خبر فوری برای معلمان ؛ 10 روزه وام 100 میلیونی بگیرید| شرایط ثبت نام غیر حضوری وام 100 میلیونی فرهنگیان

کد خبر: 1275253

وام 100 میلیون تومانی به فرهنگیان تخصیص پیدا خواهد کرد. موضوعی که مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره آن توضیح داده است.

خبر فوری برای معلمان ؛ 10 روزه وام 100 میلیونی بگیرید| شرایط ثبت نام غیر حضوری وام 100 میلیونی فرهنگیان

وام 100 میلیون تومانی به فرهنگیان تخصیص پیدا خواهد کرد. موضوعی که مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره آن توضیح داده است.

به گزارش نورنیوز، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛ فرهنگیان واجد شرایط پس از تکمیل مدارک و پر کردن فرم الکترونیک که به تایید آموزش و پرورش رسیده باشد و ارایه آن به بانک، ظرف مدت 10 روز کاری مبلغ تسهیلات 100 میلیون تومانی ویژه فرهنگیان را دریافت خواهند کرد.

چند روز پیش مقدم زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه این وزارتخانه با بانک ملی، گفت: براساس این تفاهمنامه ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات مرابحه ۱۲ درصدی به فرهنگیان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

اقتصادنیوز: به گفته معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن، متقاضیان می‌توانند برای ساخت واحد مسکونی در زمین‌ها از وام 550 میلیون تومان نهضت ملی مسکن با سود 18 درصدی استفاده کنند.

به گفته مقدم‌زاده تا کنون ۹ هزار میلیارد تومان از این اعتبار به صورت تسهیلات به فرهنگیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: براین اساس ماهانه ۲.۵ درصد از رقم واریزی بابت حقوق در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد تا وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد به فرهنگیان پرداخت شود.

معاون رفاه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که این وام نیازی به سپرده‌گذاری از سوی فرهنگیان ندارد و تنها یک ضامن فرهنگی برای پرداخت آن کفایت می‌کند.

وی افزود: سقف باز پرداخت وام بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است؛ امکان دریافت این وام در ۴ استان (اصفهان، قزوین، تهران و شهرستان‌های استان) به صورت غیرحضوری امکانپذیر است. / نورنیوز

واریز وام با کارت یارانه 100 میلیونی بدون ضامن برای مردم

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، خبر ارائه این تسهیلات در آیین اختتامیه جشنواره در برج میلاد اعلام شد.

تمام فرآیند ارائه این تسهیلات که از حدود دو هفته آینده و پس از ارائه اسامی اعضای خانه سینما عملیاتی خواهد شد، به صورت غیرحضوری بوده و در سرزمین هوشمند سینا صورت می‌گیرد.

تسهیلات در نظرگرفته‌شده با نرخ سود 18 درصد و با بازپرداخت حداکثر 48 ماهه است.

کلیه فرآیند افتتاح حساب و احراز هویت برای دریافت تسهیلات از طریق اپلیکیشن سیبانک به صورت کاملاً غیرحضوری صورت گرفته و امکان استفاده از این تسهیلات برای خرید کالاها در بازارگاه سیمارت وجود دارد.

بازارگاه سیمارت دارای تنوع کالایی در گروه‌های مختلف کالایی شامل بیش از 30 هزار قلم کالاست.

بانک سینا امسال حامی سینمای انقلاب در چهل ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است./ تسنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار دهک‌های یک تا پنج که ضامن ندارند، با ضمانت دولت وام فوری دریافت خواهند کرد.

 واریز وام با کارت یارانه ۲۰ میلیون تومان به دهک‎‌های 1 تا 5

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت به عملکرد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار اشاره نمود.

وی گفت: این طرح از سال گذشته اجرا و به استان‌ها نیز سهمیه داده شده است. برخی از استان‌ها از سهمیه خود استفاده کردند و برخی دیگر همچنان برای استفاده از سهمیه ظرفیت دارند.

او در خصوص نیاز به ضامن در صورت اخذ وام، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که در دهک‌های یک تا پنج هستند و ضامن نداشته باشند، دولت ضامن آن‌ها می‌شود.

خزعلی گفت: مبلغ تسهیلات تا سقف یک صد میلیون تومان است. وی عنوان کرد: افراد باید به مدیرکل بانوان استان خود مراجعه کنند تا اسامی برای صندوق ضمانت زنان ارسال شود.

وام با کارت یارانه 20 میلیون تومانی دولت در طرح عید تا عید

طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از امروز آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام فوری اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

وام با کارت یارانه میلیاردی بانک صادرات به این افراد

بانک صادرات ایران هم اکنون با 2 طرح سنا و سپاس سپهر نسبت به پرداخت وام فوری تا سقف 10/000/000/000 ریال ( یک میلیارد تومان ) وام و تسهیلات پرداخت می کند.

طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا ، حداقل 100 میلیون ریال  (10 میلیون تومان )و حداکثر سه میلیارد ریال ( 300 میلیون تومان )در نظر گرفته شده و با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات کارکنان خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها