مرکز فروش ماینر در تهران

کد خبر: 1155513
مرکز فروش ماینر در تهران

 

خرید بهترین دستگاه ماینر برای انجام استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها از اهمیت بالایی برخوردار است.  از آن جایی که روز به روز مدل های جدید با توان پردازشی بالا روانه بازار می شوند انتخاب ماینر برای مشتری دشوار می شود.

 

در نتیجه برای خرید ماینر باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین دستگاه را از مرکز فروش دستگاه ماینر معتبر خریداری نمایید. درست است که نباید مدل های قدیمی ماینر را خریداری کنید. اما هر دستگاه جدیدی با بالاترین میزان پردازش مطلقا برای شما مناسب نیست و نباید فکر کنید با خرید بهترین ماینر می توانید بالاترین سود را کسب کنید.

باید شرایط و جوانب را بسنجید و اهداف خود را از خرید ماینر تعیین کنید و دستگاهی خریداری کنید که بالاترین راندمان را داشته باشد. یعنی با صرف کمترین هزینه بالاترین سود را نصیب شما کند.

سعی کنید در خرید ماینر از ماینر های نو استفاده کنید. ماینر های دست دوم می تواند برای شما دردسر ساز شود و نیاز باشد برای تعمیرات ماینر اقدام کنید.

از سوی دیگر از آنجا که هنوز ورود ماینر به داخل کشور با مشکلات زیادی مواجه است و دریافت مجوز با سختی های فراوانی همراه است، راه برای کلاهبرداری باز شده است و افراد سودجو قدم به میدان گذاشته اند.

به همین خاطر پیدا کردن یک فروشنده معتبر کار دشواری است و باید آگاهی لازم در خصوص تست و نحوه خرید دستگاه ماینر را به خاطر داشته باشید. به همین منظور با ما در ادامه همراه باشید تا با مهم ترین نکات خرید ماینر آشنا شوید.

دقت کنید که برای خرید ماینر حتما باید مجوز لازم را از وزارت صنعت و معدن دریافت کنید و ماینر با برگه سبز خریداری کنید. تعداد شرکت هایی که ماینر با برگه سبز می فروشند بسیار محدود است در نتیجه در خرید ماینر دقت کنید.

5

نکات انتخاب مرکز فروش ماینر

 

دستگاه ماینر صدای بلند و حرارت بالایی تولید می کند. پیش از خرید ماینر حتما باید فضای مناسبی برای آن در نظر بگیرید.

محیطی که خشک و خنک باشد و صدای آن باعث آزار و اذیت دیگران نشود.

نکته دوم تامین برق مورد نظر ماینر است. برق خانگی، کشاورزی و صنعتی غیر قانونی است و در صورت استفاده از آن برای ماینینگ به شدت با شخص برخورد قانونی می شود.

حتی اگر برای این کار از برق خانگی هم استفاده شود، احتمال آتش سوزی و خراب شدن وسایل خانگی در منزل وجود دارد و باید مجوزهای لازم برای استفاده از برق را از وزارت صنعت و معدن دریافت کرده باشید.

عوامل موثر در انتخاب مرکز فروش ماینر

پیش از انتخاب مرکز فروش ماینر حتما این نکات را در نظر داشته باشید:

قیمت دستگاه

هزینه یک معیار مهم در انتخاب دستگاه است. میزان بودجه شما در انتخاب دستگاه تاثیرگذار است. همچنین هر چه پول بیش‎تری برای خرید دستگاه بپردازید، مدت زمان بیشتری برای بازگشت هزینه مورد نیاز است.

6

قدرت هش‌ریت دستگاه

هش‌ریت تعداد هش‌های میانر در یک ثانیه است. در واقع نشان‌دهنده‌ آن است که ماینر در یک ثانیه می تواند چند پاسخ برای حل بلوک ارائه دهد. هرچه قدرت هش ریت دستگاه بالاتر باشد، سرعت استخراج آن نیز بالاتر است.

مصرف برق

این دستگاه‌ها به سبب کاری که انجام می‌دهند، مصرف برق بالایی دارند. برق مصرفی با میزان هش‌ریت رابطه مستقیمی دارد. بدین معنی که با بالا رفتن هش‌ریت، مصرف برق نیز بالا می‌رود. حداقل وات مصرفی در ماینرها 1500 وات است. با توجه به هزینه بالا برق، درنظر گرفتن مقدار برق مصرفی یک ضرورت به حساب می‌آید.

 

فضا مناسب

فضا یک امر مهم است زیرا، دستگاه های ماینر سروصدا و گرمای زیادی تولید می‌کنند و از این جهت نیازمند فضای مناسب و سیستم تهویه مناسب هستند تا آسیبی به دستگاه ها وارد نشود.

نوع ارز‌دیجیتال

نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید آن را استخراج کنید، در انتخاب نوع ماینر اثرگذار است زیرا هر نوع ارز‌دیجیتال از یک الگوریتم پشتیبانی می‌کند. بعنوان مثال ارز‌دیجیتال "بیت‌کوین" از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی می‌کند. البته بعضی از ماینرها قابلیت پشتیبانی از چندین الگوریتم را دارند. اگر می خواهید ماینری خریداری کنید که قابلیت استخراج بیت کوین داشته باشد به راحتی می توانید خرید اینترنتی دستگاه استخراج بیت کوین را انجام دهید.

اینترنت

با توجه به اینکه استخراج ارز‌دیجیتال نیازمند اینترنت است، داشتن اینترنت پایدار یک نیاز اساسی است.

شرکت تولیدکننده

در هر حوزه ای، چند شرکت معتبر وجود دارند که کیفیت بالایی در تولید محصول دارند. در صنعت ماینینگ نیز چندین شرکت وجود دارند.

چهار شرکت بیت مین (bitmain)، میکرو‌بی‌تی (Antminer)، اینوسیلیکن (Innosilicon) و کنان(cannon)، معتبرترین شرکت های تولیدکننده هستند.

میزان تولید صدا

بسیاری از کسانی که قصد خرید دارند، از میزان صدای تولید شده توسط ماینرها بی اطلاع هستند یا به آن توجه نمی‌کنند. به دلیل گرمای بالایی که این دستگاه تولید می‌کند نیاز به سیستم خنک‌کننده و فن‌های قوی دارند. با توجه به اینکه دستگاه ماینر باید بصورت 24 ساعته کار کند، تولید صدا می‌تواند دردسرساز باشد.

وزن و ابعاد ماینر

دستگاه هایی که وزن و ابعاد کوچک‌تری دارند، برای استفاده بصورت انبوه، مفید هستند.

 

شرکت های معتبر فروش ماینر به صورت قانونی

امروزه قوانین مناسبی برای راه اندازی فارم و استفاده از ماینر ها ایجاد شده است. کلیه ماینر ها باید دارای مجوز صنعت ومعدن و دارای برگه سبز باشند.

کیان ماینر

کیان ماینر از سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان فروشگاه کامپیوتر و تجهیزات آن،تحت نام kianminer.com آغاز کرد و در سطح فضای مجازی و همچنین به صورت حضوری در تهران اقدام به فروش کرده است. کیان ماینر جز اولین وارد کننده مستقیم از خارج از کشور به صورت قانونی با برگه سبز در ایران می‌باشد که امکان خرید حضوری در تهران نیز دارا میباشد.

رمز ارز نگاران

شرکت رمز ارز نگاران که دارای مجوز رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت ایران است فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و با تیم مجرب و تعمیرکاران حرفه ای آماده ارائه خدمات مربوط به فروش انواع دستگاه های ماینر و تولید، نصب و تعمیر آن ها می باشد.

رمز ارز نگاران چه خدماتی ارائه می دهد؟

✅ تولید انواع دستگاه ماینر

✅ فروش قانونی انواع ماینر و لوازم جانبی ماینر

✅ مونتاژ انواع دستگاه های ماینر

✅ نصب و تعمیر دستگاه های ماینر قانونی

ماینرهای قانونی رمز ارز نگاران چه ویژگی هایی دارند؟

✅ امکان استعلام شناسه سریال دستگاه در سایت

✅ ارائه سند جداگانه برای هر دستگاه

✅ دارای مجوز رسمی از سازمان صنایع و معادن

✅ غیر قابل فروش بودن دستگاه ها بدون اطلاع مالک دستگاه

✅ قابلیت انتقال سند دستگاه از مالک اصلی به شخص دیگر

✅ غیر قابل کپی برداری به علت انحصاری بودن برند و شناسه سریال هر دستگاه

 

ایران ماین

شرکت ایران ماین توانست اولین شرکت تولید کننده دستگاه های ماینر بیتکوین و… در خاورمیانه باشد که مجوز رسمی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرد و برای اولین بار یک شرکت ایرانی، شروع به تولید دستگاه های ماینر به صورت قانونی کرد.

شرکت ایران ماین از فناوری مونتاژ SMD به صورت pick and place بهره میبرد که این فناوری به این معناست که قطعات مورد استفاده در یک دستگاه ۲۵ درصد تولید داخل می باشد و مابقی قطعات وارداتی می باشد.

کلام آخر

در ابتدا ممکن است راه‌اندازی ماینر، ساده بنظر برسد، اما سختی ها و چالش های فراوانی در این مسیر وجود دارد. برای انتخاب ماینر، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که برند آن از اعتبار بیش‌تری برخوردار باشد. قدرتمند بودن، لزوما به معنای بهتر بودن دستگاه نیست و بهتر است روی سودآوری و طول عمر دستگاه تمرکز کنید. سعی کنید از خرید ماینر دست دوم پرهیز کنید زیرا ریسک آن نسبت ماینر نو بیش‌تر است.

ماینر دستگاهی است که 24 ساعته فعالیت می‌کند و هرچه کارکرد دستگاه بالاتر باشد، طول عمر مفید آن کم‌تر است. در نهایت به یاد داشته باشید ماینینگ شغلی بدون دردسر و سودآوری که اکثر مردم تصور می‌کنند، نیست.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد