حراج سامانه یکپارچه را از دست ندهید | فروش کراس اوور شیک میتسوبیشی زیر قیمت بازار

کد خبر: 1299088

شرکت آرین موتور، جزییات پیش ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر را در سه تیپ مختلف از طریق سامانه خودروهای وارداتی منتشر کرد.

حراج سامانه یکپارچه را از دست ندهید | فروش کراس اوور شیک میتسوبیشی زیر قیمت بازار
شرکت آرین موتور، جزییات پیش ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر را در سه تیپ مختلف از طریق سامانه خودروهای وارداتی منتشر کرد.
به گزارش کاماپرس، این بخشنامه ویژه متقاضیانی است که اسفند 1401 در سامانه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده‌ و اولویت آنها نیز مشخص شده است.
بر این اساس متقاضیان می توانند تا پایان امروز چهارشنبه 6 تیر با مراجعه به سایت saleauto.irنسبت به انجام فرایند یش ثبت نام خودرو اقدام کنند.

 

بر اساس این بخشنامه میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ مختلف  L-Line، M-Line و H-Line به ترتیب با قیمت های علی الحساب یک میلیارد و 880 میلیون، یک میلیارد و 890 میلیون و یک میلیارد و 900 میلیون تومان در مبادی ورودی عرضه می‌شود.
 
میتسو-بیشی
 
موعد تحویل این کراس اوورهای وارداتی ۹۰ روز کاری اعلام شده است./ 
 
متقاضیان 31 خودرو وارداتی جدید فقط تا امشب وقت دارند / این افراد حذف می شوند
 
مهلت انتخاب پنج اولویت از میان ۳۱ مدل خودروی وارداتی که از عصر روز یکشنبه 3 تیرماه صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول دارای نوبت فراهم شده بود، امشب چهارشنبه 6 تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، باتوجه به گستردگی و تنوع عرضه، تاکید شده بود که متقاضیان نوبت اول که تاکنون انتخاب خودرویی نداشتند، در این مرحله حتما برای ثبت درخواست خودرویی خود اقدام کنند. در غیر این صورت این متقاضیان از اولویت بندی سامانه حذف می‌شوند.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی ۱۲ مدل خودروی وارد شده‌ با قیمت قطعی در مبادی ورودی و همچنین ۱۹ مدل خودروی وارد شده‌ با قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند.

 

شایان ذکر است که در صورت تخصیص هر کدام از این پنج انتخاب مشتریان (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی)، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد.

پس از تخصیص خودرو فراخوانی از سوی شرکت عرضه کننده برای متقاضیان ارسال می‌شود تا طی بازه زمانی مشخص پنج روزه، مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کنند؛ بدیهی است عدم واریز وجه توسط مشتری در بازه زمانی مقرر، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌شود.

 
شرایط تعویض خودرو برقی با خودروهای وارداتی جدید
 
همچنین آن دسته از متقاضیانی که در مرحله عرضه‌ی قبلی عرضه خودروهای وارداتی (۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشارکت داشته و یکی از خودروهای برقی EQM۵EV ،EJ۷   ENS۱ یا GRE را انتخاب کرده‌اند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، صرفا در این دوره، می‌توانند خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این مرحله را انتخاب نمایند. در صورتیکه متقاضی خودروی برقی خود را لغو کرد9 و خودروی دیگری را انتخاب نکند، از اولویت‌بندی سامانه حذف خواهد شد.

 

به نقل از ایسنا، تاکید می‌شود که در این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، هیچگونه ثبت‌نام جدیدی برای متقاضیان جدید انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً ویژه ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها