حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان همسان سازی | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر خوش واریزی وام بازنشستگان | واریز ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری

کد خبر: 1306360

بنابر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، در ۴ ماهه نخست سال جاری ۴ همت تسهیلات به بازنشستگان کشوری پرداخت شده است.

خبر خوش واریزی وام بازنشستگان | واریز ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری

به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، طی مدت مذکور، ۱۲۸.۲۳۸ نفر از ذینفعان از وام ضروری و وام ازدواج فرزندان و وام حمپاد (حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان کشوری) بهره‌مند شده‌اند.

گفتنی است سقف پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری از سال ۱۴۰۲ با افزایش صددرصدی به ۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی ۶۰ نوبت با کارمزد ۴درصد از حقوق ذینفعان کسر می‌شود.

بر این اساس، در ۳ سال گذشته، مبلغ ۱۴.۳ همت بابت انواع تسهیلات مالی تامین و به حساب بازنشستگان کشوری واجد شرایط واریز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، همچنین بابت تسهیلات پرداختی به بازنشستگان در سال ۱۴۰۳، مبلغ ۱۸ همت در نظر گرفته شده است که تا ۴ ماهه نخست امسال، بیش از ۴ همت آن محقق شده و به حساب بازنشستگان کشوری واریز شده است.

وام بازنشتسگان تامین اجتماعی ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت

مبلغ این تسهیلات پیش از این هر فقره ۲۰۰ میلیون ریال بود که با موافقت بانک رفاه کارگران و با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان تامین اجتماعی و این بانک به هر فقره ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از افزایش مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به هر فقره ۳۰۰ میلیون ریال و واریز آن به حساب بازنشستگان خبر داد.

دکتر اسماعیل للـه گانی با اعلام این خبر افزود: اولین مرحله پرداخت این تسهیلات به تعداد بالغ بر ۴۰ هزار فقره، امروز پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ماه به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون نیاز به ضامن، به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شد.

وی افزود: مبلغ این تسهیلات پیش از این هر فقره ۲۰۰ میلیون ریال بود که با موافقت بانک رفاه کارگران و با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان تامین اجتماعی و این بانک به هر فقره ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

​مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از ۱۴۲ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوری توسط این بانک در ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی با اعلام این خبر افزود: حمایت از بازنشستگان و پیشکسوتان که منشاء خدمات بزرگی به کشور و مردم بوده‌اند، همواره به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد توجه بانک صادرات ایران قرار داشته که با تعامل مثبتی که با صندوق بازنشستگی کشور ایجاد شده است، پرداخت وام قرض‌الحسنه از سال‌های گذشته تا به امروز با روند پر سرعت‌تری پیگیری شده است.

او با یادآوری اینکه در ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال به ۱۴۲ هزار بازنشسته کشوری توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری نیز بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال دیگر به ۳۷۲ هزار بازنشسته کشوری پرداخت خواهد شد که مجموع وام‌های قرض‌الحسنه خرد پرداخت شده به آن‌ها در سال ۱۴۰۳ به ۵۱۴ هزار فقره به ارزش بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

سیفی از پرداخت ۲۶۶ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان کشوری توسط بانک صادرات ایران به ارزش ۸۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: در سال جاری شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان معزز کشوری خواهیم بود.

گفتنی است چندی پیش نیز مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با قدردانی از همکاری و مساعدت بانک صادرات ایران در ارائه خدمات به بازنشستگان، از این بانک به عنوان یار دوازدهم صندوق بازنشستگی یاد کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد