امنیت شغلی کارگران باید تامین شود

کد خبر: 836864

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه با تاکید بر حل مشکلات کارگران گفت: تامین امنیت شغلی کارگران یکی از نیاز‌های جدی و ضروری این قشر است.

امنیت شغلی کارگران باید تامین شود
خبرگزاری ایرنا: اولیاء علی بیگی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در سرسرای اجتماعات شهدای دولت استانداری، افزود: متاسفانه به دلیل قرارداد‌های موقت کار، کرامت و عزت کارگران مخدوش شده که باید کرامت این قشر زحمتکش حفظ شود.
وی با بیان اینکه قشر کارگر با وجود همه مشکلات همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند، گفت: کارگران انتظار دارند مسئولان به صورت جدی پیگیر مسایل و مشکلات آن‌ها باشند.
او بر تلاش در راستای احیای واحد‌های تولیدی تعطیل شده تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از واحد‌های تولیدی معتبر و بزرگ استان نیز با مشکل روبرو شده و در آستانه تعطیلی هستند.
وی حفظ اشتغال موجود را مهمتر از ایجاد شغل جدید دانست و گفت: از اداره کار درخواست می‌کنیم اهمیت بیشتری به حفظ اشتغال موجود بدهد.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه در ادامه گفت: اتحاد و همبستگی بین مسئولان و مردم یکی از نیاز‌های اصلی کشور است چرا که دشمنان هم قسم شده اند در مقابل پیشرفت‌های ملت ایران سنگ اندازی کنند.
علی بیگی یادآوری کرد اگر این اتحاد و همدلی را امروز تقویت نکنیم فردا دیر می‌شود.
او بر کنار گذاشتن اختلافات نیز تاکید کرد و گفت: مردم به عملکرد برخی از مسئولان انتقاد دارند که این افراد نیز باید اتقاد پذیر باشند و خود را اصلاح کنند.
دبیرخانه صنعت و معدن، رئیس کانون بازنشستگان و عضو اتاق تعاون کرمانشاه نیز در این مراسم، بیکاری را مهمترین مشکل استان مطرح کردند و از مسئولان خواستند با اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال تلاش نمایند.
در این مراسم از خدمات داود یاوری قدردانی و حسن عزیزی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.
عزیزی اهل شهرستان سرپل ذهاب و برادر مرحوم احمد عزیزی شاعر انقلاب است.
عزیزی سال ۷۰ به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای در استان کرمانشاه خدمت کرده است و همچنین مدیرکلی فنی و حرفه‌ای اردبیل و البرز را در کارنامه کاری خود دارد.
آخرین پست او ریاست تربیت مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای البرز بوده است.
داوود یاوری پیش از این به مدت چهار سال به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه فعالیت داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها