فرصت طلایی برای متقاضیان وام | ثبت نام وام یکروزه بدون ضامن ۵۰۰ میلیونی بانک اقتصاد نوین

کد خبر: 1313284

وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

فرصت طلایی برای متقاضیان وام | ثبت نام وام یکروزه بدون ضامن ۵۰۰ میلیونی بانک اقتصاد نوین
وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.
 
طرح «اعتبارینو» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین است که در آن متقاضی بدون ضامن و فقط با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل حساب، قادر خواهد بود تا سقف 500 میلیون تومان وام  دریافت کند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز 80 درصد اعلام شده است.
 
طرح «اعتبارینو» مختص مشتریانی است که در بانک اقتصاد نوین دارای حساب سپرده بلندمدت هستند و در واحد‌های صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سقف این تسهیلات 500 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت آن نیز 36 ماه تعیین شده است.
ضمانت بازپرداخت طرح اعتبارینو از طریق مسدودی سپرده قابل انجام است و متقاضی دیگر نیازی به ضامن رسمی و سند ملک ندارد. از ویژگی‌های مهم و مثبت این تسهیلات اعطای سود به سپرده‌گذاران است که این سود برای سپرده‌های یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب 20.5 درصد، 21.5 درصد و 22.5 درصد است.
مبلغ هر قسط وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین چقدر است؟
پرداخت اقساط تسهیلات اعتبارینو به دو صورت امکان‌پذیر است؛ روش اول پرداخت به صورت یکجا و بدون قسط‌‌بندی است اما روش دوم وام‌گیرنده باید اصل مبلغ وام را به علاوه سود آن در حداکثر مدت 36 ماه به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند. درصورت انتخاب روش دوم، مبلغ هر قسط با توجه به نرخ 23 درصدی سود و مهلت 36 ماهه بازپرداخت، 19 میلیون و 354 هزارتومان است.
 
قابل توجه است که وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین شامل 560 هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه می‌شود که وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت آن خواهند بود.

 کدام بانک‌ها وام یک میلیاردی پرداخت می‌کنند؟ 

​مشتریان بانک آینده در طرح «کارا» و مشتریان بانک گردشگری در طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» می‌توانند با ارائه مدارک لازم وام یک میلیاردی دریافت کنند.

طرح‌های تسهیلاتی متعددی برای متقاضیان وام یک میلیاردی وجود دارد که در این گزارش جزئیات وام‌های یک میلیارد تومانی بانک آینده و بانک گردشگری بررسی شده است. این تسهیلات به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در این بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده و دارای ضامن رسمی، اعتبار شغلی یا سند ملک برای ضمانت بازپرداخت باشند.

چگونه از بانک آینده وام یک میلیاردی طرح کارا را دریافت کنیم؟

طرح کارا یا وام با پشتوانه میانگین حساب بانک آینده به آن دسته از مشتریانی پرداخت خواهد شد که در این بانک دارای حساب قرض الحسنه هستند و موفق به ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه شده‌اند. البته صاحبان سپرده کوتاه‌مدت نیز قادر به دریافت وام کارا بانک آینده خواهند بود. سود تسهیلات برای حساب‌های قرض الحسنه 6 درصد و برای حساب‌های کوتاه مدت 15 درصد خواهد بود.

ضمانت اقساط طرح کارا نیز از طریق ضامن رسمی و سند ملک امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نیازی به مسدودی سپرده نیست. مبلغ اقساط وام یک میلیاردی بانک آینده نیز با احتساب 36 ماه مدت بازپرداخت برای دارندگان حساب قرض الحسنه با سود 6 درصدی 30 میلیون و 421 هزارتومان و برای صاحبان حساب کوتاه‌مدت با سود 15 درصدی 34 میلیون و 635 هزارتومان است.

جزئیات تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری

از دیگر وام‌های یک میلیاردی که متقاضیان می‌توانند با فراهم کردن شرایط لازم از آن بهره‌مند شوند، تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری است. مشمولان دریافت این وام اشخاصی‌اند که صاحب دستگاه کارتخوان متصل به بانک گردشگری و حساب سپرده جاری در این بانک هستند. خواب سپرده نیز از دیگر شروط این طرح بانک گردشگری است که باید حداقل دو ماه از آغاز آن گذشته باشد تا بانک بتواند وام یک میلیاردی خود را به صاحب آن پرداخت کند.

متقاضی پس از معرفی ضامن رسمی و ارائه مدارک اعتبار شغلی خود، می‌تواند تا 200 درصد از میزان سپرده خود از تسهیلات بانک گردشگری بهره‌مند شود. نرخ سود وام یک میلیارد تومانی بانک گردشگری 10 درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن نیز یک تا دو سال تعیین شده است. وام‌گیرنده همچنین باید در هرقسط مبلغ 46 میلیون و 144 هزارتومان به بانک گردشگری پرداخت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد