خرید قسطی از کرمان موتور را از دست ندهید | فروش بهاره کرمان موتور ویژه اردیبهشت | تحویل خودرو فقط با 450 میلیون تومان اقساطی در ۶۰ روز کاری

کد خبر: 1288091

فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

خرید قسطی از کرمان موتور را از دست ندهید | فروش بهاره کرمان موتور ویژه اردیبهشت | تحویل خودرو فقط با 450 میلیون تومان اقساطی در ۶۰ روز کاری

خبرنگار شکیبا بقال زاده: شرایط فروش فوری لیزینگی جک J4 مدل ۱۴۰۲ در برخی از نمایندگی‌های کرمان موتور اعلام شد.

جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند. جک جی۴ در سال ۲۰۱۲ با نام Heuye A30 در نمایشگاه گوانژو رونمایی شد و سال ۲۰۱۳ به دست مشتریان چینی رسید، اما رانندگان ایرانی ۳ سال بعد توانستند پشت فرمان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور بنشینند.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول را از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد.

شرکت کرمان موتور فروش سه محصول جک جی۴، کی‌ام‌سی تی۸ و BAC X3pro را از طریق نمایندگان این شرکت آغاز خواهد کرد

در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،  KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 در فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین ماه آشنا خواهیم شد.

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد.کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،  KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرکت موتور در نظر دارد فروش نقد و اقساط ۳ محصول خود را ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از فردا یکشنبه آغاز نماید.

بخشنامه ذیل از فردا یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد بود.

شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول MVM مدیران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو از روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۴ محصول MVM خود شامل ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را از طریق نمایندگی‌های خود به متقاضیان عرضه کرد.

در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT به تعداد ۱۴۰۴ دستگاه به شکل نقدی، آریزو ۵ IE FL به تعداد ۸۰۰ دستگاه به شکل نقد و اقساط، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس CVT به تعداد ۱۳۹۵ دستگاه به شکل نقد و اقساط و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو IE در تعداد ۸۷۶ دستگاه به شکل نقد و اقساط به متقاضیان عرضه می‌شوند.

تمام این خودروها در مدل ۱۴۰۳ به فروش خواهند رسید.شرایط طرح فروش اقساطی ۵ محصول مدیران خودرو اسفند ۱۴۰۲ شامل ایکس ۲۲ پرو ، ایکس ۳۳ ، ایکس ۳۳ کراس ، آریزو ۵ و ایکس ۵۵ پرو اعلام شد.

گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ تسهیلات ۶۰ ماهه از امروز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

این طرح شامل ۵ محصول ایکس ۲۲ پرو ، ایکس ۳۳ ، ایکس ۳۳ کراس ، آریزو ۵ و ایکس ۵۵ پرو است.

بخشنامه ذیل از تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس، تیگو ۸ پرومکس، فونیکس FX و تیگو ۷ پریمیوم از ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

مدیران خودرویی اعلام کرده اند متقاضیان می توانند علاوه بر خرید نقدی خودروهای یاد شده، محصولات عرضه شده در این طرح فروش را به صورت اقساطی نیز به متقاضیان واگذار می کنند.

آن طور که این خودروساز خصوص اعلام کرده است متقاضیانی که قصد خرید چهار محصول عرضه شده را دارند باید ۶۰ درصد قیمت خودروی مورد نظر خود را پرداخت کرده و الباقی را به صورت اقساطی به این خودروساز پرداخت کنند.

مدیران خودرویی ها تعهد داده اند که خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را دربازه زمانی ۹۰ روزه به خریداران تحویل دهند.

اطلاعیه منتشر شده در ارتباط با این طرح فروش نقد و اقساطی مشخص نمی کند خودروهای عرضه شده با چه رنگ هایی عرضه می شوند بنابراین خریداران برای اطلاع از حزییات این طرح فروش می توانند به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنند.

براساس لیست قیمتی مدیران خودرو در حال حاضر تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس با قیمتی حدود دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرومکس با قیمتی حول و حوش دو میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تیررسی متقاضیان قرار دارد.

بررسی قیمت های بازاری خودروهای یاد شده خبر از فاصله میان قیمت های کارخانه و بازار می دهد. متقاضیان چنانچه در این طرح فروش شرکت کنند می توانند از سودی حدود ۲۰۰ میلیون تا ۳۶۵ میلیون تومانی بسته به نوع خودرویی که انتخاب می کنند، بهره مند شود.

تیگو ۸ پرومکس در سر لیست فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار قرار دارد. این خودرو با قیمت حدود دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی در بازار داد و ستد می شود. بنابراین خرید این خودور از مسیر طرح جدید فروش مدیران خودرو سودی حدود ۳۶۵ میلیون تومانی را به حساب خریداران این خودرو واریز می کند.

فونیکس FX در رتبه دوم قرار دارد. چنانچه خریداران این خودرو را انتخاب کنند می توانند سودی حدود ۳۵۰ میلیون تومانی را نصیب خود کنند. قیت بازاری این خودرو حول و حوش دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

تیگو ۸ پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ تومان از بازار قابل خریداری است. با توجه به قیمت کارخاته ای این خودروی هیبریدی خریداران سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می کنند.

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو برای ۴ محصول در اسفند ۱۴۰۲ برای ۴ محصول اعلام شد.

این طرح از ساعت ۱۵ امروز در نمایندگی مجاز مدیران خودرو فعال خواهد شد.

طرح فروش محصول جدید کرمان موتور، بک ایکس ۳ برای اولین بار آغاز می شود.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد برای اولین بار فروش خودرو بک X3 را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز نماید.

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسط

این شرایط از صبح امروز سه شنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

مشخصات فنی:

موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور: ۱۴۹۸ سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: ۱۴۰ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۱.۴ ثانیه

/منبع: روزگار خودرو

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها