صفر تا صد دریافت وام 50، 300و 200 میلیون تومانی از بانک های دولتی | طرح ویژه تابستانه بانک ها برای دادن وام

کد خبر: 1299531

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و سپرده قرض الحسنه یا جاری در یکی از شعب آن دارند، بهتر است برای وام طرح «حامی» درخواست بدهند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

صفر تا صد دریافت وام 50، 300و 200 میلیون تومانی از بانک های دولتی | طرح  ویژه تابستانه بانک ها برای دادن وام

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و سپرده قرض الحسنه یا جاری در یکی از شعب آن دارند، بهتر است برای وام طرح «حامی» درخواست بدهند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح حامی تمایل دارند، باید دست کم سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کرده و ضامن رسمی هم داشته باشند. سود این نوع وام برحسب مدت ماندگاری و ضریب برابری تسهیلات  و همچنین نوع قرارداد تعیین می‌شود.

در صورتی که عقد تسهیلات مرابحه باشد، سود 8 یا 14 درصد خواهد بود. اگر متقاضی در قالب عقد قرارداد قرض الحسنه این وام را دریافت کند، سود برای وی چهار درصد تعیین خواهد شد. پس از دریافت وام حداکثر تا 24 ماه امکان بازپرداخت آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود 14 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 9 میلیون و 602 هزار و 577 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 30 میلیون و 461 هزار و 840 تومان و جمع رقم وام و سود آن 230 میلیون و 561 هزار و 840 تومان خواهد بود.

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی و البته بزرگ ایرانی است که از سال 1358 فعالیت دارد. این بانک نه تنها به مشتریان در داخل کشور انواع خدمات پولی و مالی مجاز را ارائه می‌دهد بلکه با داشتن شعباتی در خارج کشور نیز آماده ارائه خدمت به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف است. این بانک گذشته از ارائه خدمات بانکی، در عرصه اجتماعی نیز خوب ظاهر شده تا جایی که سهام عمده باشگاه پرسپولیس در اختیار این مجموعه قرار دارد.

جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه با اقساط 5 میلیونی

آن دسته از افرادی که مشتری بانک رفاه هستند و به دریافت وام قرض الحسنه از این بانک تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات «افق» این مجموعه درخواست بدهند. البته به منظور درخواست برای این وام سپرده قرض الحسنه لازم است.

به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «افق» بانک رفاه تمایل دارند باید علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه مبلغ 20 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین باید یک ماه از مدت زمان نگهداری این مبلغ در حسابشان بگذرد تا امکان درخواست وام مذکور را داشته باشند. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید ضامن رسمی ارائه دهند. به علاوه باید اعتبار شغلی ایشان نزد بانک تایید شود. این وام با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مشتریان باید خود را برای پرداختن اقساط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومانی آماده کنند. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون تومان می‌رسد.

نگاهی به برخی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران برای اقشار مختلف جامعه

زمان آغاز به کار بانک رفاه به سال 1338 بازمی‌گردد که در آن زمان هدف از تشکیل این مجموعه تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر اعلام شد. در حال حاضر این بانک ضمن حمایت از اقشار کارگر، از تمامی حقوق بگیران دولتی و بازنشستگان حمایت‌های مالی لازم را به عمل می‌آورد.

علاوه بر وام افق، طرح‌های تسهیلاتی فارما و حرکت از دیگر طرح‌های حمایتی این مجموعه برای اقشار مختلف جامعه است.

شرایط دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک آینده

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند. این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سود هفت درصدی و بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 6 میلیون و 803 هزار و 437 تومان است. کل سود وام به 820 هزار و 625 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 40 میلیون و 920 هزار و 625 تومان خواهد بود.

امکان دریافت غیرحضوری وام خرید کالای بانک آینده وجود دارد؟

افراد مایل به دریافت این وام به صورت مجازی نیز امکان درخواست برای آن را دارند. به این منظور متقاضیان باید به سامانه‌های پیشخوان مجازی یا سمتا مراجعه کرده و براساس میزان اعلام و توافق شده در مقابل وثیقه‌های مورد نظر بانکی اعتبار خرید دریافت کنند/کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها