مهمترین پرونده روی زمین مانده مجلس نهم+جدول

کد خبر: 481726

نمایندگان مجلس نهم تلاش خود را در 4 سال گذشته انجام دادند و البته در این مسیر نقاط ضعفی هم وجود داشت.

خط خبر: کمتر از 2 ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و بدون شک ترکیب مجلس دهم با مجلس فعلی تفاوت هایی خواهد داشت. در این باره اما نمایندگان مجلس نهم تلاش خود را در 4 سال گذشته انجام دادند و البته در این مسیر نقاط ضعفی هم وجود داشت که نمایندگان به آنها اذعان دارند. خبرنگار خط خبر در گفتگو با 8 تن از نمایندگان مجلس، از آنها در خصوص کارهای روی زمین مانده، نمره به لاریجانی و بهترین دوست هایشان در مجلس سوالاتی پرسید.

اشتغال جوانان محقق نشد

قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خط خبر گفت :اشتغال جوانان از جمله بحث های مهم و از محور های اصلی دغدغه همه نمایندگان خانه ملت با دید و نگرش ملی بود که متاسفانه محقق نشده است.

قاضی پور در ادامه به کارهای نیمه تمام حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه خود هم باید بگویم که راه اهن اردبیل و متاسفانه احیادریاچه ارومیه هم نیمه تمام مانده است .

قاضی پور در پایان در مورد عملکرد رییس مجلس گفت: من به دکتر لاریجانی در مورد کنترل صحن و مدیریت خانه ملت از ۱۰۰نمره ۱۰۰می دهم و در مورد پیگیری ها در حوزه کشاورزی و امور کارگران و مستمری بگیران و موضوع استیضاح وزرای دولت نمره ۵۰می دهم .

معضل بیکاری باقی ماند

منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خط خبر در مورد کاهای مهم انجام شده و نیمه تمام گفت:تلاش هایی برای رفع معضل بیکاری انجام شد تا اشتغال زایی شرایط خوبی پیدا کند ولی هنوز در این رابطه به شرایط مطلوبی نرسیدیم.

حقیقت پور با دادن نمره قبولی در ابعاد مختلف به رییس مجلس افزود: وی در زمان حساس بسیار خوب مدیریت کرده است و یک مدیر با فهم است .

پروژه گاز رسانی نیمه تمام ماند

روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا نیز در گفتگو با خط خبر با اشاره به برنامه های مهم مجلس دهم گفت:خیلی از برنامه ها از گذشته در دستور کار ما بوده ولی نیمه تمام باقیمانده است در بحث کشوری باید به رفع معضل بیکاری اشاره کنم و در بحث حوزه انتخابیه خود باید به سد بویین زهرا و سیستم حمل و نقل این منطقه و نیمه تمام ماندن پروژه گازرسانی و به خصوص خلا های حوزه کشاورزی هنوز برطرف نشده است .

عباسپور در پاسخ به سوال بهترین همکار در مجلس با تفره رفتن افزود: من تمام همکاران خود را دوست دارم و نمی توانم نام فرد خاصی راببرم .

عباسپور در مورد عملکرد ریاست مجلس گفت: دکتر لاریجانی را دوست داریم و این را هم می دانیم که مدیریت مجلس شورای اسلامی کار بسیار سختیست و مقام معظم رهبری باید به عملکرد مسولان نمره بدهد .

راه اندازی راه آهن تهران - همدان به مجلس دهم رسید

امیر خجسته نماینده مردم همدان در گفتگو با خط خبر در مورد کارهای مهم انجام شده و نیمه تمام گفت:فرودگاه بین المللی همدان از دغدغه های مهم مردم این شهر بود که راه اندازی شد همچنین در سال گذشته ازاد راه در همدان از ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود ولی در حال حاضر این رقم به پیشرفت قابل توجهی رسیده است ولی متاسفانه با تلاش هایی که انجام شد تا راه اهن در همدان در شاخه تهران _همدان راه اندازی شود تکمیل این پروژه به مجلس دوره دهم خواهد رسید؛ البته این خط در حال حاظر از سیرجان و شاهرود هم گذشته است .

خجسته در مورد عملکرد رییس مجلس افزود: در مورد عملکرد افراد قضاوت نمی کنم؛ در مورد عملکرد رییس مجلس باید خودشان به عملکرد و کارنامه خود نمره بدهند، من نظر نمی دهم.

نماینده مردم همدان در مورد بهترین دوستان بهارستانی در مجلس نهم گفت: همه دوستان من خوب بودند .

خلا قانونی داریم

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس دهم در گفتگو با خط خبر با اشاره به کارهای مهم و نیمه تمام مجلس گفت :وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است در شرایط فعلی ۱۰هزار قانون داریم که متاسفانه در این راستا خلا های قانونی هم دیده می شود که این خلا ها باید پر شود .

قادری در مورد عملکرد ریاست مجلس اظهار داشت: دکتر لاریجانی رییس خوبی در خانه ملت بوده اند و خوب هم مدیریت کردند .

جعفری قادری در پاسخ به سوال بهترین همکار بهارستانی اگفت: من از تمام همکاران خود راضی بودم و عملکرد خوبی هم داشتند .

اشتغال جوانان دغدغه مشترک بود

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان نیز در گفتگو با خط خبر در مورد کارهای مهمی که در مجلس نهم نیمه تمام ماند گفت :اشتغال جوانان دغدغه ای مشترک در بین نمایندگان مردم خارج از مرز های حوزه انتخابیه بود و باید به این مهم توجه داشت بخش عمده ای از پروژه های عمرتنی بخاطر کمبود اعتبازات متوقف شده و به مرز بهره برداری نرسیده است .

شهریاری در مورد عملکرد رییس مجلس فقط به این جمله اکتفا کرد: لاریجانی خوب مدیریت کرده است .

نماینده زاهدان در پایان در مورد بهترین دوست بهارستانی اظهار داشت: من نمی توانم از فرد خاصی نام ببرم ولی همه نمایندگان در خانه ملت در راستای توسعه کشور نظر ات خود را بیان می کردند.

در بهبود فضای کسب و کار ضعف داشتیم

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در گفتگو با خط خبر گفت : قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون از وظایف مهم یک نماینده مجلس است و باید ان را انجام داد ولی از برنامه هایی که به شکل کامل محقق نشده است باید به اشتغال و رفع معضل بیکاری اشاره کنم .

ثروتی ادامه داد: اجرای قانون اساسی در کمیسیون های مختلف خانه ملت در راستای رفع مشکلات جامعه مسیر حرکت تمامی نمایندگان خانه ملت بود و در این راستا اصل ۲۹قانون اساسی و موضوعات گسترش بیمه های تامین رفاه مردم و معیشت انها باید بیشتر مورد توحه قرار بگیرد؛ در ضمن بهبود فضای کسب و کار و مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان از بحث هایی بود که هنوز تکمیل نهایی نشده است .

ثروتی در مورد عملکرد علی لاریجانی اظهار داشت: لاریجانی در بحث ریاست تلاش خود را کرده است و نمی توان نمره بندی کرد .

ثروتی در پایان در مورد بهترین دوستان بهارستانی گفت: همه همکارانم برای من محترم هستند و با انها تعامل خوبی داشتم و نمی توانم تنها از فردی خاص نام ببرم .

مردم باید نمره بدهند

کارن خانلری نماینده مسیحیان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خط خبر گفت :متاسفانه مواردی در حوزه قانون گذاری و نظارت وجود داشت که تلاش کردیم انجام شود ولی هنوز به نقطه نهایی نرسیده است و این را باید مد نظر داشت که اگر کسی به عملکرد فعلی خود راضی باشد هیچگاه توفیقی حاصل نخواهد شد .من به خودم نمره نخواهم داد و مردم باید نمره دهند .

خانلری در مورد عملکرد رییس مجلس افزود: من به اقای لاریجانی در بحث مدیریت و نظارت بر خانه ملت نمره الف می دهم نماینده مسیحیان کشور در پایان اظهار داشت: من در خانه ملت دوستان و رفقای خیلی خوبی داشتم و نمی توانم تنها از فر خاصی نام ببرم .

نام نماینده

کارهای نیمه تمام در مجلس دهم

نمره به لاریجانی

نادر قاضی پور

اشتغال جوانان و رفع بیکاری

100 از 100

منصور حقیقت پور

اشتغال و رفع بیکاری

بسیار خوب مدیریت کرده است

روح الله عباسپور

رفع معضل بیکاری

مقام معظم رهبری باید نمره بدهند

امیر خجسته

فرودگاه بین المللی همدان

نظر نمی دهم

جعفر قادری

به هم ریختگی قوانین

لاریجانی رییس خوبی در خانه ملت بود

حسینعلی شهریاری

اشتغال جوانان

لاریجانی خوب مدیریت کرده است

موسی الرضا ثروتی

اشتغال و رفع معضل بیکاری-قانون گذاری

لاریجانی در بحث ریاست مجلس تلاش خود را کرده و نمی توان نمره بندی کرد

کارن خانلری

قانون گذاری

نمره الف

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد