بازنشستگان متقاضی وام بدون ضامن بخوانند | پرداخت وام 500 تومانی با سود 4 درصدی به همه بازنشستگان از امشب

کد خبر: 1289624

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک رفاه کارگران امکان برخورداری از طرح «حرکت» با سقف تسهیلاتی 500 میلیون تومانی را دارند.

بازنشستگان متقاضی وام بدون ضامن بخوانند | پرداخت وام 500 تومانی با سود 4 درصدی به همه بازنشستگان از امشب

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مشتریان حقیقی و حقوقی بانک رفاه کارگران که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند امکان برخورداری از طرح «حرکت» آن را دارند. سقف تسهیلات این طرح برای مشتریان حقیقی 500 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی 3 میلیارد تومان اعلام شده است.

افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام 500 میلیونی و 3 میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. ضمنا باید از مدت سپرده گذاری و میانگین حساب آن‌ها دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند. سود این وام با توجه به مدت زمان ماندگاری سپرده در بانک تعیین شده و بین چهار تا 22 درصد متفاوت است. افراد بعد از دریافت این وام تا 36 ماه زمان بازپرداخت را خواهند داشت.

افراد حقیقی که شرایط دریافت وام را دارند و نرخ سود برای آن‌ها 22 درصد تعیین شده است باید هر ماهه 19 میلیون و 95 هزار و 227 تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات 187 میلیون و 428 هزار و 157 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به 687 میلیون و 528 هزار و 157 تومان می‌رسد.

درباره بانک رفاه کارگران و شعب این مجموعه بیشتر بدانید

بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های دولتی کشور است که با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر سال 1339 فعالیت خود را شروع کرد. نخستین شعبه این بانک در شعبه مرکزی تهران و سپس اصفهان افتتاح شد. اکنون این مجموعه با بیشتر از هزار و 12 شعبه به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

منبع: کاماپرس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها