امیر پوردستان: تروریست خواندن سپاه نشانه ضعف آمریکا است

کد خبر: 935590

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت:تروریست خواندن سپاه به عنوان یک از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکا است.

امیر پوردستان: تروریست خواندن سپاه نشانه ضعف آمریکا است

خبرگزاری مهر: امیر احمدرضا پوردستان شامگاه چهارشنبه در آئین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و ۸۴ شهید هیأت حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل اظهار داشت: تروریست خواندن سپاه به عنوان یک از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکا است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی حوادث و اتفاقات در ایران توسط آمریکا کنترل می‌شد، اما با پیروزی انقلاب، بسیاری از امتیازات از آمریکا سلب شد از این رو عداوت و دشمنی آمریکا علیه ایران به روش‌های مختلف شدت گرفت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: آنچه با وقوع انقلاب اسلامی آمریکا و غرب را برآشفت و موجب دشمنی سرسختانه آن‌ها با ایران اسلامی شد تنها به واسطه از دست دادن منافع سیاسی و اقتصادی آمریکا بعد از انقلاب نیست بلکه ادبیات انقلاب اسلامی است که در جان و روح ملت‌ها نفوذ کرده و در دنیا گسترش یافته و این خطر بزرگی برای آمریکا به شمار می‌رود.

آمریکا دیگر قدرت جنگ نظامی را ندارد

وی گفت: آمریکا دیگر قدرت جنگ نظامی را ندارد، از این رو به راهبرد‌های دیگری روی می‌آورد تا ضعف و افول قدرت خود را جبران کند؛ راهبردهایی، چون تفرقه میان شیعه و سنی و اسلام هراسی و نشانه رفتن ولایت فقیه و ارکان نظام و هم اکنون تحت فشار قرار دادن سپاه در ایران از جمله این راهبردهاست.

امیر پوردستان به نقش سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تمام عرصه‌های سخت حفظ از کیان نظام جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: اگر سپاه در سوریه، عراق و لبنان ورود نمی‌کرد، امروز نامی از این کشور‌ها وجود نداشت و تروریست‌ها چهره این کشور‌ها را تغییر داده بودند.

شهید صیاد شیرازی هیچ واهمه‌ای از انجام کار‌های سخت و دشوار نداشت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به بیان ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی پرداخت و گفت: صیاد شیرازی بزرگ مردی بود که هیچ واهمه‌ای از انجام کار‌های سخت و دشوار نداشت.

امیر پوردستان افزود: وی با اعتقاد و توکل به خدا، بزرگ‌ترین گره‌های موجود در صحنه دفاع مقدس را باز می‌کرد و در میدان‌های نبرد به ایفای نقش می‌پرداخت.

وی اظهار داشت: صیاد شیرازی دارای هوش و نبوغ در امور نظامی و تدبیر در گذر از شرایط سخت بود، او با روح وسیع و اخلاص، خدمات ارزنده‌ای به نظام جمهوری اسلامی ارائه کرد و هیچ گاه برای مطرح شدن و کسب نام و شهرت، قدمی برنداشت.

مهم‌ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی، ولایت مداری بوده است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش مهم‌ترین ویژگی صیاد شیرازی را ولایت مداری برشمرد و بیان داشت: ولایت مداری در همه رفتار و منش او نقش داشت، هرگز قرائت به رأی نمی‌کرد و قرائت او از رویدادها، همان قرائت، ولی فقیه بود، وی در تمام عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه بود و در مقابل امر رهبر انقلاب همچون سربازی مخلص عمل می‌کرد.

وی ادامه داد: همه شهیدان انقلاب اسلامی روح بزرگی داشتند و برای آسایش و امنیت دیگران در راه خدا به شهادت رسیدند، شهدایی، چون صیاد شیرازی و چمران و دیگر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از چنین روحیه‌ای در دفاع از مردم ستمدیده برخوردار بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد