یارانه معیشتی | یارانه معیشتی مددجویان

خبر خوش از واریزی ویژه برای مستمری بگیران و یارانه معیشتی بگیران | ۳ میلیون تومان واریز شد

کد خبر: 1296130

مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب ذینفع نهایی واریز شد.

خبر خوش از واریزی ویژه برای مستمری بگیران و یارانه معیشتی بگیران | ۳ میلیون تومان واریز شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب ذینفع نهایی واریز شد. سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد، در راستای اجرای بند «۲» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی مستیقماً به حساب ذینفع نهائی (حسب مورد سرپرست خانوار) مبالغ مستمری براساس شناسه ملی اعلامی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مددجویان این سازمان واریز و از ساعت۲۴ روز دو شنبه ۲۱ خرداد ماه قابل برداشت است.

مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب ذینفع نهایی واریز شد.

خاطر نشان میدارد حسب اجرای بند مذکور، مستمری مددجویان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان به حساب مددجویان تحت پوشش واریز خواهد شد.

رقم حقوق مستمری بگیران بهزیستی و یارانه معیشتی

این عدد برای خانوار یک نفره ۹۹۳۷۲۰،خانوار دو نفره ۱۴۱۹۶۰۰ ،خانوار سه نفره ۱۹۸۷۴۴۰،خانوار چهار نفره ۲۵۵۵۲۸۰و خانوارهای ۵ نفر و بیشتر ۳۱۲۳۱۲۰ تومان است،لازم به ذکر است تا پیش از شروع سال جاری و در سنوات گذشته مستمری مددجویان از طریق سازمان بهزیستی واریز می شد، ولی بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر واریز به حساب ذینفع نهایی از فروردین ماه واریز مستمری به حساب مددجویان عزیز از طریق سازمان هدفمندی صورت گرفته است.

خبر فوری از واریز مستمری مددجویان سازمان بهزیستی بانک رفاه مربوط به خرداد ماه/ حساب ذینفعان پر پول شد

مستمری خرداد ماه مددجویان سازمان بهزیستی واریز شد.

سازمان بهزیستی کشور یک نهاد دولتی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌دهد. بنیانگذاران این نهاد محمدعلی فیاض‌بخش و سید محمدباقر حسینی لواسانی می‌باشند.

مستمری مددجویان سازمان بهزیستی مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۳ به حساب ذینفعان نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است:

در راستای اجرای بند «۲» تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی مستیقماً به حساب ذینفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) مبالغ مستمری براساس شناسه ملی اعلامی از سوی سازمان بهزیستی کل کشور به حساب مددجویان این سازمان واریز و از ساعت ۲۴ روز دو شنبه ۲۱ خرداد ماه قابل برداشت است.

خاطر نشان می‌دارد حسب اجرای بند مذکور، مستمری مددجویان کمیته امداد به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز و از طریق آن سازمان به حساب مددجویان تحت پوشش واریز خواهد شد.

معرفی سامانه یارانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir

با توجه به بالا رفتن نرخ تورم و مشکلات اقتصادی مردم، دولت به منظور کاهش مشکلات اقتصادی افراد، اقدام به روی کار آوردن طرح پرداخت یارانه نقدی کرده است. اگرچه طرح یارانه نقدی سال ها است که در کشور اجرا می شود، اما در سال های گذشته با توجه به هدفمندی یارانه ها، بعضی از اشخاص دیگر یارانه دریافت نکردند و در واقع، یارانه آن ها قطع شد.

از طرفی به غیر از یارانه نقدی که ماهانه به اشخاص پرداخت می شود، یارانه ای تحت عنوان یارانه کمک معیشتی نیز از سوی دولت روی کار آمد که اشخاص واجد شرایط مجاز به دریافت این یارانه می باشند.

با توجه به لزوم شناسایی اشخاص برای ارائه یارانه های نقدی، سامانه ای به نام سامانه حمایت معیشتی راه اندازی شد تا مردم بتوانند از طریق این سایت درخواست های خود را مبنی بر استفاده از خدمات کمک معیشتی دولت ثبت کنند و پس از ثبت درخواست منتظر نتیجه درخواست خود باشند.

سامانه حمایت معیشتی از طریق نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و اشخاص می توانند از طریق این سایت اقدام به ثبت درخواست های خود به صورت آنلاین کنند. این سامانه مدت هاست که فعال می باشد اما به تازگی به روز رسانی شده است. در سامانه جدید امکانات بیشتری ارائه می گردد که شامل مواردی از قبیل اعتراض به بخش های مختلف مانند خودرو و تراکنش های بانکی می باشد که در سامانه قبلی ممکن نبود./سامانه ها

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها