خبر خوش بدون سپرده فوری وام بگیرید | ه دریافت وام 150و 300و 750 میلیونی از بانک رفاه و بانک دی با موبایل

کد خبر: 1296316

نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری سریع و فوری با موبایل را برایتان توضیح دادیم. همراه باشید با جزئیات نحوه نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری سریع و فوری با موبایل در این مطلب.

خبر خوش بدون سپرده فوری وام بگیرید | ه دریافت وام 150و 300و 750 میلیونی از بانک رفاه و بانک دی با موبایل

نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری سریع و فوری با موبایل را برایتان توضیح دادیم. همراه باشید با جزئیات نحوه نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری سریع و فوری با موبایل در این مطلب.

با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، مبلغ تسهیلات طرح “رفاه کالا و خدمات” بانک رفاه کارگران به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

این تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب به متقاضیان واجد شرایط در راستای خرید اقساطی کالاهای تولید داخل از شرکت‌های تولیدی و توزیعی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه و … پرداخت می‌شود.

نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری

بر اساس این گزارش، تمامی کسانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و همچنین مشتریان اختصاصی این بانک و کارکنان و اقوام درجه یک آنان (اقوام درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، حمایت از اقشار کم‌درآمد به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و سایر حقوق‌بگیران جامعه از طریق تسهیل دریافت تسهیلات و…. اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

احراز هویت سطح یک وزارت کار

بانک رفاه کارگران با توجه به رسالت خود در خدمت‌رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان؛ احراز هویت متقاضیان سامانه جامع روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از طریق شعب و به صورت آنلاین آغاز کرد.

احراز هویت متقاضیان در سامانه جامع روابط کار به دو روش زیر صورت می گیرد:

حضوری (شعب بانک)

غیرحضوری (آنلاین از طریق نشانی اینترنتی https://eh.refah-bank.ir و یا نصب برنامه همراه کارت)

احراز هویت آنلاین برای متقاضیانی امکان‌پذیر است که دارای حساب، کارت بانکی و رمز دوم پویای پیامکی فعال (هریم) نزد بانک رفاه کارگران باشند.

فوری / جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 تا 750 میلیون تومانی بانک دی

بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح وام قرض الحسنه‌ای به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام هیچ سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه با مبلغ 10 میلیون تومان دارند، به منظور دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی بهتر است به همان شعبه مراجعه کرده و با ایجاد میانگین مناسب، برای تسهیلات مذکور درخواست بدهند. به منظور تضمین بازپرداخت این وام باید ضامن رسمی داشت. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز متغیر بوده و بین حداقل شش و حداکثر 60 ماه تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که افراد حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند و سقف تسهیلات برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

با در نظر داشتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز حدودا 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

نکات قابل توجهی که درباره این طرح تسهیلاتی وجود دارد می‌توان به امکان اتصال کسب و کارهای دارنده حساب‌های این طرح به دستگاه‌های پوز و آی پی جی اشاره کرد. کسب و کارها به منظور انتقال امتیاز این طرح به کارمندان خود باید به آن‌ها معرفی نامه ارائه بدهند.

لازم به ذکر است که مشتریان حقیقی این امکان را دارند امتیاز خود از این وام را به صورت مشروط و با تکمیل و امضای فرم مخصوص به بستگان درجه یک انتقال بدهند.

جزییات و شرایط دریافت سقف وام ازدواج بانک ملی + مبلغ اقساط

وام ازدواج یکی از وام‌های پایه‌ای و اساسی در کشور است که تمامی تازه عروس و دامادها در هر رده سنی امکان دریافت آن را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و بانک ملی مانند دیگر بانک‌های دولتی کشور یکی از ارائه دهندگان آن است.

به نقل از رده، زوج‌هایی که به تازگی عقد کرده و مایل به دریافت وام ازدواج هستند باید در بانک مرکزی ثبت نام داشته باشند تا در اولین فرصت بانک به خواسته آن‌ها رسیدگی کرده و مبلغ تسهیلات مذکور برای آن‌ها مشخص شود. سقف این وام 350 میلیون تومان است و در صورتی زوج‌ها از مبلغ سقف برخوردار می‌شوند که شرایط سنی مورد نظر بانک مرکزی را داشته باشند. در واقع اگر پسر زیر 25 سال و دختر زیر 23 سال سن داشته باشد، تا سقف 350 میلیون تومان به آن‌ها وام ازدواج پرداخت می‌شود. در صورتی که این شرایط سنی را نداشته باشند، سقف وام برای آن‌ها تا 300 میلیون تومان تعیین شده است.

در صورت واجد شرایط بودن زوج‌ها، بانک مرکزی آن‌ها را به یکی از بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات ازدواج هدایت می‌کند. بانک ملی یکی از این درگاه‌ها است. افرادی که برای دریافت وام به بانک ملی ارجاع داده شده‌اند باید حساب قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. در صورت فراهم کردن زمینه، وام به آن‌ها پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است بعد از دریافت وام حداکثر تا 120 ماه امکان بازپرداخت آن وجود دارد.

میزان اقساط وام ازدواج بانک ملی چقدر است؟

با توجه به شرایط ذکرشده، میزان هر قسط وام 350 میلیونی ازدواج به 3 میلیون و 181 هزار و 818 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 427 میلیون تومان اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها