با 358 میلیون تومان خودور شاسی بلند بخرید | شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو

کد خبر: 1294626

شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو ویژه خرداد ۱۴۰۳ در دو روش پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و ۷۵ درصدی با اقساط ۵ ساله ارائه شده‌است.

با 358 میلیون تومان خودور شاسی بلند بخرید | شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو

شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند ام وی ام ایکس 22 پرو  ویژه خرداد ۱۴۰۳ در دو روش پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی و ۷۵ درصدی با اقساط ۵ ساله ارائه شده‌است.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعیه شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو مدیران خودرو با قیمت قطعی 716 میلیون و 5۰۰ هزار تومان اعلام شده‌است. در این دوره متقاضیان می‌توانند پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی یا ۷۵ درصدی را انتخاب کنند.

شرایط فروش اقساطی ایکس 22 پرو

در روش پیش پرداخت ۵۰ درصدی متقاضی باید 358 میلیون و 250 هزار تومان ابتدا واریز کند. همچنین در مدت ۵ سال ماهیانه 10 میلیون و 99 هزار تومان واریز کند.

همچنین در روش پیش‌پرداخت ۷۵ درصدی متقاضی ابتدا باید 537 میلیون و 375 هزار تومان پیش پرداخت کرده و در مدت ۵ سال ماهیانه 5 میلیون و 49 هزار تومان واریز کند.

ایکس 22 پرو به این دلیل نسبت به خودروهای ایرانی جذابیت بیشتری دارد که شاسی بلندی با قیمت اقتصادی است. آپشن‌های این خودرو چینی به قدری زیاد است که طرح فروش اقساطی آن را با استقبال زیادی روبه‌رو کرده است.

ویژگی فنی و آپشن‌های ایکس 22 پرو

ایکس 22 پرو ، یک شاسی بلند جمع و جور محسوب می‌شود و به همین دلیل طبیعی است که ظرفیت سرنشین آن حداکثر پنج نفر باشد. حجم موتور ایکس 22 پرو 1 لیتر است. با قدرتی نزدیک به 102 اسب بخار و گشتاوری 150 نیوتن متر که شتابی در حدود ۱2.7 ثانیه ایجاد می کند. سرعت ایکس 22 حداکثر از ۱7۰ کیلومتر بر ساعت عبور نمی‌کند. این خودرو با استفاده از یک موتور کم حجم مصرف سوخت مناسبی دارد، به طوری که مصرف سوختی معادل 6.1 لیتر دارد.

همچنین ایکس 22 پرو از ویژگی‌هایی همچون کنترل کروز، کنترل کشش و پایداری، دی لایت، اتولایت، حساسیت به سرعت، مه شکن جلو و عقب، ترمز ضدقفل، ترمز پارک برقی، سنسور عقب، کروز کنترل، دکمه کنترلی، سنسور نور و باران، سنسور فشار باد لاستیک‌ها برخوردار است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد