غافلگیری بانک رفاه برای متقاضیان وام | تا 6.5 برابر حساب خود وام بگیرید | ثبت نام وام جدید 3/5 میلیارد تومانی

کد خبر: 1292143

افرادی که دارای کارتخوان بوده و به دریافت این وام 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی تمایل دارند، باید سپرده جاری داشته باشند و با دستگاه کارتخوان بین دو تا چهارماه کارکرد به ثبت برسانند. ضمانت اصلی این تسهیلات ارائه جواز کسب یا پروانه فعالیت در صورت لزوم ارائه سند به شعبه است. البته ارائه یا عدم ارائه سند را شعبه پرداخت کننده وام تعیین می‌کند.

غافلگیری بانک رفاه برای متقاضیان وام | تا 6.5 برابر حساب خود وام بگیرید | ثبت نام وام جدید  3/5 میلیارد تومانی

تمامی افرادی که کارتخوان و درگاه پرداخت متصل به بانک رفاه دارند تا 6.5 برابر کارکرد حساب خود امکان دریافت وام از طرح «پذیرنده شو» را دارند. سقف این تسهیلات 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که دارای کارتخوان بوده و به دریافت این وام 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی تمایل دارند، باید سپرده جاری داشته باشند و با دستگاه کارتخوان بین دو تا چهارماه کارکرد به ثبت برسانند. ضمانت اصلی این تسهیلات ارائه جواز کسب یا پروانه فعالیت در صورت لزوم ارائه سند به شعبه است. البته ارائه یا عدم ارائه سند را شعبه پرداخت کننده وام تعیین می‌کند.

این تسهیلات با سود 23 درصدی پرداخت می‌شود و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط آن، میزان هر قسط 135 میلیون و 484 هزار و 25 تومان است. کل سود این تسهیلات به 1 میلیارد و 377 میلیون و 424 هزار و 916 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 4 میلیارد و 877 هزار و 484 هزار و 916 تومان خواهد بود.

نگاهی به خدمات بانک رفاه و تعداد شعب این مجموعه در کشور

بانک رفاه کارگران یک بانک دولتی ایرانی است که انواع خدمات شامل بانکداری خرد، اختصاصی، شرکتی، سرمایه گذاری، ثروت، کارت‌های اعتباری و وام‌های مسکن را ارائه می‌دهد. این بانک از سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون خدمات مذکور را به مشتریان خود ارائه داده است. در حال حاضر بالغ بر هزار و 12 شعبه و 10 هزار و 803 کارمند این بانک به مشتریان ایرانی خدمت رسانی می‌کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها