ثبت نام آنلاین 2 وام فوری برای متقاضیان | شرایط دریافت وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملی

کد خبر: 1304339

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

ثبت نام آنلاین  2 وام فوری برای متقاضیان | شرایط دریافت وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملی

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی، وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

فوری / شرایط دریافت وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون 

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به خرید دفتر کار اداری یا مسکونی هستند و کمبود مالی دارند، امکان درخواست برای تسهیلات 4 میلیارد تومانی طرح «هم کار» این مجموعه را دارند. این وام 4 میلیاردی به ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام همکار برای متقاضیان آن در دیگر مراکز استان‌ها حداکثر به 3 میلیارد تومان می‌رسد. متقاضیان واجد شرایط شهرستان‌ها نیز امکان درخواست 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی طرح همکار را دارند. به منظور دریافت این تسهیلات داشتن سند ملکی معتبر اداری مسکونی به اضافه دو ضامن دارای جواز کسب ضروری است. این افراد علاوه بر ضامن مذکور باید حساب سپرده قرض الحسنه نیز داشته و بتوانند شش ماه گردش حساب ایجاد کنند. سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به شرایط مشتری 24 ماه یا 36 ماه یا 48 ماه خواهد بود.

در صورتی که فردی ساکن کلان شهر باشد و وام 4 میلیاردی به وی تعلق بگیرد، میزان هر قسط 128 میلیون و 205 هزار و 889 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 153 میلیون و 882 هزار و 536 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 6 میلیارد و 164 میلیون و 342 هزار و 536 تومان می‌رسد.

برای دریافت وام طرح همکار باید چه شرایط دیگری داشت؟

واجدان شرایط این تسهیلات باید بدانند که این تسهیلات برای املاکی پرداخت می‌شود که کاربری مسکونی یا اداری داشته و امکان ترهین آن وجود داشته باشد. ضمنا افراد حقوقی واجد شرایط دریافت این تسهیلات باید اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌‌های مالی داشته باشند و در اختیار بانک قرار بدهند.

یارانه بگیران این وام را از دست ندهند

هر چند هنوز به صورت رسمی پرداخت تسهیلات اعلام نشده، اما زائران سرپرست خانوار که دریافت کننده یارانه هستند، می‌توانند با مراجعه به در سامانه حج و زیارت درخواست تسهیلات اربعین را ثبت کنند.

به نقل از ایسنا، به تازگی وزیر اقتصاد اعلام کرده است که زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند تسهیلات مربوط به سفر ایام اربعین دریافت کنند. این تسهیلات در سال گذشته تا سقف پنج میلیون تومان مشخص شد و برای حضور زمینی زائران اربعین از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیش بینی شد.

اگر طبق روال سال گذشته این تسهیلات پرداخت شود، متقاضیان زائر سرپرست خانوار به منظور دریافت و ثبت نام وام اربعین، می‌توانند نسبت به درخواست تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) به نشانی samah.haj.ir اقدام نمایند. در صورتی که متقاضیان از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آن‌ها واریز شده و با اقساط یکساله از یارانه آن‌ها کسر می‌شود.

سال گذشته، میزان این تسهیلات برای سرپرست خانوار سه میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او چهار میلیون تومان و سرپرست خانوار و دو نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ‌پنج میلیون تومان بود، اما برای اربعین امسال هنوز اطلاعاتی از میزان مبلغ تسهیلات به صورت رسمی اعلام نشده است.

با این حال، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که برای دریافت وام اربعین، ابتدا باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و سپس به صورت اینترنتی یا با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی درخواست وام کنید.

گفتنی است؛ تا امروز خبر مبنی بر اعطای وام و تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل به زائران اربعین اعلام نشده و بر اساس تجربیات سال گذشته، به احتمال زیاد با نزدیک شدن به ایام اربعین اطلاع رسانی می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد