پرداخت یکروزه 3 وام به خوش حساب ها | شرایط دریافت وام بدون ضامن فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

کد خبر: 1308729

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی با نرخ سود 23 درصد به سپرده‌گذاران این بانک که رتبه اعتباری B ،A یا C دارند، پرداخت می‌شود.

پرداخت یکروزه 3 وام به خوش حساب ها  | شرایط دریافت وام بدون ضامن فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی با نرخ سود 23 درصد به سپرده‌گذاران این بانک که رتبه اعتباری B ،A یا C دارند، پرداخت می‌شود.

تمامی کارمندان و اشخاصی که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب قرض الحسنه خود در بانک ملی دریافت می‌کنند، از مشمولان دریافت طرح تسهیلاتی بدون ضامن این بانک هستند. سقف مبلغ این وام بر اساس اعتبارسنجی وام‌گیرنده، حداکثر 50 تا 100 میلیون تومان و نرخ سود آن نیز 23 درصد اعلام شده است.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی، دارای رتبه اعتباری B، A یا C از سوی بانک مرکزی و همچنین گواهی کسر از حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت باشد تا بتواند برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدام کند.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری، باید با احتساب 23 درصد سود طی 36 ماه در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و 205 هزار تومان به بانک ملی بپردازد. پس از اتمام زمان بازپرداخت اقساط نیز مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به 153 میلیون تومان می‌رسد.

این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملی است.

 چه کسانی می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت را دریافت کنند؟
وام 200 میلیون تومانی بانک ملت در طرح رشد با نرخ سود یک تا 23 درصدی، به سپرده‌گذاران در این بانک پرداخت می‌شود.
 
بانک ملت در طرح «رشد» تا سقف 200 میلیون تومان به مشتریان سپرده‌گذار خود تسهیلات ارائه می‌دهد. البته اگر متقاضی شخص حقوقی باشد سقف مبلغ این تسهیلات به یک میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد رسید.
متقاضیان تسهیلات رشد از بانک ملت می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. بانک ملت برای این طرح نرخ سود یک تا 23 درصدی و مهلت بازپرداخت حداکثر 60ماهه تعیین کرده است.
مراحل و نحوه دریافت تسهیلات رشد بانک ملت
مشمولان این طرح اشخاصی هستند که پس از افتتاح حساب قرض الحسنه، مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری و پس از ایجاد معدل حساب حداقل سه‌ماهه، با ارائه ضامن رسمی به بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط، برای دریافت وام رشد بانک ملت ثبت‌نام کنند.
البته بانک ملت برای متقاضیانی که در حساب جاری خود سپرده‌گذاری کرده‌اند، سود پنج درصدی نیز لحاظ خواهد کرد. شایان ذکر است در صورتی این مزایا به وام‌گیرنده تعلق می‌گیرد که او چک برگشتی نداشته باشد و به بانک ملت بدهکار نباشد.
برای دریافت سقف 200 میلیون تومانی وام، چقدر باید سپرده‌گذاری کرد؟
سقف نسبت میزان مبلغ پرداختی وام به رقم سپرده نیز 400 درصد اعلام شده و متقاضی می‌تواند چهار برابر میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کند. یعنی اگر وام‌گیرنده 50 میلیون تومان سپرده‌گذاری کند، قادر به دریافت 200 میلیون تومان تسهیلات رشد از بانک ملت خواهد بود.
 
شرایط بازپرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک ملت
با در نظر گرفتن سقف وام 200 میلیون تومانی و نرخ سود 23 درصدی، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و 638 هزار تومان در هر قسط طی 60 ماه زمان بازپرداخت است. جمع مبالغ اقساط نیز در زمان سررسید، به 338 میلیون تومان می‌رسد.
البته این طرح شامل 200 هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک ملت و طی شدن فرایند اعتبارسنجی است که وام‌گیرنده باید آن را بپردازد.

 جزئیات وام ۴ میلیارد تومانی بانک تجارت برای صاحبان کسب‌وکار

وام چهار میلیارد تومانی بانک تجارت برای تامین کالاهای سرمایه‌ای یکی از بسته‌های طرف تصنیف این بانک است که در هفت بسته مختلف ارائه شده است.

اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار می‌توانند با داشتن دسته‌چک یا حساب جاری یا کوتاه‌مدت عادی و همچنین دستگاه کارتخوان متصل به این بانک از وام طرح تصنیف بانک تجارت بهره‌مند شوند. این طرح تسهیلاتی در هفت بسته متفاوت تنظیم شده است که هر یک از آنها کف و سقف، مبلغ، شرایط بازپرداخت و نرخ سود متفاوتی دارند.

انواع بسته‌های تحصیلاتی وام تصنیف بانک تجارت

هفت بسته در نظر گرفته‌شده در طرح تصنیف بانک تجارت عبارت‌اند از: «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین سرمایه در گردش»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین کالای سرمایه‌ای»، «تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب بابت تامین سرمایه در گردش‌ یا کالای سرمایه‌ای با نرخ سود ترجیحی 17 تا 19 درصدی»، «تسهیلات بر اساس میانگین حساب در قالب مشارکت مدنی بازرگانی»، «تسهیلات سلف بر اساس میانگین حساب»، «تسهیلات اعتبار در حساب‌ جاری در قالب خرید دین به پشتوانه اسناد تجاری حاصل از معاملات نسیه» و «تسهیلات در قالب کارت اعتباری به صاحبان واحدهای صنفی و پرسنل آنها».

کف مبلغ این تسهیلات 800 میلیون تومان و سقف آنها چهار میلیارد تومان است. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع دقیق از شرایط هر یک از این بسته‌های تحصیلاتی، به صفحه وام تصنیف در وب‌سایت بانک تجارت مراجعه کنند.

شرایط بازپرداخت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت

با احتساب سقف چهار میلیارد تومانی طرح تصنیف بانک تجارت برای وام تامین کالاهای سرمایه‌ای با نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 24 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه این وام 209 میلیون و 493 هزار تومان خواهد بود که جمع این ارقام در پایان مدت سررسید به پنج میلیارد و 27 میلیون تومان می‌رسد./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد