جدول زمانبندی واریز یارانه نقدی مهرماه | واریزی ۲,۵۴۸,۰۰۰ تومانی به حساب این یارانه بگیران | مددجویان بهزیستی حسابشان را چک کنند

کد خبر: 1321268

سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه را در مرحله اعلام کرد.

جدول زمانبندی واریز یارانه نقدی مهرماه | واریزی ۲,۵۴۸,۰۰۰ تومانی به حساب این یارانه بگیران | مددجویان بهزیستی حسابشان را چک کنند

به گزارش تجارت نیوز، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های بالاتر در ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

در مرحله اول واریز یارانه نقدی، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور مشمول دریافت یارانه خواهند بود. یارانه معیشتی برای دهک‌های اول تا سوم در ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

همچنین، یارانه دهک‌های بالاتر (سوم به بعد) در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب آنها واریز خواهد شد.

میزان یارانه برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. این اقدام به منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد و کاهش هزینه‌های معیشتی خانواده‌ها انجام می‌شود.

یارانه نقدی

یارانه نقدی مهر ۱۴۰۳ به این صورت واریز خواهد شد: یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ در ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بر اساس روال ماه‌های گذشته و طبق دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله ۱۶۴ یارانه نقدی در مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز خواهد شد.

اقتصاد نیوز در خبری نوشت:مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. یارانه معیشتی دهک‌های اول تا سوم ساعت ۲۴ روز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یارانه‌های نقدی به صورت مستمر و به طور دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ها بسته به سیاست‌ها و بودجه دولت در هر سال تعیین می‌شود و ممکن است تغییر کند. این یارانه به طور معمول به صورت ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شود. مبلغ پرداختی نیز بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد، متفاوت است. در حال حاضر، یارانه‌ها طبق جدول زیر به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود.

میزان یارانه نقدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در مهر ۱۴۰۳

اسفند ماه سال گذشته بود که افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای سال ۱۴۰۳ اعمال شد. مستمری مددجویان از اول سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد.

در ادامه میزان مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ را مشاهده میکنید.

مبلغ مستمری بهزیستی بانک رفاه فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است: 

مبلغ دقیق مستمری بهزیستی و کمیته امداد ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰ درصدی به شرح زیر است: 

مستمری ماهانه خانواده های تک نفر: ۷۷۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۰۰۱,۰۰۰ واریزی در سال ۱۴۰۳ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های ۲ نفره: یک میلیون ۹۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۴۱۷,۰۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های سه نفره: یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۱,۹۸۲,۵۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده‌ های چهار نفره: یک میلیون و ۹۶۰ + ۳۰ درصد = ۲,۵۴۸,۰۰۰ 

مستمری ماهانه خانواده های پنج نفره و بیشتر: ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان + ۳۰ درصد = ۳,۱۳۳,۰۰۰

یارانه نقدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در مهر ۱۴۰۳ افزایش یافت؟

لازم به ذکر است که مبلغ مستمری در مهر ۱۴۰۳ تغییری نکرده و میزان افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۴ احتمالا در اسفند ماه سال جاری مشخص خواهد شد.

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

براساس جدول زمان بندی واریز مستمری ها، مددجویان در تاریخ بیستم هر ماه مبلغ مستمری را دریافت خواهند کرد. اما از اول سال تاکنون تنها مددجویان کمیته امداد در این تاریخ مستمری خود را گرفتند و مددجویان بهزیستی در تاریخ ۲۵ هر ماه به همراه یارانه نقدی مستمری خود را دریافت کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد