خبر خوش شبانه برای سهام عدالتی ها | افزایش ارزش سهام عدالت واریزی 7میلیون و 251 تومان برای سهامداران

کد خبر: 1310691

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 3 شهریور 1403 به 7میلیون و 251 هزار و321 تومان رسید.

خبر خوش شبانه برای سهام عدالتی ها | افزایش ارزش سهام عدالت واریزی 7میلیون و 251 تومان برای سهامداران

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 3 شهریور 1403 به 7میلیون و 251 هزار و321 تومان رسید.

امروز شنبه ( 3 شهریور 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 6 میلیون632 هزار و 501تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با 15252 واحد افزایش در ارتفاع 2.052.461 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 641.892 واحدی قرار گرفته است. 

 ارزش معاملات امروز بازار بورس3561 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6695 هزار میلیارد تومان قرار داد.  

 

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فملی،فولاد،شپنا،وبملت،نوری،شپدیس و شستا صورت گرفت و شاخص های حسینا،مارون،فصبا،کگهر،ارفع،آریا،فزر بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 3 شهریور 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (3 شهریور 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 7 میلیون و 251 هزار و321 تومان رسید.

جماران

سامانه سجام www.sejam.ir چیست؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، جهت سهولت دریافت کد بورسی مشتریان این شرکت و آغاز فعالیت در بازار بورس و همچنین، نگهداری اطلاعات شخصی کاربران این بازار، سامانه سجام یا همان سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان را طراحی و راه اندازی نموده است.

سرمایه گذاران بازار سرمایه نیز می بایست پیش از آغاز فعالیت های خود د ر این بازار مالی، در سامانه سجام، به نشانی اینترنتی sejam.ir، برای دریافت کد پیگیری سجام ثبت نام نمایند و سپس، با استفاده از کد پیگیری ده رقمی سجام، جهت دریافت کد معاملاتی، فرآیند احراز هویت را انجام دهند.

بدون شک، راه اندازی سامانه سجام، مزایا فراوانی برای سرمایه گذاران بازار بورس و اوراق بهادار، کارگزاران و فعالان این بازار مالی، به همراه داشته است.

از جمله این مزایا آن است که دیگر، برای ثبت نام در کارگزاری ها و دریافت کد بورسی، لزومی به مراجعه حضوری سرمایه گذاران، به شرکت های کارگزاری، نبوده و امکان ثبت نام در این سامانه، به صورت اینترنتی، فراهم شده است. همچنین، سود حاصل از فروش سهام شرکت ها از جمله فروش سهام عدالت نیز برخلاف گذشته، بدون هیچ دغدغه ای، به حساب سرمایه گذاران واریز می شود.

از سوی دیگر، متقاضیان می توانند با احراز هویت در سامانه سجام، برای توثیق سهام در سامانه وثیقه گذاری الکترونیک ستاره سمات و دریافت وام اقدام نمایند.

از جمله امکانات دیگری که سامانه سجام برای فعالین بازار سرمایه فراهم کرده آن است که در صورت تغییر اطلاعات، مانند تغییر نشانی، تلفن همراه و یا حساب بانکی، سرمایه گذاران می توانند به راحتی و به صورت اینترنتی، اقدام به ویرایش اطلاعات خود، در این سایت کنند.

ثبت نام سامانه سجام sejam.ir

به گزارش اندیشه معاصر، هنگام ثبت نام در سامانه سجام، یکی از اطلاعاتی که از ثبت نام کنندگان خواسته می شود، شماره حساب بانکی آن ها می باشد زیرا یکی از کاربرد های سامانه سجام، واریز سود شرکت های بورسی، به حساب افراد است. در ادامه، برای راهنمایی بیشتر افراد، نحوه ثبت نام سامانه سجام به طور کامل توضیح داده شده است.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه سجام، گزینه ثبت نام در سجام نمایش داده می شود. متقاضیان، برای انجام فرآیند ثبت نام می بایست این گزینه را انتخاب کنند.

در این مرحله، چند عبارت در یک کادر برای شما نمایش داده می شود که باید آن ها را به طور کامل و دقیق مطالعه کرده و سپس، گزینه متوجه شدم را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، گام های مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه سجام، به صورت خطی نگارش شده است که پس از مطالعه آن ها، لازم است گزینه ثبت نام در سجام را انتخاب کنید.پس از تکمیل اطلاعات، یک کد پیگیری برای متقاضی ارسال می شود که برای انجام احراز هویت، مورد نیاز می باشد.

احراز هویت سامانه سجام

پس از انجام تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل فرآیند آن، در سامانه سجام، به فاصله ۲۴ ساعت، پیامک کد پیگیری سجام برای متقاضیان، ارسال می گردد. پس از دریافت کد پیگیری ثبت نام، افراد می بایست برای دریافت کد بورسی، فرآیند احراز هویت سجام را انجامدهند. برای انجام احراز هویت، دو روش کلی وجود دارد که در ادامه، توضیح داده شده است.

مراجعه حضوری به دفاتر خدمات پیشخوان دولت

در این روش، سرمایه گذاران می بایست متقاضیان پس از دریافت کد پیگیری ده رقمی سجام خود، به صورت حضوری به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کرده و با به همراه داشتن مدارک لازم برای دریافت کد بورسی و تکمیل فرم احراز هویت سامانه سجام، فرآیند احراز هویت را انجام دهند.

به صورت آنلاین از طریق سامانه سجام

در این روش، متقاضیان می توانند به راحتی از طریق بخش احراز هویت الکترونیکی سامانه سجام، سپس، طی کردن مراحل مربوط به فرآیند احراز هویت، به صورت اینترنتی، بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد به دفاتر خدمات پیشخوان دولت، احراز هویت سجام را جهت دریافت کد معاملاتی، انجام دهند.

هزینه ثبت نام در سامانه سجام

افراد برای ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد معاملاتی جهت شروع فعالیت های سرمایه گذاری خود در بازار بورس و اراق بهادار، ملزم به پرداخت هزینه ای با مبلغ ۱۰ هزار تومان می باشند و این مبلغ در هنگام نهایی کردن ثبت نام در سایت sejam.ir، به صورت اینترنتی قابل پرداخت می باشد.

همچنین، با توجه به اینکه امکان دارد متقاضیان، جهت ثبت نام در سامانه سجام، به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کنند، این دفاتر بر اساس خدماتی که به مردم ارائه می کنند به علاوه مبلغی که برای ثبت نام سجام از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی تعیین شده است یک هزینه جداگانه نیز بابت ارائه خدمات خود، اخذ می کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد