورمان در سال 1327 در خرمشهر به دنیا آمد. احمد نجفی سالها پیش با خانمی اکراینی به نام دریا ازدواج کرده و متاهل است، این زوج دارای یک دختر بنام مریم نجفی و دو پسر بنام شایان نجفی و دانیال نجفی می باشند.

رویا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. از وضعیت ازدواج و همسر رویا جاویدنیا اطلاعات دقیقی در دست نیست. او فعالیت در سینما را از سال 84 و فعالیت در تلویزیون را از سال 87 آغاز کرده و با سریال‌های سایه‌بان و دل‌دار به اوج شهرت رسید.

ایرج نوذری فرزند اول مرحوم منوچهر نوذری متولد 7 اسفند 1342 در تهران، بازیگر و مجری ورزشکار است، ایرج نوذری در سال 1370 وقتی 28 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های دلربا و دلناز می باشد.

 

ایرج نوذری

ایرج نوذری بازیگر سریال هشت پا

دیگر بازیگران سریال هشت پا

 

محمد فیلی

سودابه بیضایی

مینا وحید

 

هلیا امامی

علیرضا مهران

مینا وحید

 

ایوب آقاخانی

کمند امیر سلیمانی

علیرضا جلالی تبار

 

سپند امیر سلیمانی

حمید ابراهیمی

محمدرضا اکبری

محسن بهرامی

نسرین نکیسا

ابوالفضل جمشیدی

مسعود کشاورز

سیامک راشدی و...

داستان سریال هشت‌پا درباره یک پلیس جوان است که درگیر یک پرونده قتل مشکوک در خلال پیگیری این پرونده برای پلیس جوان رقم می‌خورد.

سریال هشت پا چند قسمت است؟

«هشت پا» به نویسندگی علی طالب‌آبادی در 20 قسمت نوشته شده و محمدرضا شفیعی آن را تهیه‌کنندگی کرده است.

سریال هشت پا چه ساعتی پخش می‌شود؟

سریال هشت پا جایگزین سریال طوبی شده وهر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

ساعات تکرار سریال هشت پا

سریال هشت پا دو بار در روز تکرار خواهد شد، بازپخش این سریال در ساعات 2:15 و 15:15 است.

عوامل سریال هشت پا

مدیر فیلمبرداری:محسن فلاحی

مدیر صدابرداری:وحید سلطانی

مدیرتولید:سعید کنگاور نظر

طراح صحنه:ملیکا سهرابی زاده

طراح لباس:سمیرا شجاعی

طراح گریم:مرتضی کهزادی

تدوین طراح صدا :امین شریفی

دستیار کارگردان و برنامه ریز:حمیدرضا علیپور

بازیگردان:سیامک راشدی

عکاس :کسری نیک رفتار

روابط عمومی:سروناز مظاهری

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد