گسترش خدمات الکترونیکی پست سیمرغ در سال 95

کد خبر: 503372

رئیس اداره پست شهرستان سیمرغ به گسترش خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات و سرویس‌های جدید در سال آینده اشاره کرد و گفت: به‌دنبال ارائه سرویس‌های ویژه‌ای برای کشاورزان شهرستان هستیم.

خبرگزاری فارس: علی‌رضا کاکویی امروز در شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: از ابتدای ورود به اداره پست این شهرستان شروع به بسترسازی و ارتقای سیستم‌ها و ساختمان پرداختیم تا خدمات بهتری را به مردم این شهرستان ارائه کنیم.
وی افزود: بعد از انجام تجهیزات شروع به برگزاری نشست‌هایی با ادارات شهرستان انجام دادیم تا بتوانیم تمام سرویس‌هایی که در شهرهای بزرگ ارائه می‌شود را در خود شهرستان پوشش دهیم تا از رفت‌و آمد مردم به شهرهای اطراف برای انجام این امور جلوگیری شود.
رئیس اداره پست شهرستان سیمرغ با بیان اینکه ثبت‌نام کارت ملی هوشمند یکی از سرویس‌هایی مهمی است که در این اداره انجام می‌شود، تصریح کرد: تجهیزات این سرویس خریداری و نیروی متخصص در این زمینه نیز جذب‌ شده است و با هماهنگی‌هایی که با اداره ثبت‌احوال شهرستان انجام داده‌ایم از ابتدای مردادماه کار خود را در این زمینه شروع کرده‌ایم.
وی بیان کرد: با توجه به‌ دقت و کیفیت کار در این اداره مراجعاتی را از شهرهای بابل، قائم‌شهر، بابلسر و آمل برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند داشته‌ایم و سعی ما بر این است تا هر مراجعه‌کننده‌ای که در این اداره حضور پیدا می‌کند ثبت‌نام برایش انجام شود.
این مسئول با اشاره به اینکه ارسال مرسولات کشاورزی از دیگر فعالیت‌های این اداره است، اظهار کرد: این طرح با توجه به بافت کشاورزی مازندران به‌صورت آزمایشی و با کاهش قیمت ارسال امانات کشاورزی در این استان انجام‌شده و با توجه به استقبالی که مردم از این طرح داشته‌اند این طرح در کشور در حال اجرا است.
کاکویی با بیان اینکه در سال گذشته و سال‌های قبل از آن درآمد اداره پست این شهرستان خیلی پایین بوده است، تصریح کرد: امسال با توجه به واردکردن سرویس‌های جدید، مراجعه متقاضیان، ارائه سرویس‌ها و خدمات به‌روز و باکیفیت توانستیم با رشد حدود 500 درصد رتبه نخست مازندران را کسب کنیم.
وی افزود: با توجه به کسب رتبه نخست توانستیم یک نیروی دیگر به اداره اضافه کرده و پیگیری ارائه خدمات جدید به مردم شهرستان در سال آینده باشیم.
رئیس اداره پست شهرستان سیمرغ به گسترش خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات و سرویس‌های جدید در سال آینده اشاره کرد و گفت: به دنبال ارائه سرویس‌های ویژه‌ای برای کشاورزان شهرستان هستیم تا از مراجعه به ادارات شهرهای دیگر با توجه به هزینه‌هایی که وجود دارد جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در سال‌جاری تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سیمرغ به امضا رسید تا به خانواده‌هایی که صندوق صدقات ندارند، صندوق صدقات تقدیم شود و در سال 95 نیز قصد همکاری با اداره بهزیستی شهرستان را داریم تا در این بخش نیز خدماتی را ارائه کنیم.
این مسئول با بیان اینکه کل روستاهای شهرستان زیرپوشش این اداره قرار دارد، اظهار کرد: یک دفتر پیشخوان روستایی در روستای رکن‌کلا کار توزیع نامه را در آن منطقه انجام می‌دهد و در سایر مناطق و روستاهای شهرستان سیمرغ کار توسط پیمانکاران جذب‌شده انجام می‌شود.
وی افزود: حجم صادره از سرویس‌های مختلف روزانه به 100 نامه می‌رسد و حجم وارده نیز روزانه 250 تا 300 است.
کاکویی از اعلام آمادگی این اداره برای همکاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های خصوصی خبر داد و گفت: آمادگی انجام تمام فعالیت‌های که نیاز به نیرو و تجهیزات خاص دارد را با توجه به بستر تجهیزاتی و گستردگی در سطح کشور را داریم.
وی در پایان گفت: از سازمان‌های دولتی انتظار داریم که ارسال مرسولاتشان را از طریق پست انجام دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد