افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟ | ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نقدی

کد خبر: 1319380

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: طبق قانون بودجه رقم یارانه‌ای که سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها دارد پرداخت می‌کند بر مبنای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر فرد ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 افزایش 60/000 تومانی یارانه نقدی  300 و 400 هزار تومانی | یارانه ها امسال افزایش می یابد ؟ | ثبت نام جدید برای پرداخت یارانه نقدی

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: طبق قانون بودجه رقم یارانه‌ای که سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها دارد پرداخت می‌کند بر مبنای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر فرد ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به نقل از چه خبر، هیچ برنامه‌ای برای افزایش این مبلغ یارانه وجود ندارد و طبق آن رقم که در جدول ۱۴ قانون بودجه برای سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها مشخص شده بر همان اساس تا پایان سال ۱۴۰۳ یارانه با این مبالغی که خدمتتان عرض کردم پرداخت خواهد شد

همچنین حسینی خاطرنشان کرد: از نیمه اول سال ۱۴۰۳ گذشته ۱۰۰ درصد منابعی که باید در ۶ ماه اول سال محقق می‌شد تقریباً ۵۳.۵۲ درصد آن محقق شده و هم اکنون هم ۵۰ درصد کسری منابع داریم به همین جهت امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد.

 جدول واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مهرماه

جدول واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مهرماه در اندیشه معاصر ارائه داده ایم و به معرفی سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir (آرد یارانه) پرداخته ایم ؛ ضمن اینکه یادآور خواهیم شد که میزان یارانه مشخص شده برای دهک‌های اول تا سوم، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم، ۳۰۰ هزار تومان است. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

زمان بندی یارانه

یارانه نقدی

جدول زمان بندی یارانه

همچنین در صورت اعتراض به مقدار یارانه، می‌توانید در همین وب‌سایت اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بررسی کنید.

یارانه معیشتی «مهر ۱۴۰۳» دهک‌های ۱ تا ۳ ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ و یارانه دهک های سوم به بعد در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir (آرد یارانه)

متاسفانه، در سال های گذشته روند توزیع آرد یارانه ای و خرید آن با مشکلاتی مواجه بوده است و بسیاری از افراد امکان خرید آرد یارانه ای را از طریق بسترهای موجود نداشتند. به همین منظور، نیاز به وجود یک سامانه یکپارچه برای خرید آرد یارانه ای در کشور بسیار احساس می شد. بانک سپه با همکاری بازرگانی دولتی ایران، برای فراهم کردن بستر توزیع عادلانه آرد یارانه ای در کل ایران، اقدام به راه اندازی سامانه خرید آرد کشور نموده است.

سامانه فروش آرد کشور در حال حاضر امکان خرید آرد یارانه ای، ثبت سفارش و نهایی شدن سفارش ها را فراهم نموده است تا متقاضیانی که دارای شرایط لازم برای دریافت این محصول می باشند، بتوانند روند خرید خود را از طریق این سایت و به صورت غیر حضوری انجام دهند.

در حال حاضر، سامانه خرید آرد کشور flour به سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir منتقل شده است تا تمامی متقاضیان بتوانند درخواست های خود را برای خرید آرد یارانه ای و یا سایر مصارف از طریق آن ثبت نمایند. با توجه به اهمیت سایت خرید آرد کشور، در اندیشه معاصر قصد داریم این سامانه را معرفی کرده و نحوه ورود و خرید و همچنین امکانات سایت را توضیح دهیم.

معرفی سامانه خرید آرد کشور

با هدف یکپارچه سازی فرآیندهای خرید آرد یارانه ای در کشور، سامانه ای به نام سامانه خرید آرد کشور راه اندازی شده است تا افراد متقاضی این محصول بتوانند به صورت غیر حضوری سفارش خود را برای دریافت آن ثبت نمایند. این سایت با همکاری بانک سپه کار خود را آغاز نموده است تا نظام فروش آرد یارانه ای به صورت عادلانه کار خود را ادامه دهد.

در سال های گذشته، سامانه فروش آرد کشور با نشانی اینترنتی baker.ebanksepah.ir قابل دسترس بود و افراد متقاضی می توانستند از طریق این سایت، روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست خود را برای دریافت آرد یارانه ای . یا سایر مصارف ثبت نام کنند.

اما پس از گذشت مدت زمانی، این سامانه جای خود را به سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور به نشانی اینترنتی gfloursale.banksepah.ir داده است تا کاربران بتوانند با یک محیط کاربری بهتری، اقدام به ثبت نام در این سایت و خرید آرد کنند.

اگرچه هنوز سامانه خرید آرد کشور flour برقرار است و بعضی از کاربران قدیمی از این سامانه استفاده می کنند؛ اما کم کم جای خود را به سامانه مدیریت آرد کشور خواهد داد و متقاضیان می بایست از طریق این سایت که با همکاری بانک سپه و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران راه اندازی شده است، روند مربوط به ثبت نام برای خرید را انجام دهند.

راهنمای ورود به سامانه خرید آرد کشور

برای ورود به سامانه خرید آرد کشور، کاربران می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایند. متقاضیان در نظر داشته باشند که در حال حاضر، ورود به سامانه خرید آرد کشور و ثبت سفارش جدید در آن وجود ندارد و لازم است که برای ثبت نام جدید آرد یارانه ای، به سامانه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir مراجعه کنند و از طریق آن، روند مربوط به ورود سایت را انجام دهند. در ادامه نحوه ورود به سامانه خرید آرد کشور و سامانه مدیریت آرد کشور را توضیح می دهیم.

راهنمای ورود به سامانه خرید آرد کشور

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت baker.ebanksepah.ir را بنویسید تا به سامانه خرید آرد کشور وارد شوید.

در حال حاضر، شما به سامانه قدیمی خرید آرد کشور وارد شده اید.

در صورتی که قصد ورود به این سامانه را دارید، باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در غیر این صورت می توانید بر روی آدرس نمایش داده شده در پایین سایت کلیک نمایید و به سامانه مدیریت آرد وارد شوید.

پس از ورود به سامانه مدیریت آرد گلستان می بایست نام کاربری قدیمی خود در سامانه خرید آرد را وارد کنید.

رمز عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، می توانید به این سایت داخل شوید.

راهنمای خرید آرد یارانه ای از سامانه خرید آرد کشور

خرید آرد یارانه ای از سامانه خرید آرد کشور در حال حاضر و جدیدا امکان پذیر نمی باشد و لازم است که متقاضیان به سامانه مدیریت آرد مراجعه کنند و روند مربوطه را انجام دهید. خرید آرد از طریق این سایت به سادگی قابل انجام خواهد بود و لازم است که ابتدا نانواها، به سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir، وارد شوند و از طریق آن، مراحل ورود به حساب کاربری را انجام دهند.

یکی از ابهاماتی که برای استفاده از سامانه خرید آرد یارانه ای و سایر مصارف وجود دارد، نام کاربری و رمز عبور و نحوه دریافت آن می باشد.

نام کاربری این سایت، کد شناسایی نانوا است؛ اما رمز عبور باید توسط اداره غله برای هر نانوایی تعیین شود.

رمز عبور سامانه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir، به صورت پیش فرض کد ملی نانواها تعیین شده است؛ اما نام کاربری این سایت مانند سایت خرید ارد، نام کاربری نانوا خواهد بود.

پس از ورود به پنل کاربری خود در این سامانه ها، می توانید درخواست خود را برای خرید آرد یارانه ای به صورت اینترنتی ثبت کنید و آن را مطابق با سهمیه تعیین شده برای هر نانوایی خریداری کنید.

امکانات سامانه خرید آرد کشور

سامانه فروش آرد کشور، به منظور ثبت نام آرد یارانه ای برای نانواها راه اندازی شده است. این سامانه خدمات خود را در حوزه آرد یارانه ای به نانوایی های سراسر کشور ارائه می کند و امکانات آن، در همین حوزه می باشد. از جمله خدمات اصلی که در سایت خرید و مدیریت آرد کشور وجود دارد، تغییر رمز عبور پس از ورود به سامانه است.

در واقع، تمامی نانوایان، پس از ورود به سامانه خرید آرد، می بایست که رمز عبور دریافت شده از سازمان غله را به صورت اینترنتی تغییر دهند و در دفعات بعدی، از طریق همین رمز عبور به سامانه وارد شوند. پس از ورود به سایت خرید آرد کشور، نانوایان می توانند مطابق با سهمیه تعیین شده، آرد مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند و آن را دریافت نمایند.

ثبت نام سهمیه آرد روستایی

یکی از گروه های دریافت کننده آرد یارانه ای روستائیان هستند که ثبت سهمیه آرد آن ها نیز همانند گروه های دیگر از طریق سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir صورت می گیرد.

سهمیه آرد هر شهرستان بر اساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می‌ شود و پس از آن توسط سازمان تعاون روستایی بن روستاها توزیع می گردد.

این فرایند باعث کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و زمان روستائیان می گردد.

روستائیان به منظور ثبت نام سهمیه آرد روستایی می بایست به سامانه یکپارچه gfloursale.banksepah.ir مراجعه کنند.

در برخی از استان ها همانند استان سیستان و بلوچستان توزیع آرزد میان روستاییان و عشایر از طریق نام نویسی در سامانه سنتا صورت می گرد.

تا کنون اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت نام روستائیان در سامانه خرید آرد کشور و دریافت نام کاربری و رمز ارائه نشده است با این حال شماره تماسی در صفحه ابتدای سامانه مذکور قرار داده شده است تا متقاضیان بتوانند سوالات خود را از ادارات غله استان خود بپرسند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد