امیر نعمتی: تحریم باعث شد وابستگی به خارج نداشته باشیم

کد خبر: 1033105

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیازمندی‌های صنایع دفاعی کشور متناسب با تهدیدات دشمن در داخل طراحی و ساخته می‌شود، گفت: رفع محدودیت‌های تسلیحاتی شکست رژیم آمریکا در سازمان ملل بود.

امیر نعمتی: تحریم باعث شد وابستگی به خارج نداشته باشیم

خبرگزاری میزان: گفت‌وگویی با امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

خط قرمز ما امنیت، حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام است

- خط قرمز ما امنیت، حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است

- دکترین نظام این است که به تجاوزی به هیچ کشوری انجام نمی‌دهیم ولی قاطعانه از امنیت کشورمان دفاع می‌کنیم.

تحریم‌ها، جزم کننده عزم مسئولان نیروهای مسلح در فضای تحریم‌ها

- تحریم‌ها عزم مسئولان حوزه نظامی و دفاعی کشور را جزم کرد تا در زمان تحریم یا غیر تحریم، نباید در بحث تجهیزات اصلی صحنه دفاع وابستگی به خارج از مرزها نداشته باشیم.

- امروز در ارتباط با محصولات دفاعی اصلی صحنه دفاع، وابسته به خارج نیستیم و هر چیزی که نیاز داشته باشیم، مسئولان و کارشناسان عملیاتی ما با توجه به رصد تهدیدات و تجزیه و تحلیل آن نیازمندی، محصولات دفاعی متناسب با آن تهدیدات را طراحی می‌کنند و قدرت بالایی هم در طراحی و ساخت وجود دارد.

- بحمدالله ما وضعیت بسیار خوبی در حوزه صنعت دفاعی در قیاس با همه کشورهای دنیا داریم.

محتاج هیچ کشوری در بحث صنایع دفاعی نیستیم

- محتاج هیچ کشوری در بحث صنایع دفاعی نیستیم و نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به این مرحله از موفقیت رسیده است.

رفع محدودیت‌های تسلیحاتی شکست رژیم آمریکا در سازمان ملل بود

- رفع محدودیت‌های تسلیحاتی شکست رژیم آمریکا در سازمان ملل بود و ما طبق قوانین بین المللی الان دیگر در بحث واردات تجهیزات نظامی و صادرات محصولات دفاعی نباید مشکلی داشته باشیم،

- قدرت‌های زور گو به ویژه رژیم جنایت کار آمریکا و هم‌پیمانانش یک سری مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند، ولی کشورهایی هستند که بخواهند محصولات دفاعی ایران را خریداری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها