شنبه و یکشنبه تعطیل است | اطلاعیه تعطیلی شنبه ۶ مرداد و یکشنبه ۷ مرداد

کد خبر: 1304456

شنبه و یکشنبه تعطیل است؟ (ششم و هفتم مرداد)| به دنبال گرم شدن هوا و تعطیلی ادارات این سوال پیش آمده است که فردا و پس فردا تعطیل است؟

شنبه و یکشنبه تعطیل است | اطلاعیه تعطیلی شنبه ۶ مرداد و یکشنبه ۷ مرداد

به نقل از باغستان نیوز، برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که آیا روزهای شنبه و یکشنبه ( ششم و هفتم مرداد ) تعطیل است؟ تعطیلی شنبه ۶ مرداد و یکشنبه ۷ مرداد صحت دارد؟

فردا تعطیل است؟

فردا تعطیل است؟ همزمان با افزایش گرمای هوا احتمال تعطیلی دو روزه تهران در روزهای ۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳ قوت گرفت.

شنبه ادارات تهران تعطیل است؟

شنبه ادارات تهران تعطیل است؟ مدیرعامل توانیر گفته امروز اطلاعات هواشناسی را چک می کنیم و احتمال درخواست تعطیلی وجود دارد.

پیشبینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه یک اعلام خطر جدی برای سلامت ایرانیان است. وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت درخواست تعطیلی کل کشور را خواستار شود زیرا سلامت مردم در معرض خطر است.

نموداری که مشاهده می کنید پیشبینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه است.

جلسه‌ای برای تعطیلی شنبه و یک‌شنبه تشکیل نشده

بنا بر پیگیری صورت گرفته تا این لحظه جلسه‌ای در استانداری تهران برای تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه تشکیل نشده است./تسنیم

تعطیلی ادارات استان تهران فردا از ساعت ۱۲

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد که ادارات شهر و استان تهران فردا ۶ مرداد از ساعت ۱۲ تعطیل است.

محمد صائبی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر اعلام کرد: در پی افزایش دما ادارات استان تهران فردا از ساعت ۱۲ تعطیل است و این تصمیم در پی گرمای هوا و خطرات ناشی از اشعه‌های مضر اتخاذ شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران افزود: به موجب این تصمیم، ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مردادماه ساعت ۱۲ به کار خود پایان خواهند داد.

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران امروز از تداوم هوای گرم و افزایش دما برای این استان خبر داده و اعلام کرده است که بر اساس واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران تا روز یکشنبه، ۷ مرداد ماه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با ورزش باد، افزایش ابر، تداوم هوای گرم و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. 

کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما و تداوم هوای گرم، و براساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، فعالیت ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مرداد تا ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، محمد صائبی عصر جمعه، از تعطیلی زودتر ادارات دولتی شهر و استان تهران برای فردا شنبه ششم مردادماه خبر داد و گفت: نظر به تداوم گرما و خطرات ناشی از آن، ادارات دولتی استان از ساعت ۶ تا ۱۰ تعیین شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران افزود: این تصمیم در پی گرمای هوا و خطرات ناشی از اشعه‌های مضر اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به موجب این تصمیم، ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مردادماه ساعت ۱۰ به کار خود پایان خواهند داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران افزود: این تعطیلی شامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی نمی‌شود.

تداوم هوای گرم تا روز یکشنبه در پایتخت

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه هفته آینده هوای گرم در پایتخت ماندگار خواهد بود، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها هوای پایتخت تا یکشنبه هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت و گرمای هوا را مردم پایتخت تجربه خواهند کرد.

مازیار غلامی افزود: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، ‌تا یکشنبه هفته آینده میزان دمای هوای تهران، نیم درجه افزایش روزانه خواهد داشت و پیشینه دما برای هفته آینده به ۴۲ درجه خواهد رسید.

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد