آغاز ثبتنام 2 وام بانکی بدون ضامن برای حقوق بگیران | وام فوری بدون سود 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون و وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت

کد خبر: 1320466

طرح مائده بانک توسعه تعاون برای افرادی است که قصد ایجاد مشاغل خانگی دارند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور هستند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است.

آغاز ثبتنام  2 وام بانکی بدون ضامن برای حقوق بگیران | وام فوری بدون سود 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون و وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت
طرح مائده بانک توسعه تعاون برای افرادی است که قصد ایجاد مشاغل خانگی دارند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور هستند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، واجدین شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح و میانگین حساب ایجاد کنند. میانگین حساب مورد نیاز برای دریافت این وام حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه است. این وام به شکل قرض الحسنه و با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این میزان تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مناسب به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد پس از دریافت این مبلغ تسهیلات ظرف حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت اقساط را خواهند داشت. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان هم امکان درخواست این تسهیلات را دارند. لازم به ذکر است، سقف مبلغ این وام برای شرکت‌های دانش بنیان 750 میلیون تومان اعلام شده است.
با توجه به سقف وام برای افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.
دریان سفر امید
بانک توسعه تعاون با چه هدفی تسهیلات 300 میلیونی مائده را پرداخت می‌کند؟
بانک توسعه تعاون با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی، حقوقی و اعضای شرکت‌های تعاونی و همچنین کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، طرح تسهیلات قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است.

 جزئیات وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت برای حقوق‌بگیران

 

​وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت با سه نرخ سود چهار درصد، 6 درصد و 23 درصد به حقوق‌بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و بر اساس مبلغ حقوق آنها پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق‌بگیران سازمان‌ها و شرکت‌هایی که دارای حساب واریز حقوق در بانک تجارت هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی «تسریع» بر اساس مبلغ کل حقوق واریزی ماهانه خود، تا سقف 300 میلیون تومان، وام فوری دریافت کنند. بانک تجارت، این وام را با سه نرخ سود چهار درصد، 6 درصد و 23 درصد پرداخت می‌کند.

جزئیات وام طرح تسریع بانک تجارت

وام طرح تسریع بانک تجارت، به دو صورت مرابحه و قرض الحسنه پرداخت می‌شود. نرخ سود وام مرابحه این بانک 6 درصد و 23 درصد و نرخ سود وام قرض الحسنه، چهار درصد است. همچنین دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه 12 و 18 ماه و وام مرابحه، 12 ماه، 24 ماه و 36 ماهه است. با وجود این، سقف مبلغ وام در هر دو صورت 300 میلیون تومان است.

شایان ذکر است ضمانت این وام، با ارئه یک فیش حقوقی با مهر شرکت و سفته انجام می‌شود و همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. 

اطلاعات کامل درباره سقف تسهیلات قابل پرداخت به کارکنان بر اساس میزان حقوق واریزی ماهانه، در جدول زیر نمایش داده شده است.

حقوق واریزی ماهانه ضریب تسهیلات نوع عقد تسهیلات مدت بازپرداخت (ماه) نرخ سود/کارمزد سقف تسهیلات فردی (میلیون تومان)
X ۴X% مرابحه ۱۲ 6% ۳۰۰
2X% ۲۴
40X% ۳۶ 23%
26X% ۱۲
15X% ۲۴
5X% قرض‌الحسنه ۱۲ 4%
4X% ۱۸

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت

هر متقاضی در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی در طرح تسریع بانک تجارت ملزم به پرداخت ماهانه 18 میلیون و 750 هزار تومان است. همچنین بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصد مبلغ 11 میلیون و 620 هزار تومان است.

به این ترتیب، رقم کل بازپرداخت وام‌گیرنده 314 میلیون تومان و برای وام 23 درصد این مبلغ 418 میلیون تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد