اهدای سیمان و بلوکه‌های سقفی از طرف رهبرانقلاب به مردم

کد خبر: 734694

مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تشریح جزئیات ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان استان تا نیمه آبان گفت: سیمان و بلوکه‌های سقفی زلزله زدگان استان اهدایی رهبر انقلاب است. موسوی نیا تصریح کرد:۱۸۰ کیسه سیمان رایگان، اهدایی توسط مقام معظم رهبری برای هر واحد مسکونی در حال ساخت در مناطق زلزله زده استان ارائه شد، همچنین بلوکه‌های سیمانی سقفی رایگان، اهدایی توسط مقام معظم رهبری به وسیله آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد به زلزله زدگان ارائه شد.

خراسان: مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تشریح جزئیات ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان استان تا نیمه آبان گفت: سیمان و بلوکه‌های سقفی زلزله زدگان استان اهدایی رهبر انقلاب است. موسوی نیا تصریح کرد:۱۸۰ کیسه سیمان رایگان، اهدایی توسط مقام معظم رهبری برای هر واحد مسکونی در حال ساخت در مناطق زلزله زده استان ارائه شد، همچنین بلوکه‌های سیمانی سقفی رایگان، اهدایی توسط مقام معظم رهبری به وسیله آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد به زلزله زدگان ارائه شد.

موسوی نیا جزئیات ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان استان را تا نیمه آبان تشریح کرد. سیدرضا موسوی نیا گفت: نحوه ساخت واحد‌های مسکونی برای زلزله زدگان استان به این شکل است که خود مردم (اهالی روستا‌های آسیب دیده از زلزله) با سازندگان مسکن قرارداد می‌بندند و بنیاد مسکن ناظر بر قیمت و نحوه ساخت واحد‌ها ست ضمن این که پروانه ساخت و نظارت مهندسی رایگان است و به هر واحد مسکونی نیز ۲۵ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که پنج میلیون تومان بلاعوض و ۲۰ میلیون تومان وام ساخت است. وی در ادامه تصریح کرد: تا الان در کل استان هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی به مرحله سقف گذاری و خاک گچ رسیده است که تا این مرحله در تعهد بنیادمسکن است و بقیه کار را مالک به سلیقه خودش انجام می‌دهد و با سلیقه خودش کاشی کاری و سنگ کاری و کابینت گذاری می‌کندوتفاهم اولیه ما هم همین بوده است. وی گفت: تا نیمه آبان ماه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی به مرحله خاک گچ می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد