وام فوری ۶۰۰ میلیونی بانک ملت ویژه تابستان | پرداخت وام ۶۰۰ میلیونی با یک ضامن

کد خبر: 1299331

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت، وام طرح شایان یک است که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب از ۲ تا ۶ ماه، این تسهیلات را دریافت کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

 وام فوری ۶۰۰ میلیونی بانک ملت ویژه تابستان | پرداخت وام ۶۰۰ میلیونی با یک ضامن

اگر به دنبال دریافت وام هستید، می توانید از این بانک تسهیلات ۶۰۰ میلیونی دریافت کنید.

 یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت، وام طرح شایان یک است که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب از ۲ تا ۶ ماه، این تسهیلات را دریافت کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

شرایط دریافت وام ۶۰۰ میلیونی بانک ملت

برای دریافت وام طرح شایان یک، ابتدا باید سپرده کوتاه مدت شایان یک در بانک ملت افتتاح شود. در این حساب حداقل ۱۵ میلیون تومان باید سپرده‌گذاری شود. سپس مشتریان می‌توانند تا چهار و نیم برابر میانگین حساب خود در طول ۲ تا ۶ ماه تسهیلات دریافت کنند. سقف این تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان است و نرخ سود آن بسته به ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده، ۱۴ درصد، ۱۸ درصد یا ۲۳ درصد است. همچنین وام‌گیرنده باید برای ضمانت بازپرداخت وام خود، به بانک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کند.

مدت‌زمان بازپرداخت و مبلغ اقساط وام

مدت‌زمان بازپرداخت وام طرح شایان یک از ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است. با در نظر گرفتن دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و بالاترین نرخ سود ممکن یعنی ۲۳ درصد، مبلغ هر قسط برای وام ۶۰۰ میلیون تومانی به ۲۳ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان می‌رسد. در نتیجه وام‌گیرنده باید طی سه سال، اصل و سود تسهیلات را به مبلغ ۸۳۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به بانک بازگرداند.

هزینه‌های جانبی این وام ۲۰۰ هزار تومان است که شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود. همچنین پرداخت وام به متقاضیان مستلزم این است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد و چک برگشتی نداشته باشد.

وام یارانه یکی از طرح‌های جدید دولت برای کمک به خانوارها است. در این گزارش، به بررسی مدارک لازم و نحوه دریافت این وام پرداخته‌ایم.

منبع: اقتصادآنلاین

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملت که به مشتریان این بانک ارائه می‌شود، وام فوری طرح شایان یک بانک ملت است .

متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملت و ایجاد میانگین حساب از ۲ تا ۶ ماه، اقدام به دریافت این تسهیلات کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

متقاضیان دریافت وام طرح شایان یک بانک ملت باید ابتدا نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت شایان یک در این بانک اقدام کنند. در این حساب لازم است حداقل ۱۵ میلیون تومان سپرده‌گذاری شود.

سپس آنها می‌توانند تا چهار و نیم برابر میانگین حساب خود در طول ۲ تا ۶ ماه از بانک ملت تسهیلات دریافت کنند. سقف این تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومان و نرخ سود این وام نیز بر اساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده ۱۴ درصد، ۱۸درصد یا ۲۳ درصد است. همچنین وام‌گیرنده باید برای ضمانت بازپرداخت وام خود، به بانک ضامن رسمی و اعتبار شغلی ارائه کنند.

مدت‌زمان بازپرداخت وام طرح شایان یک بانک ملت، از ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است. همچنین با در نظر گرفتن دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و بالاترین نرخ سود ممکن، یعنی ۲۳درصد برای وام ۶۰۰ میلیون تومانی، مبلغ هر قسط این وام به ۲۳ میلیون و ۶۱۳هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید سه سال پس از دریافت وام، اصل و سود تسهیلات به مبلغ ۸۳۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان را به بانک بازگرداند.

هزینه‌های جانبی این وام ۲۰۰هزار تومان شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. همچنین پرداخت وام مزبور به هر متقاضی مستلزم این است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار نباشد و چک برگشتی نداشته باشد.

وام فوریشرایط دریافت وام: کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که از حقوق و مزایای این صندوق برخوردار باشند، می‌توانند نسبت به تقاضای دریافت این وام اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز: ارائه اصل و کپی حکم بازنشستگی یا وظیفه بگیری، کپی کارت ملی و شناسنامه، ارائه مستمری از طریق یکی از شعب بانک صادرات و ارائه تعهد کتبی مبنی بر بازپرداخت وام از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام است.

نحوه ثبت نام: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به ثبت نام برای دریافت این وام اقدام نمایند.

مهلت بازپرداخت: وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری باید در قالب ۳۶ قسط ماهانه به بانک عامل بازپرداخت شود.

وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری، گامی مثبت در جهت حمایت از معیشت این عزیزان و کمک به رفع بخشی از نیاز‌های ضروری آنان است. امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط، شاهد افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن در آینده باشیم.

یکی از تازه ترین راه های دریافت وام فوری ، استفاده از سند سیم کارت همراه اول است.

در دنیای امروز، سیم‌کارت فراتر از یک ابزار ارتباطی ساده، به کالایی با ارزش برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار تبدیل شده است. این خطوط تلفن، اعتبار شما را نزد مخاطبان افزایش می‌دهند و اعتمادسازی را آسان‌تر می‌کنند. با این حال، در شرایطی که نیاز به نقدینگی دارید، ممکن است به فکر فروش این سرمایه ارزشمند بیفتید. اما جای نگرانی نیست! وام سیم‌کارت راه حلی نوین برای تامین نقدینگی بدون نیاز به فروش سیم‌کارت شماست.

وام فوری سیم کارت چیست؟

وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید. این وام فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به فروش سیم کارت خود، از ارزش آن به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید۱. مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت معمولاً بین ۱ ماه تا ۲۴ ماه متغیر است و دارای نرخ سود پایین برای بازپرداخت می‌باشد. این وام به سیمکارت‌های همراه اول و دائمی با شماره‌های آغاز شده از ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد. 

وام فوری سیم کارت چقدر است؟

بعضی شرکت ها با ارائه وام سیم‌کارت همراه اول، به شما این امکان را می‌دهند که تا ۱۰۰% ارزش سیم‌کارت خود را وام بگیرید. با این وام، نه تنها نیازی به فروش سیم‌کارت خود ندارید، بلکه می‌توانید همچنان از آن برای ارتباط با مشتریان، شرکا و همکارانتان استفاده کنید. کافیست با مراجعه به یکی از شعب شرکت های وام دهنده، شماره سیم کارت خود را به کارشناسان ارائه دهید و پس از قیمت گذاری برای دریافت وام اقدام نمایید.

شرایط دریافت وام فوری سیم‌کارت

وام سیم‌کارت، راه حلی ایده‌آل برای صاحبان کسب‌وکار و فعالان اقتصادی است که به دنبال تامین نقدینگی بدون خدشه دار شدن به اعتبار و سرمایه خود هستند. برای دریافت وام سیم کارت باید شرایط زیر را دارا باشید:

داشتن سیم‌کارت دائمی همراه اول با کد ۰۹۱۲

ارائه مدارک هویتی معتبر

عدم وجود هرگونه سوءپیشینه بانکی

مزایای وام فوری سیم‌کارت

حفظ مالکیت سیم‌کارت: برخلاف وام‌های دیگر که در آن‌ها باید وثیقه خود را به بانک بسپارید، در وام سیم‌کارت، شما همچنان مالک سیم‌کارت خود هستید و می‌توانید از آن استفاده کنید.

دریافت وام سریع و آسان: فرآیند دریافت وام سیم‌کارت بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید در عرض چند ساعت، وام خود را دریافت کنید.

بدون نیاز به ضامن: برای دریافت وام سیم‌کارت، نیازی به ارائه ضامن یا چک و سفته نیست.

شرایط بازپرداخت منعطف: وام سیم‌کارت با شرایط بازپرداخت منعطف ارائه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به توانایی مالی خود، اقساط آن را پرداخت کنید.

سود کم: نرخ سود وام سیم‌کارت در مقایسه با سایر وام‌ها، پایین‌تر است.

معافیت از مالیات: سود دریافتی از وام سیم‌کارت، معاف از مالیات است.

خروج نام از سیم‌کارت: در زمان دریافت وام سیم‌کارت، نام شما از سیم‌کارت خارج می‌شود و این امر می‌تواند در برخی موارد، مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

پرداخت سود: شما باید در ازای دریافت وام سیم‌کارت، سود آن را پرداخت کنید.

محدودیت ارزش سیم‌کارت: وام سیم‌کارت فقط برای سیم‌کارت‌هایی با ارزش بالای ۲۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

محدودیت اپراتور: وام سیم‌کارت فقط برای سیم‌کارت‌های همراه اول با کد ۰۹۱۲ ارائه می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها