وزیر تعاون: مقابل تحریم‌های ترامپ کوهی از مقاومت می‌سازیم

کد خبر: 837405

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحریم‌های جدید علیه ایران به عنوان فرصت نام برد و گفت: از کاه تحریم‌های ترامپ کوهی از مقاومت می‌سازیم.

وزیر تعاون: مقابل تحریم‌های ترامپ کوهی از مقاومت می‌سازیم

خبرگزاری مهر: علی ربیعی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی اظهار کرد: ترامپ می‌تواند ما را تحریم کند، اما نمی‌تواند امید و تلاش کارگران ایرانی را از ما بگیرد. وی با بیان این که هم اکنون از کاه و ضایعات کشاورزی ماده اولیه تولید کاغذ تولید کرده ایم در حالی که تاکنون آن را وارد می‌کردیم، از تحریم‌ها به عنوان فرصت بزرگ برای ایران نام برد و تاکید کرد: ما از کاه تحریم‌های ترامپ کوهی از مقاومت می‌سازیم.

وی با بیان این که تمام عملیات طراحی و ساخت ماشین آلات این کارخانه در ایران انجام شده است، افزود: از کاه گندم و ضایعات کشاورزی گلستان در مرحله نخست ۶۰ تن ماده اولیه کاغذ تولید می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با دانش مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، تدبیر دولت، امید مردم و با حمایت از کالای ایرانی به خودکفایی می‌رسیم و تحریم را شکست خواهیم داد.

قوت اقتصادی می‌سازیم و ترامپ را نقد می‌کنیم

وی اضافه کرد: به طور قطع و یقین با شکست تحریم‌ها با بازار‌های ۴۰۰ میلیونی منطقه روبرو می‌شویم و قوت اقتصادی می‌سازیم و بعد‌ها ترامپ را نقد می‌کنیم.

ربیعی با تاکید بر این که جلوی تحریم‌ها می‌ایستیم و با حمایت از معیشت مردم اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها اخلالی ایجاد کنند، بیان کرد: ترامپ با تحریم‌های ایران هدف اجتماعی را دنبال می‌کند و ما همبستگی اجتماعی را به جهان نشان می‌دهیم.

وی خطاب به ترامپ گفت: ایران با سایر کشور‌هایی که می‌شناسید متفاوت است و بهتر است از بوش و کارتل و ... مشورت بگیرید چرا که ایمان داریم ایرانی‌ها از تحریم‌ها سرافراز بیرون می‌آیند و با همین کاه در مقابل تمام تحریم‌ها می‌ایستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد