واریز ۳۳ میلیون تومان برای دارندگان سهام عدالت یک میلیونی | دارایی ها سهام عدالتی ها بلا رفت

کد خبر: 1317038

پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۳۳ میلیون ۶۳ هزار و ۴۹۳ تومان رسید.

واریز ۳۳ میلیون تومان برای دارندگان سهام عدالت یک میلیونی |  دارایی ها سهام عدالتی ها بلا رفت

امروز سه‌شنبه (۳ مهر ۱۴۰۳) پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام ۴۹۳ هزار تومان بالا رفت و به ۳۳ میلیون ۶۳ هزار و ۴۹۳ تومان رسید.

این در حالی است که ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار و ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ترتیب به ۱۶ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۱۱۲ تومان و ۱۷ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۷۸ تومان رسیده است.

5175314

شایان ذکر است به طور کلی ۴۹ شرکت در سبد سهام عدالت قرار دارند که از این تعداد ۱۳ شرکت غیر بورسی و ۳۶ شرکت بورسی بوده و درصد متفاوتی از هر کدام از شرکت‌ها در سبد سهام عدالت وجود دارد، لذا ممکن است ارزش سبد سهامداران دارای اندکی تفاوت با مبالغ فوق باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای اطلاع دقیق از ارزش روز سهام عدالت خود به سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir مراجعه کرده و در قسمت مشاهده دارایی سهام عدالت با ورود کد ملی از به روزترین ارزش سهام خود اطلاع یابید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد