حذف یارانه پردرآمدها آغاز شد

کد خبر: 188040

سخنگوی طرح تحول اقتصادی از توزیع فرم خودانصرافی خانوارهای پردرآمد برای دریافت نكردن یارانه نقدی ، به استان ها طی امروز و فردا خبر داد.

ایرنا: سخنگوی طرح تحول اقتصادی از توزیع فرم خودانصرافی خانوارهای پردرآمد برای دریافت نكردن یارانه نقدی ، به استان ها طی امروز و فردا خبر داد.

محمدرضا فرزین ضمن بیان این مطلب به ایرنا با اشاره به اینكه ده میلیون خانوار پردرآمد مجبور به انصراف از دریافت یارانه نیستند، گفت: با وجودی كه توضیحاتی در خصوص خودانصرافی ارایه شده ،اما نگرانی هایی را در برخی از آحاد جامعه ایجاد كرده است.

وی ادامه داد: بخش عمده كار بر دوش فرمانداری ها و استانداری ها است و قرار است استانداران و فرمانداران در هفته جاری این كار را آغاز كنند.

وی با بیان اینكه مقرر شده است استانداران و فرمانداران با دعوت از این افراد مذاكراتی را با آنها انجام دهند ، افزود: همچنین در این مرحله اسامی چهار میلیون نفر پردرآمد آماده شده است و اسامی مابقی بتدریج به استانداران و فرمانداران ارسال می شود.

فرزین در پایان خانوارهای با درآمد بالای 30 میلیون ریال( 3 میلیون تومان) در ماه را جزو خانوارهای پردرآمد عنوان كرد و افزود: اما روش شناسایی مبنی بر خوداظهاری است و فرد می تواند خود دراین زمینه اقدام كند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد