اگر برای گرفتن وام مشکل ضامن دارید بخوانید | ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی + مبلغ اقساط

کد خبر: 1307128

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

اگر برای گرفتن وام مشکل ضامن دارید بخوانید | ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی + مبلغ اقساط
مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.
افرادی که به دریافت وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی تمایل دارند، نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه یا حداکثر 18 ماهه هستند.
سود این تسهیلات 14 درصد اعلام شده و بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تنها ضمانت اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبارسنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید طی 36 ماه تسویه شود.
طبق اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می‌توانند به جای دریافت این وام به صورت نقدی و یکجا، اعتبار دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌های مختلف خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که امکان درخواست این مبلغ وام و انجام فرآیند دریافت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق مراجعه به سامانه بام وجود دارد.
نگاهی به مدارک مورد نیاز و مبلغ اقساط وام 500 میلیون تومانی بانک ملی
علاوه بر اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ارائه کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی یا مدرک درآمد- به منظور اثبات توانایی بازپرداخت اقساط-، گواهی اشتغال به کار و چک صیادی است.
بعد از دریافت این مبلغ وام، به صورت نقدی یا به شکل کارت اعتباری، با شرایط ذکرشده، باید هر ماه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان قسط به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می‌رسد./کاماپرس

 وام مشاغل خانگی چقدر است؟ 

توجه به مشاغل خانگی و کارآفرینی خانگی یکی از زیرمجموعه‌ های مهم حوزه تولید و کارآفرینی به شمار می‌رود که بیشتر افراد فعال در آن را زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، توجه به مشاغل خانگی و کارآفرینی خانگی یکی از زیرمجموعه‌ های مهم حوزه تولید و کارآفرینی به شمار می‌رود که بیشتر افراد فعال در آن را زنان تشکیل می‌دهند.

میزان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برای مشاغل مستقل و فردی ۱۵۰ میلیون تومان و مشاغل خانگی پشتیبان تا ۴ میلیارد تومان است که با نرخ سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

متقاضیان مشاغل خانگی لازم است به نشانی www.mcls.gov.ir (،‌ متناسب با نوع فعالیت مورد نظر خود یکی از فرم های ثبت نام (مستقل – تحت پوشش – پشتیبان ) را تکمیل نمایند .

فرمهای تکمیلی توسط دستگاه اجرائی ذیربط بررسی شده و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرائی ، پرونده متقاضی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال و مجوز مربوطه صادر خواهد شد.

در مورد متقاضیان معرفی شده از سازمان بهزیستی ، پس از تایید طرح در دستگاه اجرایی ذیربط مجوز جهت تایید نهایی به سازمان بهزیستی ارسال می گردد.

شرایط پرداخت وام اشتغالزایی را در سال ۱۴۰۳ ابلاغ و تأکید کرده بود:

سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به ۱۵۰۰ میلیون ریال

سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰۰۰۰ میلیون ریال

مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف ۷ سال می باشد.

همچنین، سقف فردی تسهیلات برای رسته‌های اعلامی مدنظر دستگاه‌های ذی‌نفع:

در صورت تایید رسته های شغلی توسط کمیسیون های پولی و اعتباری بانک مرکزی ۳۰۰۰ میلیون ریال

سقف جمعی این رسته‌ها ۴۰ درصد از کل منابع اختصاص یافته به دستگاه تعیین شود.

با توجه به تحولات عظیم در حوزه فناوری‌ اطلاعات در دنیا و شناسایی مشاغل جدید، امکان اشتغال خانگی در زمینه‌های متعدد IT فراهم شده است و افراد می‌توانند در محیط خانه و با استفاده از تجهیزاتی همچون تبلت و رایانه به انجام کسب و کارهای متعدد در این حوزه بپردازند و حتی محصولات و دستافریدهای خود را از طریق اینترنت و در بستر فضای مجازی به فروش برسانند.

تا قبل از دولت سیزدهم تعداد رشته‌های مشاغل خانگی حدود ۳۸۰ رشته بود که در سه سال گذشته به بیش از ۵۳۰ رشته رسید و مقرر شد ۱۰۰ رشته دیگر نیز به آنها افزوده شود.

هم اکنون متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توانند در رشته‌های مصوب مشاغل خانگی در رشته‌های صنایع دستی، فرهنگی و هنری، امور تولیدات دامی، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی و کشاورزی به فعالیت بپردازند.

به منظور تسهیل صدور مجوز کسب وکار خانگی رشته‌های مشاغل خانگی به دو گروه ثبت محور و مجوز محور تقسیم شده‌اند که در سامانه مذکور برای عموم مردم قابل مشاهده است.

پیش از این رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برای مشاغل مستقل را تا ۱۵۰ میلیون تومان و مشاغل پشتیبان را به ازای به‌ کارگیری تا ۴۰ نفر، ۴ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد