3 وام فوری برای متقاضیان از بانک دولتی | وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با شرایط آسان

کد خبر: 1300405

افرادی که به اخذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب داشته باشند.

3 وام فوری برای متقاضیان از بانک دولتی | وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با شرایط آسان

افرادی که به اخذ وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا ۹ ماه میانگین حساب داشته باشند.

در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماه دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

با بانک تجارت و برخی از خدمات آن بیشتر آشنا شوید

بانک تجارت یک بانک کاملا دولتی و قدیمی ایرانی است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریانش ارائه داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی اشاره کرد.

4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

 

بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

جزییات و شرایط وام نیم میلیارد تومانی اعتبارینو

متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کنند.

شایان ذکر است که برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نبوده و حساب سپرده بلندمدت متقاضی به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را به عنوان وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

سود سپرده‌های یک ساله، 2 ساله و 3 ساله بانک اقتصاد نوین، به ترتیب حدود 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است و زمانیکه سپرده‌ها، برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آن تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

به نقل از تجارت نیوز، بازپرداخت وام اعتبارینو با نرخ سود 23 درصد به انتخاب متقاضی سه تا 36 ماهه بوده و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا نیز این وام را تسویه کند.

در این رابطه اگر متقاضی پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام نیم میلیاردی باید ماهانه حدود 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط پرداخت کند.

فوری / جزییات وام مسکن 800 میلیون تومانی + مبلغ اقساط

طبق گفته‌ی معاون وزیر مسکن و شهرسازی، سرپرست ریاست‌جمهوری وام ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن را  به بانک مرکزی ابلاغ کرده است. اقساط این تسهیلات به صورت پلکانی است و در دو سال اول مبلغ اقساط ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 هادی عباسی در نشستی خبری درباره‌ی عملکرد وزارت‌خانه‌ متبوعش در دولت سیزدهم توضیح داد و اعلام کرد از این پس خریداران مسکن، می‌توانند وام 800 میلیون تومانی دریافت کنند.

به گفته‌ وی، بانک‌ها موظف هستند تا ۲۰ درصد سهم پرداخت خود را به بخش مسکن اختتصاص دهند و اگر این کار را نکنند، مشمول جریمه‌های مالیاتی خواهند شد.

این مقام مسئول البته تاکید کرد که مدتی فرصت به بانک‌ها داده خواهد شد و در صورت عدم تمکین آنها، جریمه اعمال می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از جدولی خبر داد که برای تعیین درصد رشد اجاره بها به ۳۱ مرکز استان ابلاغ شده است. حداقل افزایش قیمت مربوط به زاهدان با 22 درصد و حداکثر مربوط به یزد با 25.2 درصد است. این رقم در تهران 25 درصد تعیین شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها