اجاره آپارتمان 100 متری کلید نخورده در بلوار فردوس چند؟

کد خبر: 1278662

با توجه به اینکه کم کم به فصل جابه‌جایی‌‌‌‌ها نزدیک می شویم، بسیاری از مشتریان به دنبال آپارتمان‌‌‌‌های خاص در مناطق غرب تهران هستند، به همین دلیل در این گزارش به رهن و اجاره آپارتمان‌‌‌‌های 100 متری در بلوار فردوس پرداخته ‌‌‌‌شده‌ است.

اجاره آپارتمان 100 متری کلید نخورده در بلوار فردوس چند؟

با توجه به اینکه کم کم به فصل جابه‌جایی‌‌‌‌ها نزدیک می شویم، بسیاری از مشتریان به دنبال آپارتمان‌‌‌‌های خاص در مناطق غرب تهران هستند، به همین دلیل در این گزارش به رهن و اجاره آپارتمان‌‌‌‌های 100 متری در بلوار فردوس پرداخته ‌‌‌‌شده‌ است.

قیمت اجاره آپارتمان در سال‌‌‌‌های اخیر متناسب با قیمت فروش بالا رفته است. از طرف دیگر به دلیل رکود در خرید مسکن تا حدودی تقاضا برای اجاره آپارتمان افزایش یافته و همین موضوع منجر به رشد قیمت اجاره‌‌‌‌ها در کشور به ویژه تهران ‌‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 2 سال ساخت با قابلیت تبدیل رهن و اجاره

این آپارتمان 100 متری دو خوابه که سال 1400 ساخته ‌‌‌‌شده‌، دارای امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری است. آپارتمان مذکور را می‌توان با یک میلیارد تومان رهن کامل یا 800 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره در اختیار گرفت.

آپارتمان 100 متری کلید نخورده

این آپارتمان 100 متری که در سال 1401 ساخته شده در طبقه چهارم قرار دارد. همچنین دارای دو اتاق خواب، انباری پارکینگ و آسانسور است و تاکنون کلید نخوره، به همین دلیل با 600 میلیون تومان رهن و 12 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی ‌‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 100 متری در برج‌‌‌‌های افق

این آپارتمان 100 متری با 4 سال ساخت دارای تمام امکانات انباری، پارکینگ و آسانسور است. قیمت آن 600 میلیون تومان رهن و 18 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده و در آگهی به مزیت آفتاب گیر بودن اشاره ‌‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 100 متری با بالکن بزرگ

این آپارتمان 100 متری 2 سال ساخت دارای امکانات انباری، پارکینگ، آسانسور و بالکن بزرگ بوده و با قیمت 900 میلیون تومان رهن و 7 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی ‌‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 100 متری نوساز

این آپارتمان 100 متری که در سال جاری ساخته شده دو اتاقه بوده و امکانات آسانسور، انباری و پارکینگ و بالکن کاربردی دارد. این آپارتمان با یک میلیارد تومان رهن و 9 میلیون تومان اجاره و یک میلیارد و 200 میلیون تومان رهن و 3 میلیون تومان اجاره قابل معامله است.

آپارتمان 100 متری در بلوار فردوس

این آپارتمان 100 متری دو خوابه با امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری در سال 1397 ساخته ‌‌‌‌شده‌ است. در آگهی این آپارتمان اشاره شده اجاره آن تنها به دو شکل 450 میلیون تومان ودیعه با اجاره 14 میلیونی و 550 میلیون تومان ودیعه با اجاره 11.5 میلیون تومانی امکانپذیر است.

آپارتمان 100 متری با نمای تراورتن

این آپارتمان 6 سال ساخت دارای نمای تراورتن و طراحی داخلی است و همه امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری را دارد. در آگهی این ملک اشاره شده که امکان تبدیل رهن و اجاره وجود ندارد و مشتری باید 900 میلیون تومان رهن و 11 میلیون تومان اجاره ماهانه پرداخت کند.

این گزارش معرفی واحدهای آماده اجاره در منطقه فردوس بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آپارتمان‌‌‌‌ها تعیین ‌‌‌‌شده‌ است. از آنجایی که  کیفیت کوچه‌‌‌‌ها و حتی میزان دسترسی آنها به خیابان‌‌‌‌های اصلی ملاک قیمت گذاری آپارتمان قرار می‌گیرد در این مطلب اعتبارسنجی ارزش گذاری آپارتمان‌‌‌‌ها انجام نشده است./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها