وعده جدید دولت پزشکیان برای متقاضیان یارانه نقدی | حذف دهک‌بندی این یارانه بگیران در راه است؟

کد خبر: 1318584

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی اعتراض جمعی از ایثارگران به بیکاری فرزندان گفت: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای دهک‌بندی بالای سر بنیاد شهید گذاشتند، یقیناً قول می‌دهم و پای آن هم هستم که دهک بندی حذف بشود.

وعده جدید دولت پزشکیان برای متقاضیان یارانه نقدی | حذف دهک‌بندی این یارانه بگیران در راه است؟

یارانه نقدی | سعید اوحدی در نخستین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت مازندران، اظهار داشت: اجازه ندهیم در حوزه ایثار و شهادت کوتاهی صورت بگیرد یا آگاهانه سکوت کنیم که حقی ضایع شود. 

وی با بیان اینکه باید از ظاهر قضایا عبور کنیم و به کنه و ریشه آن نگاه کنیم، افزود: اگر از ظاهر قرآن به باطن قرآن رفتیم؛ آن زمان خداوند مسیر اقوم را برای ما هموار می‌کند. 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شاید گاهی آزادگان بگویند ای کاش در اسارت بودیم، این کفران نعمت نیست بلکه به گفته سید آزادگان(ابوترابی)، اسارت قطعه‌ای از بهشت روی زمین بود. 

اوحدی با اعلام اینکه 2 هزار و 222 شهید غریب اسارت در کشور شناسایی شده‌اند، اقدامی که جهت شناسایی این شهدا انجام شده است را قابل تحسین عنوان و اظهار کرد: تا کنون کسی به این موضوع فکر نکرده بود اما جمعی بلند شدند و همت کردند و شهدای غریب در اسارت را به یاد آوردند و از خانواده‌هاشان تجلیل می‌کنند.

وی در پاسخ به اعتراض فرزند شهیدی که گفته بود من رفتم وام بگیرم و ندادند؛ گفت: مسئولیت دهک‌بندی‌ها را در واقع  به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دادند؛ یعنی یک وزارتخانه را بالای سر بنیاد شهید گذاشتند، یقینا قول می‌دهم و پای آن هم ایستادم که دهک‌بندی ایثارگران حتما حذف شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره‌ای هم به جلسه صبح امروزش در استانداری داشت که تفاهمنامه اشتغال 4 هزار فرزند شهید و ایثارگر مازندران  در دستگاه‌های مختلف اجرایی و همچنین تفاهمنامه مسکن ایثارگران به امضا رسید.

به گزارش تسنیم، سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران، نخستین سفر استانی ایشان پس از انتصابش بوده و برای ادای احترام به ساحت شهدا در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای این استان و هم حضور در جمع آزادگان و خانواده‌های آنها به مازندران آمده است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد