فوری/ اطلاعیه جدید برای ثبت نام کنندگان ایران خودرو | اسامی برندگان دور جدید فروش در سایت ikcosales.ir اعلام شد

کد خبر: 1313505

اطلاعیه جدید ایران خودرو بعد از اعلام اسامی برندگان دور جدید فروش منتشر شد. نحوه ثبت نام به شرح زیر است

 فوری/ اطلاعیه جدید برای ثبت نام کنندگان ایران خودرو | اسامی برندگان دور جدید فروش در سایت ikcosales.ir اعلام شد

ایران خودرو اطلاعیه جدید درباره با ثبت نام برندگان منتشر کرد.

اطلاعیه جدید ایران خودرو بعد از اعلام اسامی برندگان دور جدید فروش منتشر شد. نحوه ثبت نام به شرح زیر است:

مرحله اول:

منتخبین بعد از اعلام نتایج قرعه کشی می توانند ورود به سایت ikcosales.ir از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در صورتیکه متقاضی در شرایط تخصیص خودرو باشد به ایشان یک کد پیگیری اختصاص یافته است.

مرحله دوم :

منتخبین با ورود به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به تکمیل مشخصات فردی و دریافت رمز عبور اقدام نمایند.

مرحله سوم :

منتخبین، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به پروفایل خود وارد شده و از بخش واریز، وجه قرعه کشی یا سامانه یکپارچه، با درج کد پیگیری نسبت به واریز وجه اقدام می نمایند .

نکته:

فرد انتخاب شده، می بایست ظرف مهلت 10 روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی: esale.ikco.ir واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجهُ اولویت متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد./اقتصاد آنلاین

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران
 
نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده طرح عادی ایران خودرو روز گذشته اعلام شد. احتمالا نتیجه طرح مادران در روزهای آینده و تا آخر هفته اعلام می‌شود.
به گزارش کاماپرس، ثبت نام طرح فوق العاده مادران ایران خودرو از مردادماه امسال شروع و تا دوم شهریورماه ادامه داشت. مادران واجد شرایط با ثبت نام در سایت ایران خودرو، امکان شرکت در قرعه کشی این مجموعه را داشتند. طبق آمار اعلام شده، 786 هزار و 355 نفر در طرح فروش فوق العاده مادران شرکت کردند.
ایران خودرو تصمیم بر فروش 117  هزار و 200 اتومبیل با قیمت کارخانه و شرط تحویل تا پایان سال در قالب طرح‌های عادی و فوق العاده دارد. از این تعداد خودرو، 30 هزار و 700 دستگاه برای فروش فوق العاده است. براساس اعلام ایران خودرو 50 درصد از 30 هزار و 700 دستگاه مخصوص فروش فوق العاده مادران و 20 درصد مختص خودروهای فرسوده و مابقی برای متقاضیان عادی خواهد بود.
دریان سفر امید
نتایج قرعه کشی ایران خودرو
در حال حاضر متقاضیان فروش فوق العاده طرح عادی امکان مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو را دارند. این افراد با مراجعه به سایت ایران خودرو و وارد کردن کدملی و پیگیری می‌توانند نتیجه را مشاهده کنند. البته گروه ایران خودرو به برندگان قرعه کشی پیامک ارسال خواهد کرد تا در اسرع وقت برای تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.
اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح خودروهای فرسوده
 
نتایج قرعه کشی طرح فوق العاده گروه عادی ایران خودرو هفدهم شهریورماه اعلام شد. احتمالا نتیجه فروش فوق العاده طرح خودروهای فرسوده هم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

ثبت نام طرح فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو برای مادران، خودروهای فرسوده و عادی از اواخر مردادماه تا اوایل شهریورماه انجام شد. طبق ثبت نام اولیه انجام شده، 1 میلیون و 222 هزار و 94 نفر برای طرح فروش فوق العاده ثبت نام داشتند که از این تعداد 185 هزار و 932 نفر متقاضی طرح خودروهای فرسوده بودند.

طبق اطلاعات، ایران خودرو برای طرح فروش فوق العاده 30 هزار و 700 دستگاه خودرو در نظر گرفته که 20 درصد از آن به خودرو فرسوده تعلق دارد. با توجه به تعداد خودرو در نظر گرفته شده برای این گروه و میزان ثبت نامی‌ها، از هر 100 نفر تنها سه نفر شانس برنده شدن را دارند.
دریان سفر امید
نتایج قرعه کشی ایران خودرو
ایران خودرو یازدهم شهریورماه، یعنی اوایل هفته گذشته، قرعه کشی محصولات فروش فوق العاده را انجام داد. روز گذشته نتایج گروه عادی فروش فوق العاده اعلام شد اما هنوز زمان اعلام نتایج دو گروه دیگر مشخص نیست. با این حال پیش بینی شده اعلام نتایج دو گروه باقی مانده در این هفته اتفاق بیفتاد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد