سردار فدوی: اصل ارائه خدمات رایگان بهداشت و درمان را عملی کنیم

کد خبر: 924945

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: از اصول قانون اساسی، رایگان بودن بهداشت و درمان است و همه باید نیت کنند تا بتوانیم این امر را عملی کنیم و این نیت در سپاه وجود دارد.

سردار فدوی: اصل ارائه خدمات رایگان بهداشت و درمان را عملی کنیم

خبرگزاری فارس: سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان اظهار داشت: از مصداق‌های مشخص ماموریت‌های سپاه در حوزه بهداشت و درمان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان داشت: از اصول قانون اساسی، رایگان بودن بهداشت و درمان است و همه باید نیت کنند تا بتوانیم این امر را عملی کنیم و این نیت در سپاه وجود دارد.

فدوی از گردهمایی عوامل طراحی و مهندسی ساخت برای احداث همراه‌سرا‌ها در کنار بیمارستان‌ها خبر داد.

خدمات ۱۸ میلیارد تومانی درمای سپاه در جنوب‌شرق کشور

سردار احمد اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: در استان کرمان با توجه به اینکه منطقه پشتیبان جنوب‌شرق است، امیدواریم تسریع در راه‌اندازی فاز جدید بیمارستان صورت گیرد.

وی آماده‌سازی زمینه ارائه خدمات بهداشت و سلامت را از مسؤولیت‌های اصلی همه فرماندهان برشمرد و گفت: نیروی زمینی برنامه‌ریزی برای رسیدن به مولفه‌های بیمارستان در تراز انقلاب اسلامی را دارد که تحقق این امر به واسطه حاکمیت فرهنگ و مدیریت جهادی است.

اخوان عنوان کرد: سطح آموزش و مهارت‌های تخصصی از گردان تا بیمارستان در حال تمرین داریم و استانداردسازی تجهیزات پزشکی نیز مدنظر است.

وی پایه‌ریزی اقتصاد سلامت، ارتقای نظام بهره‌وری، نرم‌افزار جامع مدیریت کنترل، سرمایه‌گذاری و تکیه بر توان داخلی را از جمله اقدامات نیروی زمینی سپاه در حوزه بهداشت و سلامت عنوان کرد.

اخوان در ارتباط با ارائه خدمات درمانی بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان در مناطق محروم و مرزی تصریح کرد: از سال ۸۸ تاکنون در بخشی از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ۱۸ میلیارد تومان از منابع داخلی نیروی زمینی سپاه ارائه خدمت شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد