خبر خوش برای سهام عدالتی ها | ارزش سهام عدالت این گروه 6 میلیون508 هزار و 985 تومان شد

کد خبر: 1309253

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 27 مرداد 1403 به 7میلیون و88 هزار و41 تومان رسید.

خبر خوش برای سهام عدالتی ها | ارزش سهام عدالت این گروه  6 میلیون508 هزار و 985 تومان شد
  امروز شنبه ( 27 مرداد 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 6 میلیون508 هزار و 985 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با 13556 واحد افزایش در ارتفاع 2.011.674 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 635.273 واحدی قرار گرفته است. 

 ارزش معاملات امروز بازار بورس4034 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6570 هزار میلیارد تومان قرار داد.  

 

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فولاد،فملی،نوری،وبملت،شستا،شپنا،شپدیس صورت گرفت و شاخص های ارفع،فزر،حسینا،خدیزل،آریا،زاگرس،خدیزل و فصبا بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 27 مرداد 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (27 مرداد 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 67 میلیون و 88 هزار و41 تومان رسید.

جماران

شرایط دریافت سهام عدالت متوفیان اعلام شد

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خبر های جدیدی درباره دریافت سهام عدالت متوفیان ارائه داده است.

خبر جدید درباره سهام عدالت / شرایط دریافت سهام عدالت متوفیان اعلام شد

سهام عدالت یک برنامه دولتی است که به منظور توزیع عادلانه و عدالت‌محور سهام شرکت‌های دولتی به مردم ایران اجرا شده است.سهام عدالت به منظور افزایش شفافیت و شرکت‌مندی مردم در اقتصاد کشور ایجاد شده است و افراد معمولی می‌توانند سهام شرکت‌های دولتی را با قیمت منصفانه و برابر بازار خریداری کنند.اهداف اصلی سهام عدالت شامل ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد شرکت‌های دولتی، افزایش سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و تقویت نظارت عمومی بر عملکرد شرکت‌های دولتی می‌باشد.

شرایط دریافت سهام عدالت متوفیان

 دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت شرط دریافت سود سهام عدالت متوفیان را اعلام کرد.

پس از چشم انتظاری‌های بسیار سرانجام آبان ماه سال گذشته از سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث یعنی میراث رونمایی شد و حالا وراث با چند گام می‌توانند علاوه بر انتقال این سهام سود سهام متوفیان خود را هم دریافت کنند.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت  گفت: شرط سجامی شدن برای تمام وراث جاری است و اگر وراث متوفیان دارای سهام عدالت می‌خواهند اصل سهام عدالت و سود سهام عدالت را دریافت کنند باید به سامانه سجام مراجعه کرده و سجامی شوند.

او پیش از این هم گفته بود:  زمانی که فردی اقدامات مربوط به انحصار وراثت را انجام می‌دهد به این صورت نیست که در لحظه سود سهام عدالت برای او و دیگر ورثه واریز شود و روند این گونه است که در اولین فرصتی که سود سهام عدالت به تمام مشمولان پرداخت شود سود برای این فرد و سایر وراث واریز خواهد شد. یعنی اگر کسی بعد از مرحله اول و دوم واریز همگانی سود سهام عدالت اقدامات انتقال سهام عدالت متوفی خود را انجام داده باشد باید منتظر باشد تا سومین مرحله پرداخت سود سهام عدالت انجام شود تا سود‌ها را یکجا دریافت کند.گفتنی است، بانک‌های «ملی، ملت، پارسیان و تجارت» و کارگزاری‌های منتخب «معاملات آرتان، توسعه فردا، آتیه، سهام پژوهان، دانایان پارس، آبتین استاک، توسعه اندیشه دانا، آرمان تدبیر نقش جهان، شاخص سهام، سهم آشنا، ساوآفرین، سرمایه‌گذاری ملی، آراد ایرانیان، فارابی، هامرز، آسمان، نماد شاهدان، آگاه، مبین سرمایه، مفید، نهایت نگر، پویان، هوشمند رابین، شهر، تدبیرگران فردا، کاریزما، اندیشه و بینش پیشرو، بازار سهام، ملل پویا، آرمون بورس، آپادانا، اقتصاد بیدار، خبرگان، کالای خاورمیانه، بانک سامان، رفاه، سپه، پاسارگاد، انصار، تجارت، ملت و پارسیان، ملی و کارآفرین» از جمله بخش‌هایی هستند که بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس اقدامات مربوط به انتقال سهام عدالت به وراث را رایگان انجام خواهند داد.

او همچینن می‌گوید: انتقال سهام عدالت به متوفیان از طریق مسیر بازار سرمایه یعنی شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب در سراسر کشور رایگان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد