خبر مهم از تعطیلی استان ها پنج شنبه 4 مرداد | ادارات این استان ها پنجشنبه‌ها تعطیل شد

کد خبر: 1303950

معاون استاندار سمنان از تعطیلی پنجشنبه‌ها با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان خبر داد و گفت: فعالیت ادارات به صورت دورکاری است.

خبر مهم از تعطیلی استان ها پنج شنبه 4 مرداد | ادارات این استان ها  پنجشنبه‌ها تعطیل شد

معاون استاندار سمنان از تعطیلی پنجشنبه‌ها با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان خبر داد و گفت: فعالیت ادارات به صورت دورکاری است.

محمد حمیدی با بیان اینکه تمام ادارات و نهادهای دولتی شرکت‌های تابعه دولت در استان سمنان مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها شدند، تاکید کرد: این ادارات پنجشنبه هر هفته تا نیمه شهریورماه تعطیل هستند و فعالیت آنها به صورت دورکاری است.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی دلیل این تصمیم است، تاکید کرد: تمام خدمات این ادارات باید به صورت دورکاری صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان از فرا رسیدن موج گرما در استان خبر داد و گفت: همه مردم در بهینه مصرف کردن آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند.

ادارات و بانک‌های استان مرکزی روز پنجشنبه چهارم مردادماه تعطیل شدند

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: ادارات این استان به دلیل گرمای بی سابقه هوا و در راستای مدیریت مصرف برق پنجشنبه چهارم مردادماه تعطیل شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری مرکزی، «سید مجتبی آل‌یاسین»، افزود: با افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به غیر از واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها)، تعطیل هستند.

وی بیان کرد: شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز پنج‌شنبه تا ساعت ۱۱ صبح فعال خواهند بود و کلاس‌های ترم تابستانی دانشگاه‌های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: مبادی مرتبط با حوزه تولید و کسب و کار مانند ادارات کل گمرک، امورم مالیاتی، تأمین اجتماعی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی لازم است به صورت کشیک ارائه خدمات را در دستور کار قرار دهند.

آل‌یاسین افزود: کلاس‌های تمامی مؤسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی نیز در روز پنجشنبه چهارم تیرماه تعطیل خواهند بود.

بیش از ۸۱۳ هزار مشترک برق در استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر وجود دارد.

کاهش ساعت کاری ادارات خراسان‌جنوبی برای فردا

استانداری خراسان جنوبی:ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد.

ساعت کاری ادارات فردا با احتساب ۲ ساعت تعجیل در خروج ۶ تا ۱۱ و انجام امور اداری به صورت دورکاری همراه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد