پیش بینی باران شدید برای 12 استان

کد خبر: 519450

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال وقوع گرد و غبار در استان خوزستان، از کاهش 7 درجه ای دما در سواحل شمالی کشور طی روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: احد وظیفه، گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در مناطقی از شمال غرب، غرب و در بعدازظهر دامنه های مرکزی و جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که در ساعات بعدازظهر و شب در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، سمنان، اردبیل و گیلان گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گرد و غبار در استان خوزستان دور از انتظار نیست، اظهارکرد: روز یکشنبه 19 اردیبهشت، با نفوذ زبانه پرفشار بر نیمه شمالی کشور کاهش 5 تا 7 درجه ای دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.

استان‌های پربارش فردا

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها در این روز در استان های همدان ،مرکزی، اصفهان، چهارمحال و

بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین ، کرج ، تهران و شمال سمنان پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه، در روز دوشنبه 20 اردیبهشت، مناطق شمال شرق، مرکز، دامنه‌های شرقی البرز، شرق و سواحل شرقی دریای خزر بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق را خواهند داشت همچنین در این روز سرعت وزش باد در اغلب مناطق کشور قابل توجه خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 19 اردیبهشت، نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده، در

بعضی ساعات وزش باد شدید، همراه با باد و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای 27 و 15 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 20 اردیبهشت، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 26 و 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد