با اقساط ماهانه 10میلیونی صاحب خودرو لاکچری شوید | فروش اقساطی کرمان موتور با تحویل فوری

کد خبر: 1312385

یکی از طرح های مورد علاقه مردم برای خرید خودرو، فروش اقساطی خودروها می باشد. در همین راستا شرکت کرمان موتور نیز طرح قروش اقساطی یک سری از محصولات خود را با تحویل فوری ارائه کرده است. با فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، خریداران می توانند مبلغ خودرو را با توجه با بودجه خود طی یکسال تا ۴۸ ماه بطور اقساط پرداخت کنند. اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید با امداد خودرو آسیا سنتر همراه باشید.

با اقساط ماهانه 10میلیونی صاحب خودرو لاکچری شوید | فروش اقساطی کرمان موتور با تحویل فوری

یکی از طرح های مورد علاقه مردم برای خرید خودرو، فروش اقساطی خودروها می باشد. در همین راستا شرکت کرمان موتور نیز طرح قروش اقساطی یک سری از محصولات خود را با تحویل فوری ارائه کرده است.

 

یکی از طرح های مورد علاقه مردم برای خرید خودرو، فروش اقساطی خودروها می باشد. در همین راستا شرکت کرمان موتور نیز طرح قروش اقساطی یک سری از محصولات خود را با تحویل فوری ارائه کرده است. با فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، خریداران می توانند مبلغ خودرو را با توجه با بودجه خود طی یکسال تا ۴۸ ماه بطور اقساط پرداخت کنند. اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید با امداد خودرو آسیا سنتر همراه باشید.

آیا امکان خرید اقساطی خودروهای کرمان موتور وجود دارد؟

بنابر بررسی امداد خودرو کرمان موتور از تیم آسیا سنتر، بله، شرکت کرمان موتور که یک شرکت خودروساز و تولید قطعات برتر و بنام در ایران است، مراکز فروش اقساطی معتبری را فراهم کرده تا خریداران بتوانند بطور اقساط مبلغ خودرو را پرداخت کنند. این شرکت خودروسازی مستقیما از خود کارخانه خودروها را بطور اقساط به فروش نمی رساند ولی برای جبران این خلا با ایجاد شرکت ها و نمایندگی های فروش به خریداران، امکان خرید محصولات این کمپانی را بصورت نقد و اقساط با تحویل فوری فراهم کرده است.

خریداران می توانند با مراجعه به این مراکز معتبر از جمله کیان خودرو و راین خودرو، در خواست خرید اقساطی خود را ثبت نمایند. بعد از بررسی شرایط با امضای فرم قرارداد اقساط و واریز مبلغ پیش پرداخت، خودروی انتحابی خودرا تحویل بگیرند. با خرید اقساطی امکان خرید محصولات لوکس کرمان خودرو به راحتی برای مشتریان فراهم می گردد و می توانند با توجه به بودجه خود مبلغ اقساط و بازه ی زمانی پرداحت قسط را تعیین کنند.

مزایای خرید اقساطی کرمان موتور

خرید اقساطی کرمان موتور مزایای زیادی برای خریداران دارد که در ادامه به بررسی تعدادی از آنها می پردازیم:

با پرداخت مبلغ کمتری قادر به خرید خودروی مدل بالاتر خواهید بود

با پرداخت مبلغ کم به عنوان پیش پرداخت می توانید صاحب یک خودروی صفر مدل بالا شوید. در حالیکه اگر انتخابتان محدود به نقدینگی موجود در جساب بانکی تان باشد شاید تنها انتخابتان خرید یک خودروی کارکرده با مدل پایین تر باشید. همانطور که در جریان هستید خرید خودروی کارکرده مشکلات زیادی اعم از مشکلات فنی یا بدنه را نیز بدنبال خواهد داشت که برای تشخیص آین موارد نیاز به کارشناسی و پرداخت هزینه کارشناسی و رفع مشکلات خودرو خواهد بوذ.

در حالیکه با خرید اقساطی کرمان خودرو می تونید با پرداخت پول کمتر خودروهای لوکس و صفر کیلومتر را خریداری کرده و از رانندگی با خودروی مدرن لذت ببرید. پس بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید.

 

 ارتقای سطح رفاه زندگی شخصی‌ افراد

همانطور که می دانید شرایط اقتصادی کشور ما، تورم با سرعت بسیار زیادی سیر صعودی را طی می کند. پس با این اوضاع و شرایط اگر قصد دارید تا سالیان زیاد پس انداز کنید تا صاحب ماشین یا خانه شوید، قطعا از سرعت بورم عب مانده و در نهایت صاحب هیچ چیز نخواهید شد. به دلیل اینکه با توحه به تورم مخارج زندگی بالاتر رفته و پس انداز شما کمتر می شود و این در حالیست که همچنان پابه پای تورم قیمت خودرو و خانه یا باغ نیز بالاتر می رود.

بنابراین شرکت در طرح خرید اقساطی کرمان حودرو  می تونذ فرضت مناسبی برای ارتقای سطح زندگی و تجربه رفاه در رانندگی را برای شما فراهم شود.

یاد می گیرید که برنامه‌ریزی مالی داشته باشید

وقتی محصولی را بظور اقساط خریداری می کنید، یاذ می گیرید که برای حقوق و درآمدتان برنامه ریزی داشته باشید.یاد می گیرید هزینه های اضافی زندگی تان را حذف کنید و مبلغ قسط را با صرفه جویی در مخارج زندگی کنار بگذارید.

بنابراین با خرید اقساطی کرمان موتور و برنامه ریزی مالی درست و مناسب می توانید صاحب یک خودروی لوکس و مدرن شوید.

فروش اقساطی کرمان موتور تحویل فوری شامل کدام خودروها می شود؟

طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با تحویل فوری و بدون ضامن شامل خودروهای زیر می باشد:

خودروی جک S5 (نیو فیس)

پیش پرداخت =  867،518،000        قسط 12 ماه    مبلغ قسط در هر ماه = 132،141،866

پیش پرداخت=  1،126،000،009      قسط 24 ماه    مبلغ قسط در هر ماه= 104،926،367

پیش پرداخت=  1،198،016،000      قسط  48ماه    مبلغ قسط در هر ماه=  89،454،700

خودروی جک S3 

پیش پرداخت =  669،168،000       قسط 12 ماه      مبلغ قسط در هر ماه=101647589

پیش پرداخت =  868،000،000       قسط 24 ماه      مبلغ قسط در هر ماه=80712590

پیش پرداخت =  923،397،000       قسط 48 ماه      مبلغ قسط در هر ماه=68811308

خودروی KMC T8

پیش پرداخت =  928،125،000       قسط 12 ماه       مبلغ قسط در هر ماه=141459562

پیش پرداخت  =  1،204،833،000   قسط 24 ماه       مبلغ قسط در هر ماه=112325021

پیش پرداخت  =  1،281،927،000   قسط 48 ماه       مبلغ قسط در هر ماه=95762403

خودروی KMC J7

پیش پرداخت= ۹۹۹،۷۵۲،۰۰۰        قسط 12 ماه        مبلغ قسط در هر ماه = 152471384

پیش پرداخت= ۱،۲۹۸،۰۰۰،۰۰۰     قسط 24 ماه        مبلغ قسط در هر ماه=121068885

پیش پرداخت= ۱،۳۸۱،۰۹۵،۰۰۰     قسط 48 ماه        مبلغ قسط در هر ماه=103216962

درباره کرمان موتور

شرکت کرمان موتور که در اغاز فعالیت خود یعنی از سال ۱۳۷۳ با وارادات خودروهای دوو شروع به کار کرد و توانست در تولید و عرضه خودروهای دوو بسیار موفق شود. اما در سال ۱۳۸۱ شرکت کره ای دوو توسط شرکت جنرال موتور آمریکا خریداری شد و همکاری کرمان موتور با شرکت دوو به پایان رسید. بعد از این اتفاق شرکت کرمان موتور برای جبران این شکست، دو شرکت دیگر با نامهای راین خورو و بم خودرو را تاسیس کرد . با شروع فعالیت این دو شرکت همکاری خود را با شرکت های هیوندای و فولکس واگن آغاز کرد. همکاری این شرکت ها توانست شکست در پایان همکاری با شرکت دوو را بخوبی جبران کند.

شرکت راین خودرو اولین فعالیت خودرا با مونتاژ و تولید هیوندا ورنا و هیوندا آوانته شروع کرده و این خودروها را برای اولین بار وارد بازار ایران کرد. اما متاسفانه بدلیل شروع تحریمات واردات خودرو این همکاری نیز ناموفق به اتمام رسید. شرکت کرمان موتور این بار با ثبت برند تجاری KMC در سال 1399 شروع به مونتاژ و تولید خودروهای چینی لیفان و بعدها به تولید خودروهای جک کرد. خودروهای عرضه شده نوسط این شرکت از پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده ای در تمام استان ها برخوردار هستند.

نمایندگی های فروش اقساطی کرمان موتور

نماینگی های فروش اقساطی کرمان موتور را می توانید با جستجو در اینترنت و موتورهای جستحو با وارد کردن عبارت نمایندگی فروش اقساطی کرمان حودرو پیدا کنید. همچنین از افرادی که تجربه خرید اقساطی این محصولات را داشتند پرس و جو کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. این افراد می توانند اطلاعات کامل و دقیق و امن تری در مورد نمایندگی های قابل اعتماد به شما بدهند.

 طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

طرج فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با تحویل فوری و بدون ضامن شروع شده است. خریداران هم اکنون می توانند با مراحعه به سایت شرکت کیان خودرو ، محصول مورد نظر خودرا با توجه به بودجه و توان پرداخت خود در مورد پیش پرداخت و مبلغ هر قسط، انتخاب و خریداری کنند. اقساط این خودروها ۱۲ماه تا ۴۸ ماه می باشد. این طرح فروش یک راه حل غالی برای خرید خودرو توسط کسانی است که توان پرداخت مبلغ خرید را بصورت یکجا ندارند.

البته شرکت کرمان موتور امکان خرید اقساطی و تامین قطعات  بطور مستقیم از این شرکت را فراهم نکرده است . ولی با ایجاد نمایندگی های فروش اقساطی این امکان را برای مشتریانی ه قادر به خریذ نقدی نیستند و تمایل به خریذ اقساطی را دارند، فراهم نموذه است.

طرح فروش اقساطی کرمان موتور به خریداران امکان خرید قسطی با شرایط پرداخت منعطف را فراهم کرده است تا مشتریان بدون دغدغه پس انداز مبلغ زیاد و به سهولت بنوانند خودروی دلخوه خودرا خریداری کنند. این طرح اقساطی جهت ارتقای سظح رفاهی و منافع مردم ارائه شده است. این طرح برای افراد علاقه مند به خرید خودروهای با کیفیت و مدرن هستند، گزینه ی خوبی محسوب می شود./اندیشه معاصر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد