با مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب وام با شرایط عالی بگیرید | پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود با کارمزد چهار درصد

کد خبر: 1294786

بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان و متقاضیان وام فوری ، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی را فراهم کرد.

با مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب وام با شرایط عالی بگیرید | پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود با کارمزد چهار درصد

بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان و متقاضیان وام فوری ، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی را فراهم کرد.

بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، اقدام به طراحی طرح سپرده تسهیلاتی پارسا نموده است.

مشتریان می ­توانند با سپرده­گذاری ۴ الی ۱۲ ماهه در سپرده­ های جاری خود، ۳۵ تا ۳۰۰ درصد میانگین سپرده خود را تسهیلات با نرخ ۲ تا ۴ درصدی دریافت نمایند.

ویژگی ­ها:

۱- دریافت تسهیلات تا ۳۰۰ درصد میانگین سپرده و تا سقف۳میلیارد ریال

۲- امکان دریافت تسهیلات با نرخ ۲ و ۴ درصد

۳- امکان انتقال امتیاز تسهیلات به سایر افراد

۴- دوره­ های معدل­گیری سپرده: ۶،۴ و ۱۲ ماه

مشتریان هدف:

مشتریانی که قصد دارند با بهره برداری از گردش سپرده های جاری خود تسهیلات ارزان قیمت دریافت نمایند.

شرح محصول:

در راستای تشویق مشتریان به سپرده­ گذاری در حسابهای جاری، امکان اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان حقیقی و حقوقی بر اساس معدل حساب جاری آنها در قالب طرح پارسا فراهم گردیده ­است:

نکات قابل توجه:

حداکثر اصل مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به مشتری در این طرح، ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سه میلیارد ریال) است.

مشتریان مشمول دریافت تسهیلات از طریق این طرح می توانند امتیاز دریافت تسهیلات خود را به شخص دیگر واگذار نمایند.

جزئیات وام فوری بدون ضامن

شرایط دریافت وام فوری موسسه ملل را در ادامه دنبال کنید.موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی نسبت به اجرای کمپین با عنوان با (با کارتت استارت بزن) اقدام نموده است.

این موسسه با عنایت به تسریع و تسهیل در ارایه خدمات بانکی کمپینی با عنوان( با کارتت استارت بزن) را آغاز نموده است، که مشتریان می‌توانند از طریق متابانک به آدرس

این گزارش می‌افزاید: پس از نصب متابانک و افتتاح حساب نیکان نوین طی ۷ روز کاری کارت بانکی به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

مشتریان می‌بایست نسبت به فعال نمودن کارت اقدام نمایند.

شایان ذکر است افرادی که از طریق متابانک نسبت به افتتاح حساب نیکان نوین اقدام می‌نمایند می‌توانند بر اساس میانگین حساب، وام قرض الحسنه حداکثر به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن دریافت نمایند.

همچنین تعداد ۱۰ عدد موتور سیکلت طرح کلیک با قید قرعه به افتتاح حساب کنندگان اهدا خواهد شد.

جزئیات جدید وام فوری بدون ضامن

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

مشتریان بانک صادرات که سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام فوری «سپاس سپهر» را دارند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد هستند باید شرایط زیر را داشته باشند.

مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده باشند.

افراد باید حتما مدت دو تا ۱۲ ماه خواب سپرده داشته باشند.

افراد به منظور بازپرداخت این وام ۳۶ ماه فرصت دارند.

میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می باشد.

کل سود این تسهیلات نیز ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان است.

جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

متقاضی باید ضامن رسمی داشته باشد.

این طرح قرض‌الحسنه است و فقط کارمزد دارد.

هزینه‌های جانبی ۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می باشد.

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

گفتنی است: افرادی که به وام بیشتری نیاز دارند می‌توانند تا ۲۰۰ درصد سپرده‌شان وام تا سقف ۱ میلیارد تومان دریافت کنند.

فوری / نحوه ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 5 میلیونی

مشتریان بانک کارآفرین که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، بدون ایجاد میانگین حساب و با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، امکان درخواست برای تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «صبا» را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که متقاضی وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین هستند باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که تمامی مبلغ 200 میلیون تومان وام به فرد اختصاص پیدا کند، علاوه بر ارائه دو ضامن رسمی به سند ملکی نیز احتیاج دارند. لازم به ذکر است که علاوه بر این ضمانت‌ها، 22 درصد مبلغ تسهیلات نیز به عنوان ضامن تا زمان تسویه کامل اقساط در بانک مسدود خواهد ماند. سود این وام 24 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به مبلغ دریافتی متنوع خواهد بود. در کل بازپرداخت تسهیلات از مدت زمان 60 ماه فراتر نخواهد رفت.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

از آغاز به کار بانک کارآفرین تا برخی دستاوردهای آن

بانک کارآفرین از هجدهم آذرماه سال 1378 شروع به کار کرد و در حال حاضر با ارائه خدماتی مانند بانکداری الکترونیکی، انواع خدمت بانکی و تسهیلات بین المللی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنز پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم در پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی و … را به دست آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها