نظرسنجی پایش در مورد حماسه اقتصادی

کد خبر: 287438
فردا: برنامه پایش شب گذشته با حضور احمد توکلی نماینده مجلس به بررسی وضعیت اقتصادی کشور و راهکارهای را برای دستیابی به شعار حماسه اقتصادی پرداخت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که متاسفانه اتکاء به درآمدهای نفتی در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است، تصریح کرد: «با این وضعیت حماسه که چه عرض کنم، زندگی عادی مختل می‌شود.»
سوال نظر سنجی برنامه دیشب پایش نیز در مورد نقش گروه ها در سال حماسه اقتصادی بود، سوال این برنامه به این شرح بود: به نظرشماکدام گروه در ایجادحماسه اقتصادی بهترعمل کرده اند؟ 1- کارآفرینان 2- مردم 3- مسئولان.
در پایان برنامه و در نتیجه نظرسنجی که حدود 300 هزار شرکت کننده داشت 67 درصد ( 190 هزار و 239 نفر) از شرکت کنندگان به گزینه مردم رای دادند و اعلام کردند که مردم در ایجاد حماسه اقتصادی موفق تر بوده اند. حدود 72 هزار و 624 نفر گزینه اول کارآفرینان را انتخاب و تنها 6 درصد از بینندگان عنوان کردند مسئولان در ایجاد حماسه اقتصادی موفق اند.
احمد توکلی میهمان ویژه برنامه پایش در پاسخ به این سوال نظر سنجی گزینه یک را انتخاب و گفت: در این شرایط کارآفرینان موفق ترند که توانسته اند تاکنون روی پا بایستند و ادامه فعالیت دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد