پرداخت یکروزه 3 وام 100و 150 و 300 میلیونی برای متقاضیان | وام با اقساط 3 میلیونی برای خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده

کد خبر: 1307754

وام خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 36ماهه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

پرداخت یکروزه 3 وام 100و 150 و 300 میلیونی برای متقاضیان | وام با اقساط 3 میلیونی برای خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده

بانک آینده در طرح «جهاد کالا» وام خرید کالا با کف مبلغ ۲۰ میلیون تومان و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. نرخ سود اعلام‌شده از سوی بانک آینده برای طرح جهاد کالا ۲۳ درصد و مدت‌زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر ۳۶ ماه است. متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی نیز مراحل ثبت‌نام و دریافت تسهیلات را طی کنند. چنانچه متقاضی موفق به دریافت تسهیلات خرید کالا بانک آینده شود، مدت ۳۰ روز زمان دارد تا کالای مورد نظر خود را از مرکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خریداری کند.

نحوه دریافت تسهیلات طرح جهاد کالا بانک آینده

اولین گامی که متقاضی باید در جهت دریافت تسهیلات طی کند،‌ افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی در یکی از شعب بانک آینده است که این اقدام به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است.

وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد و نوع ضمانت این تسهیلات نیز بر اساس رتبه اعتباری متقاضی تعیین می‌شود که جزئیات آن در جدول زیر آمده است.

رتبه اعتباری نوع وثیقه حداکثر مبلغ تسهیلات (تومان)
A سفته یا چک صیادی (بدون ضامن) 100,000,000
B سفته یا چک صیادی با ضامن معتبر 100,000,000
سفته یا چک صیادی (بدون ضامن) 50,000,000
C سفته یا چک صیادی با ضامن معتبر (با ارائه گواهی کسر از حقوق) 100,000,000
سفته یا چک صیادی با ضامن معتبر 50,000,000
D سفته یا چک صیادی با ضامن معتبر (با ارائه گواهی کسر از حقوق) 50,000,000

هر قسط وام خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت ۱۰۰ میلیون تومان وام خرید کالا، باید با احتساب نرخ سود ۲۳ درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه اقساط، ماهانه مبلغ سه میلیون و ۸۷۰ هزارتومان به بانک آینده پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مجموع مبلغ وام و سود تسهیلات به ۱۳۹ میلیون و ۴۵۴ هزارتومان می‌رسد.

علاوه بر این، از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک آینده می‌توان به ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی، اعم از تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی اشاره کرد.

 وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین به چه کسانی پرداخت می‌شود؟
وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین با نرخ سود پنج درصد، ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست. جزئیات بیشتر درباره این وام را در ادامه می‌خوانید.
بانک ایران زمین در یکی از جدید‌ترین طرح‌های تسهیلاتی خود به نام «تدبیر» اقدام به عرضه تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه کرده است. این وام ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست که می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.
جزئیات طرح تدبیر بانک ایران زمین
متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ایران زمین افتتاح کنند، سپس مبلغی را به‌ عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند و بعد از گذشت حداقل سه ماه، برای ثبت‌نام دریافت طرح تدبیر اقدام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر خواهد بود از حساب خود برداشت کند یا مبلغ آن را افزایش دهد.
وام‌گیرنده همچنین می‌تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و اعتبار شغلی،‌ به بانک ایران زمین ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط در زمان موعود را دارد. بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن و نداشتن چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.
به‌علاوه شخص حقوقی باید دارای پروانه یا جواز فعالیت باشد و چنانچه متقاضی کارمند باشد، باید بیمه‌شده شرکت وام‌گیرنده باشد تا مشمول طرح تدبیر بانک ایران زمین شود.
پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.
همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.
جزئیات دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

وام 300 میلیون تومانی بانک کشاوزی با سه نرخ بهره 10 درصد، 12 درصد یا 14 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

تسهیلات مهر ماندگار بانک کشاورزی این امکان را به متقاضیان واجد شرایط می‌دهد که با سپرده‌گذاری در این بانک بتوانند وام با سه نرخ بهره 10 درصد، 12 درصد یا 14 درصد دریافت کنند. سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان و حداکثر نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده در این طرح 330 درصد است.

به علاوه مدت زمان خواب سپرده بین سه تا هشت ماه اعلام شده است. دوره بازپرداخت این تسهیلات نیز 6 و 12 ماهه است. جداول زیر ضریب تسهیلات در طرح مهر ماندگار بانک کشاورزی را بر اساس مدت سپرده‌گذاری و نرخ سود تسهیلات نشان می‌دهد.


  •  
ت سهیلات سرمایه در گردش مهر ماندگار با بازپرداخت ۱۲ ماهه

ردیف

مدت سپرده‌گذاری (ماه)

نرخ تسهیلات

 

۱۰%

۱۲%

۱۴%

۱

۳ ۷۵% ۹۵%

۱۲۵%

۲

۴ ۱۰۰% ۱۲۵%

۱۶۵%

۳

۵ ۱۲۵% ۱۵۵%

۲۱۰%

۴

۶ ۱۵۰% ۱۸۵%

۲۵۰%

۵

۷ ۱۷۵% ۲۲۰%

۲۹۰%

۶

۸ ۲۰۰% ۲۵۰%

۳۲۵%

         

تسهیلات سرمایه در گردش مهر ماندگار با بازپرداخت ۶ ماهه

ردیف

مدت سپرده‌گذاری (ماه)

نرخ تسهیلات

 

۱۰%

۱۲%

۱۴%

۱

۳

۷۵%

۹۵%

۱۲۵%

۲

۴ ۱۰۰% ۱۳۰%

۱۶۰%

۳

۵ ۱۲۵% ۱۶۰%

۱۹۰%

۴

۶ ۱۵۰% ۱۹۰%

۲۳۰%

۵

۷ ۱۷۵% ۲۲۰%

۲۹۰%

۶

۸ ۲۰۰% ۲۵۰%

۳۳۰%

چه کسانی می‌توانند وام طرح مهر ماندگار بانک کشاورزی را دریافت کنند؟

کسانی واجد شرایط دریافت این وام شمرده می‌شوند، که در این بانک دارای حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب سه تا هشت ماهه هستند. بازپرداخت این وام با معرفی ضامن رسمی ضمانت می‌شود و افراد دارای بدهی به شبکه بانکی یا دارای چک برگشتی نیز نمی‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی

حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه و نرخ سود 10 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 26 میلیون و 374 هزار تومان قسط با بانک است. این رقم برای وام با نرخ سود 12 و 14 درصدی نیز به ترتیب به 26 میلیون و 654 هزار تومان و 26 میلیون و 936 هزار تومان می‌رسد.

به این ترتیب، رقم کل بازپرداخت وام گیرنده در تسهیلات با نرخ سود 12 درصد معادل 316 میلیون و 572 هزار تومان، در نرخ سود 12 درصد معادل 319میلیون و 930 هزار تومان و در نرخ سود 14 درصد معادل 323 میلیون و 308 هزار تومان خواهد بود.

هزینه‌های جانبی دریافت این تسهیلات نیز 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد