پرداخت 3 وام 100، 300 و 500 میلیون تومانی با افتتاح حساب | وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات را از دست ندهید

کد خبر: 1309755

متقاضیان وام طرح توسعه تابش بانک مسکن می‌توانند باسپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب سه‌ماهه در این بانک، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. سقف این وام برای بخش مسکن 300 میلیون تومان اعلام شده است و چنانچه وجه دریافتی صرف امور خدماتی شود، بانک مسکن برای این حوزه 250 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

پرداخت 3 وام 100، 300 و 500 میلیون تومانی  با افتتاح حساب | وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات را از دست ندهید
وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن در طرح توسعه تابش، در دو حالت با بازپرداخت 36 ماهه و نرخ سود 18 درصد یا سررسید 60 ماهه و نرخ بهره 19 درصدی پرداخت می‌شود.
 
متقاضیان وام طرح توسعه تابش بانک مسکن می‌توانند باسپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب سه‌ماهه در این بانک، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. سقف این وام برای بخش مسکن 300 میلیون تومان اعلام شده است و چنانچه وجه دریافتی صرف امور خدماتی شود، بانک مسکن برای این حوزه 250 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد کرد.
همچنین نرخ سود برای مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه 18 درصد تعیین شده و برای مهلت باز پرداخت بیش از 36 ماه و تا 60 ماه، به 19 درصد افزایش می‌یابد. البته در صورتی که تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم باشد، سود ۲۲.۵ درصدی برای لحاظ خواهد شد.
متقاضی در صورتی از مشمولان دریافت این طرح خواهد بود که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.
مبلغ وام توسعه تابش بانک مسکن چگونه تعیین می‌شود؟
ضریب تسهیلات در طرح تابش بانک مسکن، به ازای هر سه ماه خواب سپرده، 0.5 برابر متوسط موجودی تا 16 دوره سه‌ماهه متوالی است. به عبارت دیگر، متقاضی دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی، در حداقل دوره زمانی، یعنی سه ماه، باید متوسط موجودی حساب 600 میلیون تومانی داشته باشد. اما دریافت این وام در حداکثر دوره زمانی سپرده‌گذاری، یعنی 48 ماه، نیازمند میانگین موجودی حساب 37.5 میلیون تومانی است.
 
مبلغ اقساط ماهانه وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن
با احتساب سقف وام به مبلغ 300 میلیون تومان، نرخ سود 18 درصدی و زمان بازپرداخت 36ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 782 هزار تومان به بانک مسکن بپردازد. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان مدت سررسید به 466 میلیون تومان می‌رسد.
 شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات
 
وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصدی، ویژه افرادی است که حقوق خود را از طریق حساب خود در این بانک دریافت می‌کنند.
 
در طرح «بدون ضامن» بانک صادرات ایران، تمامی مشتریانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمول دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات هستند.
ویژگی اصلی این وام آن است که برای دریافت آن، نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضیان فقط با ارائه فیش حقوقی و داشتن رتبه اعتباری مناسب، می‌توانند از این طرح بهره‌من شوند. سقف مبلغ این وام 100 میلیون تومان، حداکثر دوره بازپرداخت آن 48 ماه و نرخ سود آن 23 درصد اعلام شده است.
 
نحوه دریافت وام بدون ضامن بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران شرط سپرده‌گذاری را برای پرداخت این وام لحاظ نکرده است، یعنی متقاضی می‌تواند پس از افتتاح حساب فقط با اتکا به اعتبار شغلی خود برای دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی اقدامات لازم را انجام دهد.
البته از دیگر شرایط و مقررات دریافت این طرح دارا بودن رتبه اعتباری «A»،« B» یا «C» از بانک مرکزی است.
شرایط بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات
چنانچه وام‌گیرنده موفق به دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات ایران شود، باتوجه به نرخ سود 23 درصدی اعلام شده از سوی بانک، باید طی 48 ماه در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مجموع مبالغ اقساط به 153 میلیون تومان می‌رسد. علاوه بر سود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 100 هزارتومان بابت هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک است.

وام فوری ۵۰۰ میلیونی

متقاضیان دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت با نرخ سود از ۸ درصد تا ۱۸ درصد می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این مطلب جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، بانک ملت تسهیلاتی را تحت عنوان شایان طراحی کرده است. در این طرح وام متقاضیان می‌توانند در قبال معدل یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری عادی با/بدون دسته چک یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی خود اقدام به دریافت وام کنند.

از جمله شرایط دریافت این تسهیلات می‌توان به متناسب با ماندگاری حسابِ خود، به شرط احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات با نرخ‌های پایین‌تر از تسهیلات عادی به شرح آتی اشاره کرد.

•  مزایای وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت

از جمله مزایای طرح شایان نیز می‌توان به امکان دریافت تسهیلات در کوتاهترین زمان، امکان سپرده‌گذاری تدریجی، امکان دریافت تسهیلات تا دو برابر معدل حساب، امکان صدور چک بانکی به نام متقاضی، امکان بازپرداخت تسهیلات تا ۶۰ ماه و امکان معرفی افراد توسط مشتریان مهمان و مشتریان حقوقی اشاره کرد.

افراد حقیقی می‌توانند پس از افتتاح حساب یا افزایش موجودی حساب فعلی خود با در نظر گرفتن جزییات طرح نسبت به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اقدام نماید. همچنین مشتریان مهان بانک ملت می‌توانند متناسب با امتیاز حساب خود نسبت به معرفی افراد جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

اشخاص حقوقی، شرکت‌ها یا سازمان‌ها نیز می‌توانند در راستای افتتاح حساب یا افزایش موجودی خود اقدام کرده و مطابق شرایط طرح، کارکنان خود را جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی به بانک معرفی کنند.

•  شرایط دریافت وام شایان

متقاضی حتما باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در حساب موجودی داشته باشد .

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

•  نحوه بازپرداخت اقساط

حداکثر مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات طرح شایان ۶۰ ماه در نظر گرفته شده است. متقاضیان دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به شعب بانکی با استفاده از یکی از کانال‌های غیرحضوری مرسوم، نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می‌باشد. مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد